Δ
εν είμαστε εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Οι τιμές των καυσίμων έχουν φτάσει στα ύψη και μετακινούμαστε με το τρένο ή το ΚΤΕΛ για να μπορέσουμε να κάνουμε οικονομία. Όσες φορές κι αν πήρα τηλέφωνο στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου ή της Λάρισας για να κάνω μια ερώτηση, κανείς δεν σήκωσε το τηλέφωνο», ανέφερε Βολιώτισσα σήμερα στο magnesianews.gr μεταφέροντας την αγανάκτησή της για την κατάσταση αυτή. Τόνισε πως στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας υπάρχουν υπάλληλοι που ενημερώνουν για τα δρομολόγια ή για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, όμως αυτό δεν συμβαίνει και στον ΟΣΕ.«Δεν μπορούμε όλοι να βλέπουμε ηλεκτρονικά τα δρομολόγια», επεσήμανε και σημείωσε πως η αύξηση της τιμής των καυσίμων έχει οδηγήσει πολλούς στη μετακίνηση με το λεωφορείο και το τρένο ιδίως προς τη γειτονική Λάρισα. Για το θέμα έχουν διαμαρτυρηθεί κατά καιρούς και άλλοι Βολιώτες που βγάζουν μεν γραμμή, αλλά κανείς δεν απαντά στην άλλη άκρη του ακουστικού…
www.magnesianews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου