Σύμφωνα με την El Pais, η Renfe απορρίπτει τους γαλλικούς ισχυρισμούς ότι τα τρένα της κατηγορίας 100, που κατασκευάστηκαν από την Alstom και βασίζονται στον ίδιο σχεδιασμό με το TGV και τα οποία λειτουργούν μέχρι τη Λυών, προκαλούν ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές μεταξύ της Λυών και του Παρισιού.
Επιπλέον, η Talgo ζητά εξουσιοδότηση για τη λειτουργία των αμαξοστοιχιών 106 Avril κλάσης 360 km/h στη Γαλλία, με τα τρένα που πρόκειται να παραδοθούν στη Renfe τον επόμενο χρόνο.
Ωστόσο, η El Pais αναφέρει ότι ο κατασκευαστής αντιμετωπίζει δυσκολίες με την ασφάλεια εξοπλισμού σηματοδότησης που συνδυάζει το ETCS με το γαλλικό σύστημα σηματοδότησης καμπίνας TVM 430, κάτι που δεν είναι δυνατό χωρίς τη συνεργασία εταιρειών του Ομίλου των Γαλλικών Εθνικών Σιδηροδρόμων (SNCF).
Σύμφωνα με την El Pais, ο Ισπανός υπουργός Μεταφορών, κ. José Luis Ábalos έστειλε επιστολές στον Γάλλο ομόλογό του, κ. Jean-Baptiste Djebbari, και στην Ευρωπαία Επίτροπο Μεταφορών, κα Adina Valean, εκφράζοντας παράπονα ότι η SNCF κατέχει όλες τις θέσεις για την έγκριση τρένων και την παραχώρηση πρόσβασης στο δίκτυο.
Προκειμένου να πραγματοποιήσει δοκιμές, η Renfe «αναγκάζεται» να συνεργαστεί με θυγατρικές της SNCF, όπως την Eurailtest και τη Masteris.
www.metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου