Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 8 Ιουνίου 2021

Κοινότητα Στρεφίου: Ανησυχία για την μη επαναλειτουργία του τρένου στην γραμμή Κατάκολο- Αρχ. Ολυμπία

Ανησυχία και προβληματισμό εκφράζουν οι κάτοικοι της Κοινότητας Στρεφίου, για την μη επαναλειτουργία, μέχρι στιγμής,  του τρένου   στην διαδρομή Κατάκολο-Πύργος- Αρχαία Ολυμπία. Η διακοπή των δρομολογίων, είχε ως αποτέλεσμα, οι κάτοικοι, να στερηθούν   των υπηρεσιών του δημόσιου συγκοινωνιακού  μέσου, που εξυπηρετούσε τις ανάγκες μετακίνησης της περιοχής. Οι πολίτες είδαν το εισόδημά τους να μειώνεται ακόμα περισσότερο, αφού οι εναλλακτικές λύσεις (πχ. ταξί) κόστιζαν πιο ακριβά.


Η Κοινότητα Στρεφίου, έχει ήδη κάνει τις παρεμβάσεις της, ζητώντας από τους υπευθύνους, την επαναλειτουργία του τρένου, με ικανό αριθμό δρομολογίων, ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες.


Κοινότητα και πολίτες Στρεφίου, υπενθυμίζουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ιταλικών συμφερόντων, έχει συμβατική υποχρέωση, να λειτουργεί  τα  τοπικά δρομολόγια Αρχαία Ολυμπία-Κατάκολο. Συγκεκριμένα τα δρομολόγια, έχουν συμφωνηθεί στην σύμβαση για την  παροχή Υποχρεωτικής Δημόσιας Υπηρεσίας (ΥΔΥ), που υπογράφηκε μεταξύ Ελληνικού δημοσίου (Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και Υπουργείο Οικονομικών) και ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Δεκέμβριο του 2015 (ο ιταλικός όμιλος αγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2017 αλλά η σύμβαση παρέμεινε ως υποχρέωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Η σύμβαση έληξε το 2020, αλλά ήδη τα αρμόδια Υπουργεία, έχουν προχωρήσει σε ανανέωση, για το έτος 2021 (και πολύ πιθανόν και  για τα   επόμενα έτη). Η σύμβαση του 2015, παρουσιάζει τα δρομολόγια και τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παίρνοντας ως αντάλλαγμα, επιδότηση από το  Ελληνικό δημόσιο.


Για τα δρομολόγια που εξυπηρετούν  την Κοινότητα Στρεφίου και τις υπόλοιπες  Κοινότητες,  κατά μήκος του άξονα Κατάκολο-Αρχαία Ολυμπία,  παρατηρούμε τα εξής:

Δρομολόγιο απλό (όχι IC): Ολυμπία-Κατάκολο

Ελάχιστος αριθμός δρομολογίων ανά ημέρα (ζεύγη) 1

Δρομολόγια ανά μήνα 62


Στην πράξη: .Αυτή την στιγμή, δεν εκτελείται κανένα δρομολόγιο.  Στην προ COVID, εποχή, πραγματοποιούταν το ένα δρομολόγιο που προβλέπεται από τη σύμβαση, αλλά όχι καθημερινά. Δεν γινόταν   επίσης το  δρομολόγιο τις Κυριακές και τις αργίες, παρά μόνο αν υπήρχε κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι του Κατάκολου. Επίσης, τα δρομολόγια που γίνονται λόγω άφιξης των κρουαζιερόπλοιων δεν σταθμεύουν στις προβλεπόμενες από τη σύμβαση στάσεις μεταξύ Κατάκολου-Πύργου-Ολυμπίας.

Δρομολόγιο απλό (όχι IC): Πύργος-Ολυμπία

Ελάχιστος αριθμός δρομολογίων ανά ημέρα (ζεύγη) 2

Δρομολόγια ανά μήνα 124


Στην πράξη: Ίδια περίπτωση με την αμέσως παραπάνω. Εκτελούνταν κάποτε,  τα δύο δρομολόγια που προβλέπονται από τη σύμβαση, αλλά όχι καθημερινά και όχι τις Κυριακές και τις αργίες και μόνο αν υπήρχε κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι του Κατακόλου. Τα δρομολόγια με αφορμή την άφιξη των κρουαζιερόπλοιων δεν σταθμεύουν στις στάσεις μεταξύ Πύργου-Ολυμπίας. Άρα δεν εκτελούνται τα προβλεπόμενα δρομολόγια βάσει της σύμβασης.

Για την ως άνω  σύμβαση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εισπράττει, από το υστέρημα του Ελληνικού λαού, 50 εκατομμύρια   ευρώ ετησίως. Επομένως, εφόσον επιδοτείται, θα έπρεπε να συνεχίσει τα δρομολόγιά της και την  εποχή της πανδημίας, (διαφορετικά δεν δικαιούται επιδότησης). Όμως οπωσδήποτε, θα πρέπει άμεσα, τώρα που άνοιξε και η αγορά, να εκτελέσει τις συμβατικές της υποχρεώσεις.  Δεν κάνει χάρη σε κανέναν, εφόσον πληρώνεται από το Ελληνικό Δημόσιο και έχει συμβατική υποχρέωση, να λειτουργήσει  τα δρομολόγια.


www.ilialive.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου