Σύμφωνα με το σημερινό Βήμα , τόσα ζήτησαν οι πολυεθνικές για να φέρουν λέει στην Ελλάδα , επενδύσεις και να κάνουν προσλήψεις.
Εμείς λέμε , εφόσον είναι euro να γίνει δεκτό το αίτημα .
Άλλωστε η χώρα σώθηκε και δεν τίθεται θέμα επιβίωσης.
Κατά τα άλλα , η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ -κατά κάποιους- θα δώσει καλύτερες αμοιβές στο προσωπικό !
Την ίδια ώρα η ολομέλεια του Πρωτοδικείου Αθηνών έκρινε αντισυνταγματικές και τις περικοπές που επέβαλε το μνημόνιο 3 σε όσους
αμείβονται με ειδικά μισθολόγια.
Σύμφωνα με την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία “η απόφαση που αναμένεται να δημοσιευθεί τις προσεχείς ημέρες, αν και έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα, δεν είναι δηλαδή δεσμευτική για την κυβέρνηση, θα αποτελέσει «ισχυρό χαρτί» στη δικαστική μάχη που θα δοθεί ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας ανάμεσα στο Δημόσιο και τις συγκεκριμένες επαγγελματικές κατηγορίες που έχουν υποστεί μεγάλες μειώσεις, βάσει του Μνημονίου ΙΙΙ.
Η δίκη πιλότος στην Ολομέλεια του Ανώτατου Δικαστηρίου έχει προσδιοριστεί για τις 05 Απριλίου 2013.
Θυμίζουμε ότι το ΣτΕ έχει κατακλυστεί από εκατοντάδες προσφυγές όχι μόνον δικαστικών αλλά και λιμενικών, στρατιωτικών κλπ που στρέφονται κατά της απαίτησης του Δημοσίου να επιστρέψουν αναδρομικά, σε δόσεις, ένα μέρος των μισθών που εισέπραξαν το τελευταίο πεντάμηνο του 2012.
ερώτηση > οι σιδηροδρομικοί έχουμε προσφύγει πουθενά για την κατάργηση των ΣΣΕ ; Και την ολοφάνερη κατάργηση θεμελιωδών άρθρων του Συντάγματος.
Και αν όχι , έχει τουλάχιστο υπάρξει κάποια προετοιμασία για ένα τέτοιο ενδεχόμενο ;
Εμείς λέμε , εφόσον είναι euro να γίνει δεκτό το αίτημα .
Άλλωστε η χώρα σώθηκε και δεν τίθεται θέμα επιβίωσης.
Κατά τα άλλα , η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ -κατά κάποιους- θα δώσει καλύτερες αμοιβές στο προσωπικό !
Την ίδια ώρα η ολομέλεια του Πρωτοδικείου Αθηνών έκρινε αντισυνταγματικές και τις περικοπές που επέβαλε το μνημόνιο 3 σε όσους
αμείβονται με ειδικά μισθολόγια.
Σύμφωνα με την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία “η απόφαση που αναμένεται να δημοσιευθεί τις προσεχείς ημέρες, αν και έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα, δεν είναι δηλαδή δεσμευτική για την κυβέρνηση, θα αποτελέσει «ισχυρό χαρτί» στη δικαστική μάχη που θα δοθεί ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας ανάμεσα στο Δημόσιο και τις συγκεκριμένες επαγγελματικές κατηγορίες που έχουν υποστεί μεγάλες μειώσεις, βάσει του Μνημονίου ΙΙΙ.
Η δίκη πιλότος στην Ολομέλεια του Ανώτατου Δικαστηρίου έχει προσδιοριστεί για τις 05 Απριλίου 2013.
Θυμίζουμε ότι το ΣτΕ έχει κατακλυστεί από εκατοντάδες προσφυγές όχι μόνον δικαστικών αλλά και λιμενικών, στρατιωτικών κλπ που στρέφονται κατά της απαίτησης του Δημοσίου να επιστρέψουν αναδρομικά, σε δόσεις, ένα μέρος των μισθών που εισέπραξαν το τελευταίο πεντάμηνο του 2012.
ερώτηση > οι σιδηροδρομικοί έχουμε προσφύγει πουθενά για την κατάργηση των ΣΣΕ ; Και την ολοφάνερη κατάργηση θεμελιωδών άρθρων του Συντάγματος.
Και αν όχι , έχει τουλάχιστο υπάρξει κάποια προετοιμασία για ένα τέτοιο ενδεχόμενο ;
Εμείς είχαμε και συνεχίζουμε να έχουμε συνδικαλιστές που είναι με τον εχθρό. Αξιος ο μισθός τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή