Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Σημαντικές μέρες για τον σιδηρόδρομο

Πολύ σημαντικές είναι αυτές οι μέρες για τον σιδηρόδρομο.
Τόσο η χτεσινή με την σύνδεση του λιμανιού με το τρένο που δίνει άλλη προοπτική στο μέσο όσο και η σημερινή με την υπογραφή της συμφωνίας που διασφαλίζει ίσως την βιωσιμότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Πολύ καλή και η παρουσία της έλξης χτες στα εγκαίνια στο Ικόνιο , αφού το παρών έδωσαν ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ Τουρλής Βασίλης κ το μέλος της Διοίκησης της Ομοσπονδίας Ναθαναηλίδης Θοδωρής .

 Η ολοκλήρωση της γραμμής των 17 χλμ., σηματοδοτεί την αύξηση του εμπορευματικού έργου της «πολύπαθης» ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και του λιμανιού του Πειραιά.      


Ακολουθούν οι δηλώσεις (τις βρήκαμε στο metaforespress.gr )των υπουργών Κ. Χατζηδάκη και Κ. Μουσουρούλη και του διευθύνoντος συμβούλου της PCT SA, Captain Fu Chengqiu: 
Κ. Χατζηδάκης: «Ξεπεράστηκαν δυσκολίες χρόνων και πολλές δικαστικές εμπλοκές και πλέον παραδίδεται σήμερα το σιδηροδρομικό έργο Θριάσιο – Ικόνιο. Ένα έργο εξαιρετικά δύσκολο, 17 χιλιόμετρα με δέκα σήραγγες και δέκα γέφυρες. Είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό τεχνικό έργο. Ακόμα περισσότερο όμως η σημερινή ημέρα είναι εξαιρετικά σημαντική τόσο για τον ελληνικό σιδηρόδρομο όσο και για το λιμάνι του Πειραιά. Το λιμάνι του Πειραιά, ένα πολύ μεγάλο λιμάνι για τα ευρωπαίκά δεδομένα, ήταν αποκομμένο από τον σιδηρόδρομο την ώρα που όλη η Ευρώπη μιλάει για συνδυασμένες μεταφορές. Τώρα πια τόσο ο ελληνικός σιδηρόδρομος όσο και το λιμάνι του Πειραιά μπαίνουν σε μια καινούργια εποχή. Την εποχή των συνδυασμένων μεταφορών και αυτή η εξέλιξη δίνει δύναμη τόσο στο σιδηρόδρομο όσο και στο λιμάνι. Αυτό το
έργο είναι άλλωστε η βάση της συμφωνίας ανάμεσα στην COSCO, την HP και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αύριο θα υπάρξει η υπογραφή αυτής της συμφωνίας. Όλες αυτές οι εξελίξεις υπογραμμίζουν ότι η Ελλάδα δεν το βάζει κάτω στην κρίση. Προχωρεί μπροστά και θα περάσει στο δρόμο της ανάκαμψης και της ανάπτυξης.
Κ. Μουσουρούλης: «Υποδεχόμαστε με πολλή χαρά εδώ στον Πειραιά τον υπουργό Ανάπτυξης και τον αναπληρωτή υπουργό, ο οποίος εγκαινίασε σήμερα μια πολύ σημαντική εμπορευματική γραμμή. Μια γραμμή που θα κάνει το λιμάνι του Πειραιά να «πετάει». Θα δώσει ανταγωνιστικότητα στις υποδομές που έχουν ήδη δημιουργηθεί και θα δημιουργήσει ανάπτυξη με ισχυρές θέσεις εργασίας. Ως υπουργός Ναυτιλίας που εργάστηκα και συνεχίζω κι εργάζομαι για να αποκτήσει επιτέλους η χώρα ένα ολοκληρωμένο σύστημα μεταφορών, κυρίως όσον αφορά στα λιμάνια, είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος. Ευχαριστώ τον υπουργό και τους συνεργάτες του και όλους όσοι εργάστηκαν, τους φορείς υλοποίησης, γι’ αυτό το δύσκολο τεχνικό έργο που τόσα χρόνια η Ελλάδα προσπαθεί να ολοκληρώσει».
Captain Fu Chengqiu: «Πιστεύω ότι αυτό το έργο θα είναι ιδιαιτέρως καλό για την Ελλάδα στο μέλλον. Εμείς στην COSCO έχουμε πολύ καλή συνεργασία με τις επιχειρήσεις και θέλουμε να συνεισφέρουμε στην Ελλάδα. Θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την COSCO και την HP».  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου