Ποτέ άλλοτε δεν είχαν γίνει τόσο μεγάλες συγκεντρώσεις στην Αθήνα σαν την σημερινή, χωρίς την συμμετοχή της ΓΣΕΕ. Σήμερα οι εργαζόμενοι βρέθηκαν στον δρόμο και η συνδικαλιστική νομεκλατούρα έλειπε απο τον αγώνα τους. Έλειπε γιατί δεν την αφορά αυτός ο αγώνας, τον θεωρεί ξένο, έχει αλλοτριωθεί.
Σήμερα η εργοδοτική ( εκλογή κορυφαίου με μεθοδεύσεις, που ακόμα διερευνά η δικαιοσύνη, γύρω απο την νομιμότητα εκλογής του, αναφερόμαστε στην γνωστή υπόθεση του Γενικού της Γραμματέα, Κιουτσούκη) ΓΣΕΕ έχασε οριστικά κάθε επαφή με τους εργαζόμενους.
Αποτελεί παρελθόν και τυπικά.
Το μόνο που έχουν να κάνουν οι εργατοπατέρες βλέποντας την σημερινή συγκέντρωση, είναι να παραιτηθούν, οι εξελίξεις τους έχουν ξεπεράσει και οι εργαζόμενοι βρίσκουν τον βηματισμό τους χωρίς αυτούς.
Η σημερινή ημέρα αποτελεί και ντροπή για την ιστορία της λεγόμενης Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
Απεργοσπάστες και με την βούλα.
Και είναι η ώρα και στον σιδηρόδρομο να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους.
Η σημερινή απεργοσπασία απο την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, την ώρα που 5 Σωματεία της συμμετείχαν στην απεργία, δείχνει τον βαθιά Κυβερνητικό και εργοδοτικό της χαρακτήρα.
Απο τις ανακοινώσεις για την σκόνη στο Καλλίδρομο το 2018, στην μουγγαμάρα για τις αντεργατικές πολιτικές της Κυβέρνησης και στην σιωπή για την στασιμότητα στα πάντα στον σιδηρόδρομο 2 χρόνια τώρα.
Είναι πρόθυμοι να στηρίξουν τα πάντα, είναι εργοδοτικοί είναι πλέον και απεργοσπάστες.
Και είναι καιρός να τους αφήσουμε εκεί που ανήκουν. (κάποιοι το έχουν ήδη κάνει)
Στο παρελθόν.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου