Ακόμα χειρότερα στην περιοχή του Έβρου λειτουργεί μόνο ένα δρομολόγιο την ημέρα στον τοπικό Προαστιακό, απο τα 3 που λειτουργούσαν μέχρι τον Ιούλιο του 2019 και αυτό πλέον σε καθημερινή βάση (Μόνο Δευτέρα - Παρασκευή!).
Τις τελευταίες μέρες είχαμε πραγματικά πολλά δημοσιεύματα για την κατάσταση καθώς όλοι περίμεναν ότι θα επανερχόταν η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε καθώς μετά την Δράμα οι επιβάτες που προτιμούν τον σιδηρόδρομο συνεχίζουν με λεωφορεία που ναυλώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η δικαιολογία αφορά την κατάσταση της υποδομής αλλά και την έλλειψη προσωπικού.
ΩΣΤΟΣΟ η κυκλοφορία του τρένου σε αυτές τις περιοχές γίνεται και για ΕΘΝΙΚΟΥΣ λόγους. Η γραμμή πρέπει να παραμένει ανοικτή και τρένα να κυκλοφορούν σε αυτήν ακόμα και αν απαιτηθεί επιπλέον χρηματοδότηση για την συντήρηση και κυκλοφορία των τρένων.
Το στέκι της έλξης καλεί όλους τους εμπλεκόμενους να αντιληφθούν την πραγματικότητα και να εργαστούν εντατικά και απο κοινού για να επαναλειτουργήσει ο σιδηρόδρομος στην περιοχή και να μην έχουμε μια νέα Πελοπόννησο. Γιατί με την αδράνεια των 2 τελευταίων χρόνων οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια σε αυτήν την εξέλιξη.
Το Σωματείο των μηχανοδηγών θα αναλάβει πρωτοβουλίες το επόμενο διάστημα -αυτήν την περίοδο έχει επικεντρώσει τις δυνάμεις του στο αντεργατικό Νομοσχέδιο της Κυβέρνησης- καθώς η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, επιδυκνύει πρωτοφανή αδιαφορία για την προστασία του σιδηροδρόμου.
Αυτοί που έψαχναν την σκόνη στο Καλλίδρομο (και όσοι τους στήριζαν κρυφά και φανερά) τώρα δεν μπορούν να δούν και να γράψουν μια επιστολή για την κατάσταση στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Ίδια κατάσταση και σε άλλες περιοχές της χώρας.
Και ένα μήνυμα στους υπέρμαχους της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων.
Ας αρχίσουν να αντιλαμβάνονται ότι οι ιδιώτες δεν κάνουν κοινωνική πολιτική και δεν είναι διατεθειμένοι να κυκλοφορούν σε απόλυτα (ακόμα και με την επιδότηση) ζημιογόνες γραμμές.
Και ας το αντιληφθούν πριν να είναι -εντελώς- αργά.
Λύση ωστόσο υπάρχει αρκεί να ασχοληθεί κάποιος σοβαρά με τον σιδηρόδρομο. Γιατί 2 χρόνια έχουν χαθεί κυριολεκτικά.
Ο νοών νοείτο.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου