Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ, «εξ αρχής καταλάβαμε την σημασία της διασύνδεσης των λιμένων με το σιδηροδρομικό δίκτυο (η αναφορά για 6 συνδέσεις: Λαύριο με αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, σύνδεση σιδηρόδρομου με λιμάνι Πάτρας, Ραφήνας με αεροδρόμιο, 6ος προβλήτα Θεσσαλονίκης με το δίκτυο, γραμμή Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης και γραμμή Αλεξανδρούπολη -Ορμένιο), ένα πλάνο σχεδόν 3,5 δις ευρώ. Ανακοινώνουμε και επίσημα ότι μέσα στο καλοκαίρι του 2021 θα δημοπρατηθούν»
Όπως ανέφερε ο κ. Βίνης, «επιλέξαμε τη σύγχρονη μέθοδο του Ανταγωνιστικού Διαλόγου ως βέλτιστη διαγωνιστική διαδικασία, καθώς προσφέρει μια σειρά σημαντικών πλεονεκτημάτων έναντι άλλων μεθόδων δημοπράτησης που στο σύνολό τους επιτυγχάνουν την επιτάχυνση της υλοποίησης όλων των έργων», αναφερόμενος στους λόγους επιλογής του μοντέλου αυτού.
«Αυτά τα έργα χρήζουν χρηματοδότησης από τους εταίρους μας στην Ευρώπη και έχουμε κάνει ήδη προεργασία και είμαστε έτοιμοι, ενώ είμαστε ώριμοι για να βγούνε τα τεύχη το καλοκαίρι», σημείωσε χαρακτηριστικά. Ενώ πρόσθεσε ότι υπήρχε μελετητική ανωριμότητα, θεωρώντας τον ανταγωνιστικό διάλογο ως σύγχρονο και ώριμο τρόπο προώθηση έργων. Με τον οποίο δεν θα μπορεί να γίνεται προσβολή των μελετών αφού θα είναι πλέον «κτήμα» των ενδιαφερόμενων. Επίσης, δεν θα επιτρέπει εκτροχιασμό σε διαδικασίες, θα μειώνει τον χρόνο και να αντιμετωπίσει τις στρεβλώσεις των κλασσικών μειοδοτικών διαγωνισμών. «Αλλωστε, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απαιτεί ευέλικτες διαδικασίες για τέτοιο είδους μεγάλα έργα».
Η χώρα θα γίνει hub logistic μέσα στην προσεχή δεκαετία, θα ολοκληρώσει τον διακομετακομιστικό της ρόλο στην νοτιοανατολική Μεσόγειο, σημείωσε ο ίδιος.
www.insider.gr - Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου