Να έχεις υπηρετήσει τον σιδηρόδρομο επί 34 συναπτά έτη,σε όλα τα κλιμάκια με τεράστια αυταπάρνηση σε μια απο τις πλέον δύσκολες και εξειδικευμένες ειδικότητες.Να έχεις θυσιάσει μέρος της προσωπικής ζωής,να έχεις ταυτίσει την οικογένεια σου με τον σιδηρόδρομο,να έχεις προσαρμόσει όλους τους κοντινούς σου στο ότι ανά πάσα στιγμή η υπηρεσία σε χρειάζεται.Να έχεις χάσει γιορτές,αργίες,γενέθλια παιδιών,επετείους γιατί είσαι στον δρόμο υπηρετώντας το κοινωνικό σύνολο.
Και λίγο πριν φύγεις στην σύνταξη, ένας Νόμος που έφτιαξαν σε κλειστά γραφεία νεογιάπηδες της κακιάς ώρας, να σε στέλνει μετάταξη σε
κάποια υπηρεσία του Δημοσίου και να χάνεις σε μια στιγμή κόπους και θυσίες μιας ολόκληρης ζωής...
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ το ΕΓΚΛΗΜΑ που συντελέστηκε τον Μάη του 2011 κατά την εφαρμογή του Νόμου 3891 για την δήθεν εξυγίανση του σιδηροδρόμου με τις 45 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ μηχανοδηγών.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ούτε 1 απο τους συναδέλφους μας.
Η χορήγηση των υπηρεσιακών ταυτοτήτων σε όσους συνταξιοδοτήθηκαν αφού μετατάχθηκαν υποχρεωτικά είναι το πρώτο βήμα.
Για να ολοκληρωθεί η δικαίωση, θα περιμένουμε την Ελληνική Δικαιοσύνη να απονείμει στους συναδέλφους τους καρπούς που τους στέρησε η 1η μνημονιακή Κυβέρνηση.
Ηθικά είναι δικαιωμένοι στις συνειδήσεις ολόκληρης της Ελληνικής Κοινωνίας.
Και όσοι εμπνεύστηκαν αυτούς τους Νόμους και αυτές τις μεθοδεύσεις τους έχει καταδικάσει στο πολιτικό περιθώριο.
Στον φίλο μας Χρήστο Γυλό που έδωσε μοναδικό αγώνα μαζί με ΟΛΟΥΣ τους υπόλοιπους μηχανοδηγούς ευχόμαστε ότι καλύτερο.
Και τους 45 ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ μας , δεν πρόκειται να τους ξεχάσουμε ΠΟΤΕ.
Το Στέκι της Έλξης
ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω να εκφράσω το παράπονό μου για το διαχωρισμό ανάμεσα στους μεταταχθέντες και θέλω να του υπογραμμίσω ότι όσοι σιδηροδρομικοί φύγαμε οικειοθελώς το 2011 δεν φύγαμε επειδή ξαφνικά έτσι μας ήρθε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί το 2010 αρκετοί σιδηροδρομικοί έχοντας υπηρετήσει πάρα πολλά χρόνια στο σιδηρόδρομο και μάλιστα ξαφνικά τη συγκεκριμένη εβδομάδα του Δεκεμβρίου από 20/12/2010 έως τις 28/12/2010 υπογράψαμε οικειοθελώς να μεταταχθούμε; Ποιος ήταν ο λόγος; Γιατί δεν το κάναμε πιο πριν;
Θέλω να θυμίσω για το νόμος περί εξυγίανσης των Ελληνικών Σιδηροδρόμων. Ένας νόμος ο οποίος ανάγκαζε τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μετατάξουν κάποιο αριθμό υπαλλήλων υποχρεωτικά (που τελικά ήταν περίπου 1600) αν δεν υπήρχαν αιτήσεις εργαζομένων οικειοθελώς. Ένας νόμος που ξεκαθάριζε ότι θα μεταταχθούν αυτοί που έχουν τα περισσότερα χρόνια όπως πραγματικά και έτσι έγινε με τους περίπου 300 υποχρεωτικά μεταταχθέντες.
Μεγάλος αριθμός υπαλλήλων οικειοθελώς μεταταγμένων είχαμε δει μέσα από το νόμο τη φωτογραφία μας διότι είχαμε πάρα πολλά χρόνια στο σιδηρόδρομο. Κάναμε αίτηση για μετάταξη με μεγάλο πόνο για την αποχώρησή μας από το σιδηρόδρομο αλλά με την ελπίδα ότι τα τελευταία χρόνια της επαγγελματικής μας πορείας να τα υπηρετήσουμε κοντά στο σπίτι μας και στις οικογενειακές μας υποχρεώσεις. Και τώρα τι; Τιμωρούμαστε γι αυτό;
Μια ταυτότητα σιδηροδρομικού όταν συνταξιοδοτηθούμε μετά από 30 περίπου χρόνια που εργαστήκαμε στο σιδηρόδρομο δεν την αξίζουμε εμείς; Την έχουν πάρει άνθρωποι που εργάστηκαν πολύ λιγότερα χρόνια. Και να σκεφτείτε ότι τα παιδιά των περισσοτέρων από εμάς από τη στιγμή που χορηγείτε μόνο σε συνταξιούχους μεταταγμένους δεν θα την δικαιούνται διότι θα έχουν περάσει το όριο ηλικίας.
Πραγματικά ελπίζω να το ξαναδείτε είναι ένα θέμα που έχει να κάνει κυρίως με το συναίσθημα και την ψυχολογική ανταμοιβή για όσους εργαστήκαμε στο σιδηρόδρομο επί σειρά δεκαετιών και αναγκαστήκαμε στο τέλος να φύγουμε αφού ο νόμος επέλεγε τους παλιούς. Σας ευχαριστώ.
ποτε θα ανοιξει το συστημα να της παρουν και του Ο.Σ.Ε
ΑπάντησηΔιαγραφή