Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

Μεταφορά μουσειακών βαγονιών στο Σιδηροδρομικό Μουσείο

 Το περασμένο Σάββατο, 12.6.2021, ολοκληρώθηκε η διάσωση-μεταφορά έξι (6) ιστορικών σιδηροδρομικών οχημάτων από την Πελοπόννησο και την Αιτωλοακαρνανία, προς αποκατάσταση και έκθεση στο υπό διαμόρφωση Σιδηροδρομικό Μουσείο στο Μηχανοστάσιο Πειραιώς (ΜΠΡ).

Είναι αναμφισβήτητα ένα ιστορικό γεγονός, καθώς μετά από τόσες δεκαετίες για πρώτη φορά υλοποιείται σε μεγάλη κλίμακα κάτι τέτοιο που στόχο έχει όχι μόνο να εξαιρεθούν από τις εκποιήσεις ορισμένα ιστορικά οχήματα, αλλά με εξειδικευμένο προσωπικό και τα διαθέσιμα μέσα να δοθεί ζωή στα σπάνια αυτά κομμάτια.

 Τα διασωθέντα και πλέον ασφαλή, έξι ιστορικά σιδηροδρομικά οχήματα προς αποκατάσταση και έκθεση είναι τα ακόλουθα:

1. Κλειστή φορτάμαξα, η τελευταία διασωζόμενη και από τις πρώτες των Σιδηροδρόμων Βορειοδυτικής Ελλάδος (Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Κρυονέρι), κατασκευής 1888.

2. Κλειστή φορτάμαξα φορτίου 10t, κατασκευής BaumeMarpent Βελγίου περί το 1900, που μετέφερε τα οστά του Θ. Κολοκοτρώνη στην Τρίπολη το 1930.

3. Διαξονική υδροφόρος κατασκευής περί το 1900 και μεταπολεμικής αποκατάστασης των ΣΠΑΠ.

4. Ατμάμαξα Εs 7721, υπέρθερμου ατμού κατασκευής 1925 από τη Γερμανική LinkeHofmannLaufhammerwerke.

5. Κλειστή φορτάμαξα κατασκευής Ganz&Co. Danubius, Budapest Ουγγαρίας το 1925. Οι πρώτες των ΣΠΑΠ με ωφέλιμο φορτίο 12t, αρχικά με υπερυψωμένη φυλακίδα 

τροχοπεδητή.

6. Αυτοκινητάμαξα Uerdingen-Düsseldorfer Waggonfabrik κατασκευής 1937. Η παλαιότερη διασωζόμενη οτομοτρίς και μία από τις πρώτες στην Ελλάδα.



Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος θα συνεχίσει τις μεταφορές Μουσειακού Τροχαίου Υλικού και από άλλα σημεία του Δικτύου, με σκοπό το συνεχή εμπλουτισμό του Μουσείου, η ενίσχυση του οποίου σε συνδυασμό με τις άλλες δράσεις που προωθεί, θα το καταστήσουν σημείο αναφοράς του Σιδηροδρόμου και της ευρύτερης περιοχής 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου