Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Ένα βήμα πιο κοντά η έλευση του Προαστιακού στο Λαύριο

Την πρόταση του ΟΣΕ για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, που προσδιορίζουν και το τελικό κόστος της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου από το Κορωπί στο Λαύριο, φαίνεται ότι προκρίνει το υπουργείο Υποδομών, με αποτέλεσμα η έλευση του σιδηροδρόμου στο λιμάνι του Λαυρίου να έρχεται ένα βήμα πιο κοντά...
Το σημείο διαφωνίας μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ ήταν
εδώ και μήνες οι τεχνικές προδιαγραφές του έργου, με κύριο χαρακτηριστικό τις μέγιστες ταχύτητες κίνησης των συρμών. Ο ΟΣΕ υποστήριζε ότι αρκούσε μία γραμμή που θα «σήκωνε» ταχύτητες έως και 120 χλμ/ώρα, ενώ η ΕΡΓΟΣΕ ήθελε υψηλότερες προδιαγραφές.

Οι σχετικές μελέτες δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα, ωστόσο η πρόταση της ΕΡΓΟΣΕ έκανε λόγο για έργο ύψους 270 εκατ. ευρώ. Την ίδια ώρα, οι τεχνικοί του ΟΣΕ υποστηρίζουν ότι η επιλογή της πρότασης ΟΣΕ συνεπάγεται μείωση του κόστους κατά 40% αλλά και επιπλέον όφελος λόγω της μείωσης του χρόνου κατασκευής, αφού είναι απλούστερη τεχνικά.

Η χρηματοδότηση

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το υπουργείο Υποδομών πρόκειται να επιλέξει την χρηματοδότηση του έργου από το ΣΕΣ (Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης) με 150 εκατ. ευρώ, επιλέγοντας ουσιαστικά την πρόταση του ΟΣΕ, με βελτιωμένα ωστόσο τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η διαφωνία μητρικής και θυγατρικής (ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ) οδήγησε σε καθυστερήσεις αναφορικά με την ανάθεση των μελετών, με αποτέλεσμα να μην εντάσσονται στο ΕΣΠΑ μελέτες ύψους 4 εκατ. ευρώ. Την ίδια στιγμή, ελλοχεύει ο κίνδυνος απώλειας εγκεκριμένης χρηματοδότησης από την Ε.Ε. για τις μελέτες του έργου, εάν αυτές δεν ολοκληρωθούν έως τα τέλη του 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου