Σύμφωνα με αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς, φαντάζει «λογικό» να δοθεί και νέα παράταση, καθώς οι υποψήφιοι επενδυτές αναμένουν τις τελικές εξελίξεις στο γειτονικό Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο (ΘΕΚ) ή αλλιώς Θριάσιο Ι, καθώς η νέα τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης, εάν και έχει υπογραφεί από τα συναρμόδια υπουργεία, χρειάζεται να ψηφιστεί από τη Βουλή.
Το μεγάλο ερώτημα είναι εάν το Θριάσιο ΙΙ αποτελεί «ελκυστική» επένδυση. Εδώ οι απαντήσεις είναι «διφορούμενες». Το τελευταίο διάστημα και έπειτα από την εκρηκτική άνοδο του πληθωρισμού, φαίνεται ότι αρκετοί υποψήφιοι επενδυτές κάνουν «δεύτερες σκέψεις».
Επί του παρόντος, ο πιο «ενεργός» ενδιαφερόμενος είναι η ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία – ωστόσο – το τελευταίο διάστημα έχει αρκετά «ζητήματα» να επιλύσει.
«Δεύτερες» σκέψεις για τον διαγωνισμό κάνει, τόσο η ελληνο-αυστριακή Rail Cargo Logistics Goldair, όσο και η κινεζο-ελληνική PEARL.
Επίσης, στον διαγωνισμό δεν θα μετάσχει η εταιρεία logistics SARMED, ενώ μέχρι την τελευταία στιγμή θα αποφασίσει η FOODLINK.
To Θριάσιο ΙΙ αφορά ακίνητο έκτασης 1.450 στρεμμάτων περίπου, κυριότητας ΟΣΕ, στο οποίο έχουν κατασκευασθεί και υφίστανται σιδηροδρομικές υποδομές, οδοί πρόσβασης, σιδηροδρομικός σταθμός διαλογής, χώροι εναπόθεσης φορτίων, χώροι τελωνείου και γραφείων, καθώς και χώροι αποθήκευσης και άλλα κτήρια υποστηρικτικών υπηρεσιών.
Σε κάθε περίπτωση, η «επιτυχία» του Θριασίου ΙΙ εξαρτάται από την «επιτυχία» του Θριασίου ΙΙ, καθώς για να «γεμίσουν» τα τρένα, χρειάζονται αποθήκες και εμπορεύματα.
www.metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου