Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025

Στο Ελεγκτικό Συνέδριο η τροποποιημένη σύμβαση μεταξύ ελληνικού δημοσίου – Hellenic Train

 
Στο Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται η τροποποιημένη σύμβαση μεταξύ ελληνικού δημοσίου και Hellenic Train, σύμφωνα με πληροφορίες από τη σιδηροδρομική αγορά.


Εφόσον δώσει το «πράσινο φως» το Ελεγκτικό Συνέδριο, η σύμβαση θα οδηγηθεί στη Βουλή, οπότε και θα παρουσιαστούν οι λεπτομέρειες της.  


Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην τελευταία οικονομική έκθεση της Hellenic Train, στις 12.5.2025, υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας ανάμεσα στην εταιρεία και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τη βελτίωση των επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα, με προβλέψεις για επανεξέταση της «Σύμβασης ΥΔΥ».


Στο Μνημόνιο αναφέρονται πολλαπλές ενέργειες, τόσο από την πλευρά του ελληνικού Δημοσίου, ανάμεσα τις οποίες αναφέρεται η δέσμευση στην ολοκλήρωση, εντός του 2026, των έργων αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη, τόσο από την πλευρά της εταιρείας, και συγκεκριμένα στην αναθεώρηση του επενδυτικού της πλάνου, στο πλαίσιο της εκτέλεσης της «Σύμβασης ΥΔΥ», με επενδύσεις σε νέο τροχαίο υλικό, με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό ύψους 300 εκατ. ευρώ, πλέον τις απαραίτητες επενδύσεις στις τεχνικές εγκαταστάσεις, ύψους 60 εκατ. ευρώ.


Σύμφωνα με τα όσα έκανε γνωστά, τον Μάιο του 2025, η ελληνική κυβέρνηση, η HT και ο μητρικός όμιλος της FS δεσμεύτηκαν για επενδύσεις 360 εκατ. ευρώ, οι οποίες αφορούν την αγορά 23 τρένων, 8 υπεραστικών ταχείας κυκλοφορίας και 15 προαστιακού τύπου, αλλά και για τη λειτουργία σύγχρονων αμαξοστασίων, ώστε να εξασφαλιστεί η μακροχρόνια συντήρησή τους.


«Όσον αφορά τα νέα τρένα, στην επαναδιαπραγμάτευση με τη Hellenic Train έχει τεθεί ρήτρα, ώστε εάν δεν υλοποιηθεί η δέσμευση για επενδύσεις 300 εκατ. ευρώ σε 23 καινούργια τρένα ως το 2027, τότε το δημόσιο αποκτά για πρώτη φορά το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση και να τη σπάσει», ανέφερε, μεταξύ άλλων, πριν από λίγες ημέρες, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κ. Κυρανάκης.


Φ. Φωτ. - metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου