Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Στο προσκήνιο ξανά η σιδηροδρομική σύνδεση λιμένων της Βορείου Ελλάδας με Βουλγαρία και Ρουμανία

Στις εργασίες της Τριμερούς Συνόδου Κορυφής Ελλάδας – Βουλγαρίας – Ρουμανίας συμμετείχε, σήμερα Δευτέρα, 9 Οκτωβρίου, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, συνοδεύοντας τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, στη Βάρνα της Βουλγαρίας. Ο νέος Σιδηροδρομικός Εμπορευματικός Διάδρομος
«Βαλτικής Θάλασσας – Εύξεινου Πόντου – Αιγαίου Πελάγους», τέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων, που πραγματοποίησε, ο κ. Σταϊκούρας, στο πλαίσιο των επαφών του, ενώ συμμετείχε σε ομάδα εργασίας με την Επίτροπο Μεταφορών της ΕΕ, Adina – Ioana Vălean, κλιμάκιο εκπροσώπων της κυβέρνησης της Βουλγαρίας, που αποτελούνταν από τον Υπουργό Οικονομικών, Assen Vassilev, τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, Georgi Gvozdeykov, τον Υπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης Andrey Tzekov και τον Ρουμάνο Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Sorin – Mihai  Grindeanu.


Ειδικότερα, όπως έκανε, γνωστό, μετά το πέρας των εργασιών ο κ. Σταϊκούρας:

«Συζητήσαμε για την προοπτική και τις προϋποθέσεις υλοποίησης του νέου Σιδηροδρομικού Εμπορευματικού Διαδρόμου ‘‘Βαλτικής Θάλασσας – Ευξείνου Πόντου – Αιγαίου Πελάγους’’, στο πλαίσιο του νέου Ευρωπαϊκού Διαδρόμου Μεταφορών, με στόχο ένα βιώσιμο, πολυτροπικό δίκτυο μεταφορών, που συνδέει την Ελλάδα με τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Ουγγαρία, την Σλοβακία, τη Πολωνία, τη Λιθουανία, τη Λετονία, και την Εσθονία, με προοπτική να προαχθούν συνδέσεις με τη Μολδαβία.

Σε αυτή την κατεύθυνση, μιλήσαμε:

α) Για το έργο της ανάπτυξης της Σιδηροδρομικής Σύνδεσης “Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Αλεξανδρούπολη – Μπουργκάς – Βάρνα – Ρούσε”, με τα έργα στη νέα γραμμή ‘‘Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Τοξότες’’ και την αναβάθμιση του τμήματος “Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο”,

β) Για ένα Μνημόνιο συνεργασίας για ανάπτυξη ενός πολυτροπικού διαδρόμου, μεταξύ Ελλάδας, Βουλγαρίας και Ρουμανίας και

γ) Για τις λωρίδες αλληλεγγύης ΕΕ – Ουκρανίας, μετά από την αξιοποίηση ελληνικών λιμανιών, κυρίως αυτού της Αλεξανδρούπολης».

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου