Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Περίεργο συμβάν με Rail Bus στον Πύργο

Διαβάσαμε στο διαδίτκυο (και επβεβαιώσαμε )την είδηση ότι Rail bus μετακινήθηκε στον Πύργο για εκατοντάδες μέτρα χωρίς να υπάρχει προσωπικό μέσα σε  αυτό.
Εμείς θεωρούμε τουλάχιστο περίεργο να μετακινείται  το συγκεκριμένο τροχαίο υλικό με τον τρόπο που περιγράφεται  (είναι τεχνικά αδύνατη η μετακίνηση όπως περιγράφεται ). 

3 σχόλια:

  1. ΑΜΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΜΩΝΟΣΕΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ , ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΑΡΑΞΕΙ ΕΙΧΕ ΚΛΙΣΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ?ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΩΝ ΝΑ ΤΣΟΥΛΗΣΕΙ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕ ΝΟ ΤΡΕΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λογικά χάλασε η εκτονωτική βαλβίδα και έχασε τον λίγο αέρα που ειχε για την πέδη παρκινγ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω ΑΝΩΝΥΜΕ αν είσαι Σιδηροδρομικός αλλά το σχόλιό σου για την εκτονωτική βαλβίδα στερείται γνώσεων.
    Όταν ενεργοποιείται η πέδη parking η ακινητοποίηση των τροχών μέσω του μοχλικού συστήματος γίνεται μηχανικά από ελατήριο.
    Για τον λόγο αυτό όταν χαθεί ο αέρας έλκουμε την ντίζα ώστε να μαζέψει το ελατήριο να γίνει χαλάρωση.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή