Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 6 Απριλίου 2018

1400 αιτήσεις για τις 60 θέσεις μηχανοδηγών, 2000 για τους 20 Διοικητικούς


Πλήρως επιβεβαιώθηκε το στέκι της έλξης για το θέμα των προσλήψεων, καθώς σε καμία των περιπτώσεων 
δεν υπήρξαν οι "χιλιάδες" των χιλιάδων αιτήσεων που διέρευσε η συμμαχία των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ για να αποπροσανατολίσει τους συναδέλφους σιδηροδρομικούς.

Μάλιστα μέχρι την Μεγάλη Δευτέρα, όπως είχαμε γράψει οι αιτήσεις για τις θέσεις μηχανοδηγών ήταν κάτω απο 1000, και κορυφώθηκε η αποστολή τους όπως ήταν αναμενόμενο, χτες τελευταία  ημέρα  της προκήρυξης.
Προκαλεί φυσικά εντύπωση η μεγαλύτερη συμμετοχή ενδιαφερόμένων για τις αιτήσεις για τις 20 θέσεις Διοικητικών και πτυχιούχων.Αυτό οφείλεται προφανώς στο υψηλό γνωστικό επίπεδο της νέας γεννιάς εργαζομένων (οι θέσεις αφορούσαν μηχανικούς και πτυχιούχους ΑΕΙ στην πλειοψηφία τους) αλλά και στην δυσκολία του επαγγέλματος του μηχανοδηγού (ακατάστατα ωράρια,υψηλές ταχύτητες,μεγάλη ευθύνη και εκπαίδευση διάρκειας 10-12 μηνών).
Αίσθηση έχει προκαλέσει η αντίδραση των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ (η γνωστή λυκοσυμμαχία) στο ενδεχόμενο πρόσληψης παιδιών συναδέλφων μηχανοδηγών ή σιδηροδρομικών,σε κάποιες θέσεις όπως πρότεινε το Σωματείο μας και όπως συμβαίνει σε πολλές προηγμένες Ευρωπαικές χώρες (διαβάστε στο προηγούμενο άρθρο τι συμβαίνει στην Γαλλία με τους μηχανοδηγούς). Την ίδια λογική ακολουθούν άλλωστε πολλές σοβαρές εταιρείες χτίζοντας  έτσι το εταιρικό τους προφίλ με την μεταβίβαση τεχνογνωσίας από γενιά σε γενιά.
ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ (η γνωστή λυκκοσυμαχία) δεν θέλουν να ακούν αυτό το ενδεχόμενο ούτε σαν σκέψη,αφού θα είναι μια ακόμα επιτυχία (και όπως σε όλες τις επιτυχίες ήταν αρνητικοί 3 χρόνια τώρα) και προσπαθούν να αποθαρύνουν το όνειρο μηχανοδηγών αλλά και πολλών σιδηροδρομικών για την μεταβίβαση απο γενιά σε γενιά της σιδηροδρομικής τεχνογνωσίας. 
Μάλιστα η λυκοσυμμαχία όταν κατάλαβε ότι η πρόταση για αυτό έχει ήδη γίνει, διέρευσε τα γνωστά σενάρια περί "ποσοστώσεων" γιατί οι εκπρόσωποι της νομίζουν ότι βρισκόμαστε σε περασμένες δεκαετίες,τότε που οι πράσινοι και μπλέ παραγκάρχες έκαναν αυτά που ήθελαν με..ποσοστώσεις αποκλείοντας όσους δεν στήριζαν την παράγκα τους!
Οι μέρες αυτές έχουν περάσει ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ και η λυκοσυμμαχία αποτελεί μια κακή ανάμνηση για την Ελληνική Κοινωνία. (και φυσικά όχι μόνο την σιδηροδρομική). 
Για αυτό και επειδή δεν έχουν καμία επαφή με τα πραγματικά δεδομένα και τι ακριβώς συμβαίνει , διέρευσαν τις "χιλιάδες" των αιτήσεων, ακόμα ανακάλυψαν και επιτροπή που θα κρίνει απο τους "Ιταλούς" τι πρόκειται να συμβεί, προκειμένου να αποπροσανατολίσουν αρχικά τους μηχανοδηγούς και μετέπειτα τους υπόλοιπους συναδέλφους, αφού η ΠΑΣΚ και η ΔΑΚΕ στην έλξη, ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ την συμφωνία που έφερε τις 60 προσλήψεις - ακολουθούν άλλες 60-και ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ την επίσημη πρόταση του Σωματείου,όπως συμβαίνει σε ΟΛΕΣ τις προηγμένες χώρες.

Έτρεξαν να προλάβουν -και πάλι- μπας και περισώσουν τα προσχήματα, αφού ακόμα και παραδοσιακοί τους ψηφοφόροι, τους γύρισαν την πλάτη,μπροστά στην στείρα άρνηση τους σε προτάσεις που αφορούν ακόμα και όνειρα ζωής πολλών σιδηροδρομικών,θα το ξαναγράψουμε, όπως συμβαίνει σε ΠΟΛΛΕΣ προηγμένα σιδηροδρομικές χώρες.

Το στέκι της έλξης,όπως όλοι διαπιστώνουν και σήμερα, παρακολουθεί τις εξελίξεις και ενημερώνει τους σιδηροδρομικούς άμεσα και έγκαιρα.
Την ερχόμενη εβδομάδα,ξεκινά η καταγραφή- συγκέντρωση  των αιτήσεων απο την Διεύθυνση Προσωπικού και η επιλογή των επιλαχόντων (θα είναι αρχικά πάνω απο 60 όπως συμβαίνει πάντα στις περιπτώσεις των μηχανοδηγών για τυχόν προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν)θα γίνει τις επόμενες μέρες μέσω εσωτερικής εταιρικής διαδικασίας, ίδια περίπου με αυτή που ακολουθήθηκε πρόσφατα και για τους εκπαιδευτές των βοηθών μηχανοδηγού,διαδικασία που διασφαλίζει την αξιοκρατία πρώτα απο όλα.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ιδιωτική εταιρεία και η διαδικασία θα τρέξει σύντομα- τόσο για τις θέσεις των Διοικητικών όσο και τις θέσεις των μηχανοδηγών.
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε στόχος είναι οι πρώτοι 60 μηχανοδηγοί και οι 20 συνάδελφοι Διοικητικοί να έχουν προσληφθεί  μέχρι  τα τέλη του τρέχοντος μήνα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

1 σχόλιο:

  1. Οι λυκοσύμμαχοι φοβούνται, ότι δεν μπορούν να ελέγξουν. Η πρακτική της πρόσληψης παιδιών εργαζομένων ήταν και είναι πάγια τακτική των ιδιωτικών κυρίως εταιρειών. Ίσχυε στους ιδιωτικούς ΣΕΚ, ΣΠΑΠ, ΕΗΣ, ΟΥΛΕΝ, ΗΕΑΠ, ΗΕΜ, Ολυμπιακή κλπ. Από παράδοση ίσχυε και όταν κρατικοποιήθηκαν. Ο λόγος είναι η εξοικείωση των παιδιών με τους χώρους εργασίας των γονέων που δημιουργεί πλεονέκτημα έναντι των τρίτων. Απαιτείται ελάχιστη περίοδος προσαρμογής και πολλά παιδιά ξέρουν ήδη αρκετά για τη δουλειά του γονιού, πριν προσληφθούν. Ο κάθε καπιταλιστής το ξέρει αυτό και το ακολουθεί όπου μπορεί, γιατί τον συμφέρει. Οι λυκοσύμμαχοι θα επέλεγαν με βάση τι ψήφιζαν οι γονείς τους όταν ήταν εν ενεργεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή