Αυτή είναι η φυσική κατάληξη μιας μεθοδευμένης πολιτικής της εταιρίας με στόχο την υποβάθμιση της συγκοινωνίας και την πλήρη εγκατάλειψη της γραμμής της δυτικής Θεσσαλίας με την ανοχή δυστυχώς της πολιτείας.
Προηγήθηκαν η κατάργηση των απευθείας πρωινών δρομολογίων με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και η μεγάλη αύξηση των τιμών στα εισιτήρια ώστε να πετύχουν τον μηδενισμό της επιβατικής κίνησης.
Και όλα αυτά τον καιρό που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξακολουθεί να επιδοτείται από το ελληνικό κράτος ετησίως με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, υποτίθεται για τις άγονες γραμμές της περιφέρειας, και έχει εισπράξει ως τώρα συνολικό ποσό πολλαπλάσιο αυτού το οποίο πλήρωσαν οι νέοι ιδιοκτήτες για την εξαγορά της.
Εφέτος η Ευρώπη γιορτάζει το έτος σιδηροδρόμων και στην Ελλάδα ο σιδηρόδρομος καταργείται με την εγκατάλειψη ανακαινισμένων γραμμών όπως αυτή της δυτικής Θεσσαλίας.
Καλούμε την τοπική κοινωνία να αντιδράσει δυναμικά και να διεκδικήσει την επαναδρομολόγηση των απευθείας πρωινών τρένων τόσο προς την Αθήνα όσο και προς την Θεσσαλονίκη.
Καλούμε επίσης την κυβέρνηση να διακόψει άμεσα την καταβολή κρατικών επιδοτήσεων προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να επαναδιαπραγματευτεί την καταβολή τους μόνο με όρους επαναφοράς των περιφερειακών δρομολογίων.
Φτάνει πια η κοροϊδία.
H ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Αθανασία Τσιοτινού Αδαμαντία Νεγρήν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου