Την 30/05/2022 εγκρίθηκε ο νέος εσωτερικός κανονισμός λειτουργίαςτου ΟΣΕ (ΦΕΚ 2623, τεύχος Β, 30/05/2022), που υπογράφεται από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών της Κυβέρνησης της Ν.Δ. κ. Κ. Καραμανλή.
Υλοποιείται έτσι το σχέδιο που οι μνημονιακές κυβερνήσεις ΝΔ -ΠΑΣΟΚ επιχείρησαν να υλοποιήσουν την περίοδο 2010 -2015 και το οποίο ακύρωσε η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με απόφαση επαναλειτουργίας των Υπηρεσιών του ΟΣΕ στο Βόλο (Φ.Ε.Κ. 3372, τεύχος Β, 19/10/2016). Ο κ. Μητσοτάκης όμως και η κυβέρνησή του δεν ξεχνούν. Πιστοί στο δόγμα της μείωσης προσωπικού και Υπηρεσιών (σχέδιο της PriceWaterHouse - PwC, από το 2010) έρχεται έξι χρόνια μετά, σήμερα που η Ε.Ε. σταματάει την ενισχυμένη εποπτεία και η Ελλάδα επιστρέφει στην Ευρωπαϊκή κανονικότητα, με ιστορική απόφαση του Eurogroup, όπως δηλώνει ο Υπουργός Οικονομικών κ. Σταϊκούρας, και τι κάνει ; Εφαρμόζει, χωρίς να πιέζεται από πουθενά, την νεοφιλελεύθερη πολιτική του. Μειώσεις προσωπικού και Υπηρεσιών.
Αποκαλύπτεται με τον τρόπο αυτό το πραγματικό πρόσωπο της δεξιάς πολιτικής της κυβέρνησης και του ίδιου του Πρωθυπουργού. Όταν όλα τα ευρωπαϊκά κράτη, έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στην πράσινη μετάβαση και επιδοτούν με τεράστια κεφάλαια τις σιδηροδρομικές μεταφορές ως τις πιο οικολογικές, στην χώρα μας αυτές υποβαθμίζονται.
Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη επιδεικνύει εδώ και 3 χρόνια προκλητική αδιαφορία για τον σιδηρόδρομο και μπορεί εύκολα πλέον να χαρακτηριστεί ως η πλέον αντισιδηροδρομική Κυβέρνηση της μεταπολίτευσης. Τρία χαμένα χρόνια για τον σιδηρόδρομο, χωρίς έργα υποδομής και με κατάργηση του σιδηρόδρομου σε πολλές περιοχές της χώρας. Αντίθετα καθημερινά στις τηλεοράσεις και στα συστημικά ΜΜΕ εξαγγέλλονται έργα που ΘΑ γίνουν.
Όμως και ο κόσμος της εργασίας, που υφίσταται τις συνέπειες αυτής της πολιτικής, δεν ξεχνά. Ο κ. Μητσοτάκης, στις επερχόμενες εκλογές, θα εισπράξει τις συνέπειες της πολιτικής του
Βόλος 22/06/2022
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου