Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 28 Απριλίου 2018

Επισημοποιήθηκε η συνεργασία ΠΑΣΚΕ -ΔΑΚΕ. Πρωτοφανή πράγματα στο συνδικάτο ΟΑΣΑ

Επισημοποιήθηκε πλέον με τον καλύτερο τρόπο η πλήρης ταύτιση και συνεργασία των ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ σε όλα τα επίπεδα. Δεν είναι μόνο η κοινή κάθοδος των 2 παρατάξεων σε εκλογές σε Σωματεία στον σιδηρόδρομο,αλλά μια
ξεκάθαρη πολιτική συμφωνία που ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ σε όλους τους εργαζόμενους ότι οι  "πολιτικές διαφωνίες" δεκαετιών μεταξύ των 2 παρατάξεων, ήταν απλά παραπετάσματα καπνού.
Η μεν ΠΑΣΚΕ έχει προσχωρήσει καθαρά στην γραμμή της διατήρησης των -όποιων δυνάμεων- τις έχουν απομείνει σε ΔΕΚΟ με κάθε κόστος,ακόμα και αν αυτό σημαίνει ευθεία συνεργασία με την ΔΑΚΕ, η  ταυτίζεται ευθέως με την Νέα Δημοκρατία, στην οποία κυριαρχούν έντονα νεοφιλελεύθερες απόψεις,με τις γνωστές θέσεις της για τα εργασιακά αλλά και την εργασία στο Δημόσιο. 
Στο ΠΑΣΟΚ η γραμμή αυτή πλέον είναι κυρίαρχη. Συνεργασία με την ΝΔ με οποιοδήποτε κόστος.

Αποκαλύφθηκαν πλήρως

Η πλήρης συμπόρευση ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ αποκαλύφθηκε μετά τις εκλογές στο συνδικάτο ΟΑΣΑ,ενός απο τα μεγαλύτερα συνδικάτα στην χώρα.
Εκεί η ΠΑΣΚΕ έχασε τα πρωτεία μετά απο χρόνια και αναδείχθηκε στις εκλογές δύναμη.
Η ΔΑΚΕ αναδείχτηκε 2η δύναμη, ενώ πρώτη δύναμη αναδείχθηκε το ΜΕΤΑ, που προέρχεται ως γνωστόν απο ριζοσπαστικές δυνάμεις. (με τον ίδιο αριθμό εδρών -5)
Η λογική  σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι το Προεδρείο γίνεται αναλογικό και αντιπροσωπευτικό προκειμένου να γίνει αφενός σεβαστή η ετυμηγορία των εργαζομένων που επέλεξαν ως πρώτη  δύναμη εκείνη που θέλουν να έχει την ευθύνη του Προέδρου,αλλά κυρίως -πολιτικά πάντα- για να μην παρουσιαστούν στην πορεία διαλυτικά φαινόμενα στο συνδικάτο. Αφού το να απορρίπτεις το εκλογικό αποτέλεσμα, είναι τουλάχιστο επικίνδυνη πολιτικά πράξη.

Στο Συνδικάτο του ΟΑΣΑ όμως ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ είχαν άλλη άποψη.

Δεν έκαναν δεκτή την ετυμηγορία των εργαζομένων και έτσι -σήμερα-συγκρότησαν Προεδρείο οι 2 παρατάξεις - που υποτίθεται ότι έχουν ...πολιτικές διαφορές - αφήνοντας εκτός την πρώτη παράταξη,με το πρόσχημα του προεκλογικού αγώνα που διεξηγαγε! 
Δηλαδή οι σοσιαλιστές της ΠΑΣΚΕ, συνεργάστηκαν με τους νεοφιλελεύθερους της ΔΑΚΕ,επειδή τους ενόχλησε ο προεκλογικός αγώνας της πρώτης παράταξης!

Με λίγα λόγια,οι συνδικαλιστικές παρατάξεις που μέχρι πριν μερικά χρόνια,χώριζαν τους εργαζόμενους σε στρατόπεδα,ανάλογα με τις μπλέ ή πράσινες προτιμήσεις τους,οξύνοντας σε ακραίο βαθμό την κόντρα εντός των συνδικάτων,σήμερα κατέληξαν να συνεργάζονται σχεδόν παντού, κατηγορώντας άλλους ως "πολιτικό αντίπαλο"που κάνει ακραίο εκλογικό αγώνα!!!

Αυτές οι πρακτικές των ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ αφενός αποδεικνύουν σε όλους τους εργαζόμενους ότι στην ουσία ποτέ δεν τους χώριζε τίποτα σε πολιτικό επίπεδο,πόσο μάλλον σε συνδικαλιστικό.

Είναι η απτή  απόδειξη της ακραιφνούς συνεργασίας Νέας Δημοκρατίας- ΠΑΣΟΚ σε πολιτικό επίπεδο.
Είναι και απόδειξη της αλλαζονείας που τους διακρίνει.
ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ ευθύνονται καίρια για την σημερινή απαξιωτική εικόνα -αυτής- της ΓΣΕΕ που δεν πείθει κανένα εργαζόμενο, ενώ συνολικά φέρουν την ευθύνη για την απαξίωση στην οποία έχει οδηγηθεί το συνδικαλιστικό κίνημα στην χώρα,την ευθύνη του οποίου έχουν δεκαετίες τώρα.
Το ερώτημα είναι γιατί δεν κατεβαίνουν πλέον και σε κοινά ψηφοδέλτια σε όλες τις περιπτώσεις.
Η απάντηση απλή,και αφορά την προσπάθεια να συγκρατήσουν δυνάμεις, -όπου έχουν-, ενώ όπου έχουν αυτές υποχωρήσει σημαντικά δεν διστάζουν σε κοινή κάθοδο (όπως συμβαίνει στον σιδηρόδρομο σε μηχανοδηγούς,σταθμάρχες,κλειδούχους). Όπου κατεβαίνουν σε κοινό ψηφοδέλτιο,βρίσκουν κάποια "πιασάρικη ονομασία" και το λανσάρουν ως "νέο" ενώ στην πραγματικότητα είναι τα ίδια πρόσωπα ακριβώς και οι ίδιες παρατάξεις.

Είναι όμως πλέον βέβαιο ότι όπου ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ χάνουν τα πρωτεία, θα συνεργάζονται για να διατηρούν τις καρέκλες τους.
Αυτό ενδέχεται να συμβεί και στην περίπτωση που χάσουν την πρωτιά στην Ομοσπονδία απο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών.
Για αυτό τον λόγο άλλωστε ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών ,μετά την πανωλεθρία που υπέστησαν στις εκλογές του Σωματείου μηχανοδηγών,σε ένα πο τα πλέον ενεργά συνδικάτα στον σιδηρόδρομο και στο οποίο έδωσαν άνευ προηγουμένου εκλογική μάχη, έχουν εντείνει την προσπάθεια τους για τις επερχόμενες εκλογές σε ΠΕΠ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΠΕΣΟΣΕ.
Οι συνάδελφοι δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα τους.
Ψηφίζεις τον ένα (ΔΑΚΕ ή ΠΑΣΚ) πέρνεις και τον άλλο δώρό,όπως αποδείχτηκε στο συνδικάτο ΟΑΣΑ.

Μοναδικός δρόμος,είναι η ευθεία ρήξη με τις δυνάμεις του χτες και η ανατροπή του συσχετισμού δυνάμεων σε όλους τους εργασιακούς χώρους με ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ θέσεις απέναντι στο χτες. 
Δεν υπάρχουν διλήματα, υπάρχουν πολιτικές απόψεις και συνδικαλιστικές πρακτικές.
Το σύστημα του χτες (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ) θα κάνει άλλωστε τα πάντα για να επιβιώσει και όποιος δεν το αντιλαμβάνεται ας κρατήσει την συνεργασία στο συνδικάτο ΟΑΣΑ ώς πρώτο παράδειγμα. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Ενδιαφέρον έχει και η θέση του ΠΑΜΕ για αυτά τα ζητήματα.....Θα περιμένουμε την διαβάσουμε



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου