Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022

Επιστολή της Π.Ο.Σ. για τους "επισκέπτες" (visitors)

Επιστολή της Π.Ο.Σ. σε Υπουργείο Μεταφορών και  Υποδομών, Ρ.Α.Σ. και Διοίκηση ΟΣΕ 

Η Τεχνική Επιθεώρηση των Αμαξοστοιχιών επιβατικών και εμπορικών πραγματοποιείται κατά την αναχώρηση και άφιξή τους στους αρχικούς Σταθμούς αλλά και ενδιάμεσα σε αυτούς, ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση

που διανύουν και την ποιότητα του Σιδηροδρομικού Δικτύου.

Σύμφωνα με τους Διεθνείς Κανόνες, η δραστηριότητα αυτή είναι υποχρεωτική και δεσμευτική και με βάση τις Οδηγίες της Ε.Ε. ανήκει στη Σιδηροδρομική Επιχείρηση, πλην της διαδικασίας των διασυνοριακών ανταλλαγών συρμών η οποία ανήκει στο Διαχειριστή Υποδομής.

Όπως και στις Οδικές Μεταφορές η ευθύνη του Τροχαίου Υλικού αλλά και των φορτίων βαρύνει τον ιδιοκτήτη πλην όμως το εκάστοτε κράτος έχει τη δυνατότητα ελέγχου με δικούς του Ελεγκτικούς Μηχανισμούς π.χ. Τροχαία για να ελέγχει ότι τηρούνται οι προβλεπόμενοι Κανόνες για την ασφαλή κυκλοφορία. Έτσι και στις Σιδηροδρομικές μεταφορές όλα τα κράτη έχουν αυτούς τους μηχανισμούς μέσω του Διαχειριστή Υποδομής ή υπηρεσιών με τους κατάλληλα εκπαιδευμένους υπαλλήλους (Τεχνικούς Επιθεωρητές Αμαξοστοιχιών «Visitors») προκειμένου να διενεργείται ο αυτονόητος έλεγχος των Σιδηροδρομικών Εταιρειών.

Στη χώρα μας μετά την απελευθέρωση των Σιδηροδρομικών Μεταφορών και τη μεταβίβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αργότερα της ΕΕΣΣΤΥ στο Ιταλικό Δημόσιο δεν προβλέφθηκε τίποτε το ανάλογο το οποίο αποτελεί βασική υποχρέωση του Κράτους.

Σήμερα, υφίστανται λίγοι υπάλληλοι που κατέχουν αυτή την πιστοποίηση και ανήκουν όλοι στον ΟΣΕ ο οποίος παρέχει την Υπηρεσία αυτή στις Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις.

Οι πιστοποιημένοι αυτοί υπάλληλοι συνεχώς συνταξιοδοτούνται με αποτέλεσμα οι Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις να πιστοποιήσουν δικούς τους υπαλλήλους και το Κράτος να απωλέσει τη δυνατότητα ύπαρξης Ελεγκτικού Μηχανισμού ο οποίος είναι υποχρεωτικός και υφίσταται σε όλα τα κράτη όπου υπάρχει Σιδηρόδρομος.

Κατόπιν τούτων προτείνουμε να αναληφθεί Νομοθετική πρωτοβουλία για τη θέσπιση κλιμακίου Ελεγκτικού Μηχανισμού Ελέγχου Αμαξοστοιχιών που θα έχει και την αρμοδιότητα του διασυνοριακού ελέγχου υπό το Διαχειριστή Υποδομής όπως ισχύει σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου