Η Ελλάδα θα είναι η πρώτη χώρα που θα προμηθευτεί τρένα υδρογόνου δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών κ. Καραμανλής. Και εδώ πλέον σηκώνουμε
τα χέρια ψηλά.
Αναρωτιόμαστε
- Τα τρένα... υδρογόνου που θα προμηθευτεί η Ελλάδα, ποια εταιρεία θα τα τρέξει στις γραμμές; Υπάρχει δημόσιος φορέας σιδηροδρομικών μεταφορών στις επιβατικές μεταφορές ;
- Θα γίνει κάποια μελέτη για την προμήθεια τους ή θα είναι μια ακόμα εξαγγελία σαν αυτήν της ανάταξης του δικτύου που ακούμε 2 χρόνια τώρα, αλλά ακόμα δεν υπάρχει μελέτη για το πόσο θα κοστίσει και το πότε θα προκηρυχτεί;
- Ή μήπως θα τα προμηθευτεί το Δημόσιο για να τα νοικιάζει σε ιδιώτες ; Έτσι γίνονται οι επενδύσεις κύριε Καραμανλή στην Ευρώπη; Το Δημόσιο επενδύει για να τα νοικιάζει σε ιδιώτες και οι επιβάτες να πληρώνουν ΚΑΙ τις επενδύσεις ΚΑΙ το εισιτήριο ΚΑΙ την επιδότηση στους ιδιώτες ; Σοβαρά μιλάτε τώρα ;
- Ή μήπως ο κ. Καραμανλής σκοπεύει να ιδρύσει νέα δημόσια σιδηροδρομική εταιρεία; (Ένδιαφέρουσα άποψη).
Την ίδια ώρα στην Ελλάδα επενδύσεις σε νέο τροχαίο υλικό έχουν να γίνουν από το μακρινό 2000 (Desiro - Railbus, Η/Α) ενώ οι εξαγγελίες για την ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου πάνε για το 2023 (και βλέπουμε).
Την ίδια ακριβώς ώρα, ο ΟΣΕ στενάζει απο την έλλειψη προσωπικού και την υποχρηματοδότηση, όπως και οι σιδηροδρομικές εταιρείες.
Κύριε Καραμανλή με όλο τον σεβασμό, ασχοληθείτε σοβαρά με τον σιδηρόδρομο.
Αρκετά με τις εξαγγελίες, που υποτιμούν την νοημοσύνη όχι μόνο των εργαζομένων στο μέσο, αλλά και των επιβατών και της Ελληνικής Κοινωνίας.
Ελάτε και ένα ταξίδι με τρένο, να δείτε την πραγματικότητα.
Η προηγούμενη πολιτική ηγεσία στο Υπουργείο Μεταφορών, ταξίδευε συχνά με τον σιδηρόδρομο, τόσο συχνά που είχαν γίνει ....παρεξηγήσεις απο ανταγωνιστικά μέσα μεταφοράς.
Τρένα υδρογόνου και ...διόδια στο Κέντρο. Το σλόγκαν των ημερών.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου