Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021

Με ιδιώτες αναβαθμίζεται ο σιδηρόδρομος, πόροι από το Ταμείο Ανάκαμψης

Συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, το βασικό εργαλείο για την αναβάθμιση των ελληνικών σιδηροδρόμων σύμφωνα με το σχέδιο για το Ταμείο Ανάκαμψης. Πλήρης αναδιοργάνωση ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ.

Αυστηρά χρονοδιαγράμματα προβλέπονται στο κείμενο του Ταμείου Ανάκαμψης που ενέκρινε χθες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την αναμόρφωση του ΟΣΕ και την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου. Η ελληνική πλευρά συμφώνησε και για δύο μεγάλα έργα με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στον ελληνικό σιδηρόδρομο.

Όπως αναφέρεται, μέσα στο τρίτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς πρέπει η κυβέρνηση να παρουσιάσει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον «χάρτη πορείας για την πλήρη αναδιοργάνωση του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ». Στη συνέχεια θα προσληφθεί ειδικός σύμβουλος που θα συντονίζει το έργο αναδιάρθρωσης των δύο κρατικών εταιρειών. Εντός του πρώτου εξαμήνου του 2022 προβλέπεται η «έναρξη ισχύος πρωτογενούς και παράγωγου δικαίου για τη μεταρρύθμιση των δύο εταιρειών, που θα τους παρέχει τη δυνατότητα ανάπτυξης, λειτουργίας και συντήρησης ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου». Η υλοποίηση της μεταρρύθμισης «θα ολοκληρωθεί έως τις  31 Δεκεμβρίου 2023».

Το πρώτο από τα δύο ΣΔΙΤ, ύψους τουλάχιστον μισού δισ. ευρώ, πρέπει να έχει ανατεθεί μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2023 και θα αφορά τρεις διαφορετικές συμβάσεις για παρεμβάσεις αναβάθμισης και ανακατανομής του συστήματος και της υποδομής του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου με σκοπό να αποκατασταθεί η «σχεδιαστική ταχύτητα» (δηλαδή να διέρχονται τα τρένα με την ταχύτητα που προβλεπόταν όταν κατασκευάστηκαν τα έργα) σε όλα τα τμήματα της υποδομής, να βελτιωθεί ο χρόνος μετακίνησης και τα επίπεδα ασφάλειας, να αναβαθμιστεί το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο σε ολόκληρη τη χώρα και να βελτιωθεί η ποιότητα των σιδηροδρομικών υπηρεσιών. 

Οι τρεις παραχωρησιούχοι θα αναλάβουν την αναβάθμιση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής υποδομής και ανωδομής, των ηλεκτρομηχανικών συστημάτων, της σηματοδότησης, των τηλεπικοινωνιών και της ηλεκτροδότησης και άλλων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη λειτουργία του δικτύου. Μία σύμβαση ΣΔΙΤ θα γίνει για τον Άξονα Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – βόρεια σύνορα, μία για τον Άξονα Μακεδονίας – Θράκης και μία για τον Άξονα Αεροδρόμιο Αθήνας – Κιάτο.

Το δεύτερο ΣΔΙΤ συνδέεται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος. Η επένδυση περιλαμβάνει την αναβάθμιση των υποδομών και των υπηρεσιών του ΟΣΕ με την ανάπτυξη των ακόλουθων συστημάτων και υπηρεσιών: 

  • συστήματα διαχείρισης εισιτηρίων και τηλεματικής με στόχο τουλάχιστον το 60% των επιβατών να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά εισιτήρια μέχρι το 2025,
  • υποδομή για έξυπνους σταθμούς,
  • υπηρεσίες πελατειακής εμπειρίας,
  • διαδίκτυο υψηλών ταχυτήτων σε τρένα και σταθμούς και ε)σύστημα τηλεματικής οχημάτων. Η υλοποίηση της επένδυσης θα ολοκληρωθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025. 

Στόχος της μεταρρύθμισης είναι «να καταστεί ο ελληνικός σιδηροδρομικός τομέας πιο αποτελεσματικός, ολοκληρωμένος και σύγχρονος και να ανταποκρίνεται στη ζήτηση των πελατών. Η μεταρρύθμιση θα υποστηρίζεται από πολλαπλή σύμβαση-πλαίσιο για την αναδιάρθρωση του τομέα σιδηροδρομικής υποδομής στην Ελλάδα» και αποτελεί προαπαιτούμενο για να χρηματοδοτηθούν τα επόμενα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα.


https://www.businessdaily.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου