Όπως αναφέρεται, το ομόλογο προβλέπει νέα “Επιλέξιμα Πράσινα Έργα”, συμπεριλαμβανομένων πλέον και επενδύσεων για την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου υψηλής ταχύτητας της Rete Ferroviaria Italiana, καθώς και τις δαπάνες συντήρησης για το τροχαίο υλικό της Trenitalia και της Mercitalia.
Μέχρι στιγμής, η FS έχει εκδώσει “πράσινα ομόλογα” αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση επιβατικών (τόσο για τον περιφερειακό όσο και για τον τομέα υψηλής ταχύτητας) και των εμπορευματικών τρένων.
Με αυτήν την τελευταία ενημέρωση, η FS επιτυγχάνει τον σημαντικό στόχο της επέκτασης της χρηματοδότησης ESG στα κύρια έργα της σιδηροδρομικής δραστηριότητας του ιταλικού ομίλου.
Να σημειωθεί ότι, μέχρι σήμερα, η FS έχει εκδώσει τέσσερα “πράσινα ομόλογα”, τόσο στη δημόσια όσο και στην ιδιωτική αγορά, το 2017, το 2019 και το 2021 συνολικού ύψους 2,65 δισ. ευρώ.
Β. Βεγ. - metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου