Προφανώς τα δέντρα που έπεσαν στην γραμμή δεν "φύτρωσαν" χτες, ούτε τα 3 τελευταία χρόνια (μόνο). Μερικά έχουν 20 και πλέον χρόνια ύπαρξης.
Η αλήθεια όμως είναι ότι η κατάσταση στην υποδομή έχει ξεφύγει για τα καλά, ταλαιπωρώντας επιβάτες και σιδηροδρομικούς ενώ οι καθημερινές καθυστερήσεις έχουν αποτέλεσμα το μέσο να απαξιώνεται σε μια κρίσιμη περίοδο, σε μια περίοδο που ο ρόλος του θα έπρεπε να ενισχύεται καθώς οι τιμές των καυσίμων βρίσκονται στα ύψη.
Αντί η Κυβέρνηση Μητσοτάκη να επενδύσει και να ενισχύσει τις σιδηροδρομικές μεταφορές συνεχώς τις απαξιώνει και όχι άδικα τις έχει αποδοθεί ο τίτλος της πλέον αντισιδηροδρομικής Κυβέρνησης που γνώρισε ο τόπος μας τα τελευταία 40 χρόνια.
Το μόνο που δεν έχουμε ακόμα ακούσει, είναι αυτό που είχε πεί Υπουργός της πρώτης Κυβέρνησης Μητσοτάκη το 1990-1993 (στην Ελλάδα οι Πρωθυπουργοί εκλέγονται με ...κληρονομικό χάρισμα), τότε που είχε ειπωθεί το αμίμητο "Μας συμφέρει καλύτερα να βάζουμε ταξί παρά τρένα" σε γραμμές όπου η επιβατική κίνηση ήταν μειωμένη.
Εμείς, στην Διοίκηση του ΟΣΕ, που λογικά δεν έχει αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος με τα δέντρα και τα χόρτα σε μεγάλο μέρος της σιδηροδρομικής υποδομής, στέλνουμε την φωτό που συνοδεύει το δημοσίευμα. Έχουμε δεκάδες άλλες φυσικά.
Είμαστε βέβαιοι ότι θα προβληματιστεί, καθώς άλλη είναι η εικόνα που μεταφέρουν οι αυλοκόλακες της εκάστοτε εξουσίας.
Οι μηχανοδηγοί όμως, ξέρουμε.
Τέλος δεν λησμονούμε την απαράδεκτη σιωπή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
Αυτοί που ψάχνανε την.... σκόνη στο Καλλίδρομο, 3 χρόνια τώρα σιωπούν ενώ ο σιδηρόδρομος διαλύεται καθημερινά και τα συμβάντα πολλαπλασιάζονται με γεωμετρική πρόοδο.
Ας έχουν υπόψην τους ότι ο κόσμος έχει τούμπανο το γιατί (και αυτοί κρυφό καμάρι).
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου