2 χρόνια εξαγγελιών για τον σιδηρόδρομο απο την σημερινή πολιτική ηγεσία συμπληρώνονται αυτές τις μέρες. 2 χρόνια που έχουμε ακούσει τόσες εξαγγελίες και τόσες υποσχέσεις, όσες δεν ακούσαμε ποτέ άλλοτε. Έργα που ολοκληρώνονται, σιδηρόδρομος που αναπτύσσεται. Είναι όμως
αυτή η πραγματικότητα ή όλα αυτά είναι απλά επικοινωνιακά τρικ στα πλαίσια μιας πολιτικής απαξίωσης του σιδηροδρόμου.
Καλά τα πολυδιαφημισμένα workshop (στα οποία δεν συμμετέχει κανείς σιδηροδρομικός) αλλά ας δούμε την πραγματικότητα.
2 χρόνια τώρα δεν έχει γίνει ούτε ένα νέο έργο στον σιδηρόδρομο, η ανάταξη του δικτύου καθυστερεί σημαντικά, τα έργα υποδομής που είχαν ξεκινήσει προχωρούν με ρυθμό χελώνας και θέτουν σε κίνδυνο την δυναμική που αναπτύχθηκε την περίοδο 2015-2019.
Σήμερα χωρίς τρένο είναι η
Θράκη, ο Πύργος, το Διακοφτό, η Δράμα, η Στυλίδα, το Αίγιο ενώ στον Έβρο και στην Φλώρινα κυκλοφορεί ένα τρένο την ημέρα!
Μάλιστα στον Έβρο το τρένο κυκλοφορεί μόνο τις καθημερινές, φαινόμενο μάλλον μοναδικό στην Ευρώπη.
Μειωμένα δρομολόγια στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης - Λάρισας, στον Βόλο και στην Καλαμπάκα.
Αν αυτός είναι ο σιδηρόδρομος που ονειρεύεται η πολιτική ηγεσία για την χώρα μας, τότε δηλώνουμε απογοητευμένοι.
Οι εξαγγελίες πλέον δεν πείθουν κανένα.
Αν χρειάζεται παραπάνω χρηματοδότηση αυτό θα πρέπει να συζητηθεί άμεσα για να κυκλοφορήσουν και πάλι τα δρομολόγια που είχαμε μέχρι τον Ιούλιο του 2019, τουλάχιστο.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Η σιωπή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για την απαξίωση του σιδηροδρόμου, αποδεικνύει την βαθιά σήψη στο συνδικάτο των σιδηροδρομικών. Απαξιωμένο μέσο, ανυπόληπτο συνδικάτο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου