Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021

Υπογράφεται η σύμβαση για την εγκατάσταση σηματοδότησης και ETCS στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

Υπογράφεται η σύμβαση για την εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης, καθώς και ETCS – LEVEL 1 μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ – ALSTOM.


Το έργο περιλαμβάνει και την αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης.

Η κοινοπραξία προσέφερε μέση τεκμαρτή έκπτωση 10,50%, και με συνολική προσφορά ύψους 40.973.034,12 ευρώ, στην οποία περιλαμβάνονται τα απρόβλεπτα ύψους 3.292.722,65 ευρώ (τα οποία έχουν υπολογισθεί ως ποσοστό 9% της δαπάνης προσφοράς), ανακηρύχτηκε ανάδοχος του έργου.

Ειδικότερα, το έργο αφορά σε εργασίες που αποσκοπούν στον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης και ECTS Level-1 στο τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη (περίπου 70,5 χλμ.), μέσω της νέας παραλλαγής στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη.

Παράλληλα, προβλέπεται και η αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς που θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες σηματοδότησης.

Το συγκεκριμένο έργο περιλαμβάνει και τον εκσυγχρονισμό του ΤΧ1 που αποτελεί τον μεγαλύτερο σιδηροδρομικό κόμβο της χώρας.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου