Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Ανησυχία στις ....πολυεθνικές για τις αλλαγές στον σιδηρόδρομο ....

Διαβεβαιώσεις ότι οι όποιες αλλαγές γίνουν – αν γίνουν – στον ελληνικό σιδηρόδρομο δεν θα επηρεάσουν με κανένα τρόπο τα δρομολόγια που μεταφέρουν προϊόντα τους ζητούν οι μεγάλες πολυεθνικές. Η εμπλοκή με τα σχέδια για ενιαία εταιρία.
 Ανησυχία στις μεγάλες πολυεθνικές που χρησιμοποιούν τον ελληνικό σιδηρόδρομο για την προώθηση των προϊόντων τους στον τελικό τους προορισμό φαίνεται ότι έχουν προκαλέσει οι αναφορές στελεχών της κυβέρνησης στις οποίες γίνεται λόγος για
Εκ βάθρων αλλαγές στις σιδηροδρομικές εταιρείες. Σύμφωνα με πληροφορίες οι πολυεθνικοί κολοσσοί που διακινούν προϊόντα με τον σιδηρόδρομο από το λιμάνι του Πειραιά προς την Ευρώπη ζητούν διαβεβαιώσεις ότι αν γίνουν αλλαγές αυτές με κανένα τρόπο δεν θα επηρεάσουν την ομαλή διακίνηση των προϊόντων τους στον τελικό τους προορισμό.
Παρότι ακόμη δεν έχουν γίνει επακριβώς γνωστά τα κυβερνητικά σχέδια για τις εταιρείες του σιδηροδρόμου φαίνεται πως η αναφορά του υπουργού Π. Λαφαζάνη ότι στα σχέδια του ΣΥΡΙΖΑ είναι η ανασυγκρότηση του ΟΣΕ ως ενιαία επιχείρηση ήταν που προκάλεσε ανησυχίες στις εταιρείες που χρησιμοποιούν τον ελληνικό σιδηρόδρομο για τις μεταφορές τους. Ευρωπαϊκή εμπλοκή Βέβαια πρέπει να σημειώσουμε ότι ο υπουργός Γ. Σταθάκης και ο αναπληρωτής του τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπίρτζης δεν έχουν ακόμη αναφερθεί στο τι προτίθενται να πράξουν σε σχέση με το συγκεκριμένο θέμα. Ωστόσο γεγονός είναι ότι οι αποφάσεις θα πρέπει να ληφθούν σχετικά σύντομα, καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΕΣΣΤΥ βρίσκονται σε μια διαδικασία αποκρατικοποίησης που θα πρέπει να καταλήξει είτε με την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών είτε με την ακύρωση του διαγωνισμού.
 Πάντως να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα δεν έχει μόνο ελληνική διάσταση. Στην υπόθεση αυτή εμπλοκή έχει και η ΕΕ, η οποία έχει κρίνει ως παράνομες κρατικές ενισχύσεις ποσά ύψους περίπου 800 εκατομμυρίων ευρώ προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έχει διαμηνύσει ότι αν δεν γίνει η αποκρατικοποίηση της εταιρείας τα ποσά αυτά θα πρέπει να ανακτηθούν. Για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προϋπολογίζει ότι θα διακινήσει προς τις χώρες της κεντρικής Ευρώπης περίπου 500 τρένα τα οποία θα μεταφέρουν προϊόντα των εταιρειών HP, Sony και Cisco με τις οποίες έχουν υπογραφεί συμφωνίες. Παράλληλα υπάρχει ενδιαφέρον και εξελίσσονται επιπλέον συζητήσεις για την σύναψη νέων συμφωνιών. Ο τζίρος που προσδοκά η εταιρεία από τις εμπορευματικές μεταφορές υπολογίζεται περίπου στα 30 εκατομμύρια ευρώ, διευρύνοντας το ποσοστό συμμετοχής της συγκεκριμένης δραστηριότητας το μείγμα εσόδων της εταιρείας.

Ρήτρες χρόνου

 Η ασφαλής άφιξη των δρομολογίων στους συμφωνημένους χρόνους είναι, όμως, ζήτημα πολύ μεγάλης σημασίας για τους πολυεθνικούς ομίλους, που δεν κάνουν εκπτώσεις στο συγκεκριμένο θέμα. Αρκεί μόνο να θυμίσουμε ότι χρειάστηκε σχεδόν 1,5 χρόνος από την στιγμή που έγινε γνωστό ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η HP είχαν ξεκινήσει συζητήσεις για την συνεργασία τους έως ότου οι δύο πλευρές οριστικοποιήσουν την συνεργασία τους και γίνει το πρώτο πιλοτικό δρομολόγιο. Στο διάστημα αυτό οι επαφές των δύο πλευρών ήταν συνεχείς με κύριο αντικείμενο την κατάρτιση μιας συμφωνίας η οποία διασφαλίζει ότι τα προϊόντα της εταιρείας θα διακινηθούν με ασφάλεια και χρονική ακρίβεια στον προορισμό τους. Να σημειωθεί ότι οι συμφωνίες με τις πολυεθνικές εταιρείες ενσωματώνουν ρήτρες αποζημίωσης αν κατά την μετακίνηση των προϊόντων υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα.
 Συμφωνίες

 Οι συμφωνίες που έχουν επιτευχθεί με τις αρχές των χωρών από τις οποίες διέρχονται οι ελληνικοί συρμοί ήταν ιδιαίτερα αποδοτικές καθώς είχαν ως αποτέλεσμα αυτοί να φτάνουν στον τελικό προορισμό τους αισθητά νωρίτερα από το συμφωνημένο χρόνο. Αυτό κατέστη δυνατό γιατί τα ελληνικά εμπορικά τρένα σε κάποιες περιπτώσεις είχαν εξασφαλίσει προτεραιότητες αντίστοιχες με αυτές που δίνονται στα επιβατικά δρομολόγια. Πρόκειται για προσπάθεια διαρκείας της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία έχει κλείσει ευνοϊκές συμφωνίες με τις σιδηροδρομικές αρχές των χωρών διέλευσης. Μάλιστα η προσπάθεια αυτή συνεχίζεται καθώς τις τελευταίες ημέρες ο επικεφαλής της εταιρείας κ. Ζηλιασκόπουλος βρέθηκε στα Σκόπια όπου είχε επαφές με την τοπική εταιρεία ΜΖ. Πέρα από τα διερχόμενα τρένα μέσα στον Φεβρουάριο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτίθεται να ξεκινήσει τακτικά δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη προς τη γειτονική χώρα. Της Μαρω Τσαντηλα - Eyro2day.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου