Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

O Δ/ντης ΔΙΚΑΜ κάνει συνδικαλισμό (ξανά)

Και ανοίγει θέμα κυκλωμάτων.
Αφού  , πρώτα έδωσε εντολή να αλλάξει την λογική της καθημερινότητας των μηχανοδηγών απο την Πάτρα και Τρίπολη που δουλεύουν στον Προαστιακό και κάνουν καθημερινά 200 χλμ για να είναι σπίτι τους , χτες ανακάλυψε ότι πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στην δομή των κυκλωμάτων στο Ρέντη (που θα πρέπει να δώσει υπηρεσίες Προαστιακού γιατί ξαφνικά ανακάλυψε ο κ. Ρετσινάς ότι οι μηχανοδηγοί δεν του φτάνουν.).

Τραγικές καταστάσεις απο στελέχη που παίζουν ξεκάθαρα συνδικαλιστικό παιχνίδι.
Και αν δεν είναι έτσι ας μας εξηγήσει ο κ. Ρετσινάς γιατί εδώ και 2 χρόνια δεν είχε ανακαλύψει αυτά που βρήκε μόλις χτες.
Αν ο κ. Ρετσινάς θέλει να είναι πραγματικά χρήσιμος ( τίποτα δεν άλλαξε απο την ημέρα που ανέλαβε την ΔΙΚΑΜ) ας αποσύρει άμεσα την πρόταση του για κλείσιμο του Προαστιακού στις 21.44 (γιατί λέει δεν έχει προσωπικό να κάνει ελέγχους !!!) , ας εκπαιδεύσει επιτέλους το προσωπικό έλξης στις γαλαρίες , ας δει τι γίνεται με το θέμα της ταχύτητας στο Δομοκό - Θεσσαλονίκη που παραμένει και πάλι στα 140 χλ,/ω επιφέροντας μεγάλες καθυστερήσεις και ζημιές στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (επιστροφές κομίστρων λόγω καθυστερήσεων) , ας ανακαλύψει επιτέλους ένα τρόπο διαχείρισης του προσωπικού έλξης που δεν θα αναγκάζει τους μηχανοδηγούς να πέρνουν τηλέφωνο καθημερινά για να δουν τι κάνουν την επόμενη, ας φροντίσει να στείλει την επιστολή για την επιστροφή των μετατασομένων (και ας αφήσει τα παιχνιδάκια  ζητώντας  συννενοήσεις πρώτα με την πολιτική ηγεσία ) ,ας εκπαιδεύσει τους 13 βοηθούς , ας σταματήσει να χρησιμοποιεί τους μηχανοδηγούς σαν οδηγούς στο υπηρεσιακό αυτοκίνητο του ΜΑΙ την ώρα που επικαλείται έλλειψη προσωπικού  (επιτέλους έκανε επιστολή για το θέμα ), ας σταματήσει να θέτει σε κίνδυνο την κυκλοφορία απαιτώντας να πραγματοποιεί 1 μηχανοδηγός 680 χλμ την μέρα (4πλη Λάρισσα ) γνωρίζοντας το χάλι της υποδομής και  τελικά ας φροντίσει να απαλαχθεί απο την εμφανή του εμπάθεια με την έλξη γιατί είναι Διευθυντής ΔΙΚΑΜ και οφείλει να είναι αντικειμενικός απεναντί μας.

Αυτά και πολλά άλλα .(δεν θα αναφέρω - τουλάχιστο όχι ακόμα - τον άκομψο τρόπο εμπλοκής του ιδίου και υπηρεσιακών στελεχών του στις εκλογές της ΠΕΠΕ ) 

2 χρόνια μετά στην ΔΙΚΑΜ ούτε μια νέα διαδικασία.


Γενιδούνιας Κώστας 
Αντπρόεδρος ΠΕΠΕ 

1 σχόλιο:

  1. Γιατί ρε παιδιά πριν τα έργα στον προαστιακό πως ήταν το κύκλωμα ... Λες και κάτι άλλαξε σε αυτούς τους μήνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή