Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2014

Οι επιστολές των Καραδήμα - Τσιαντά για το θέμα της αργίας τους

Με 5 μέρες αργία πλήρωσαν στην χτεσινή εξόφληση  οι συνάδελφοι μας, την αδιάφορη στάση της πλειοψηφίας του Σωματείου μας για το θέμα της διάσπασης στα εμπορικά . 5 μέρες αργία για αυτούς , συγχαρητήρια απο τον κ. Ζηλιασκόπουλο για τον 3ο μηχανοδηγό που πήρε το εμπορικό και έφυγε αγνοώντας την παρατήρηση στο Φύλλο Πορείας. Δυστυχώς , η περίπτωση αυτή μετά την απεργοσπασία στην Θεσσαλονίκη στα εμπορικά ,  μετά την απεργοσπασία στην
Λάρισα πέρυσι τον Σεπτέμβρη , την ένταξη στο ενιαίο μισθολόγιο , την αποτυχία στο επικίνδυνο και ανθυγιείνο το 2013 , τα αλλεπάλληλα ατυχήματα , την εργοδοτική αυθαιρεσία ,την υπερεργασία παντού , τις επικουρίες που επανήλθαν μετά απο 30 χρόνια , την κατάργηση της δημοκρατικής διαδικασίας των συνελεύσεων ,την αθλία κατάσταση που επικρατεί στις συνεδριάσεις του ΔΣ, και φυσικά  το κλειδωμένο επίδομα ευθύνης ,  αποτελεί  ένα από τα πολλά -πάρα πολλά  δυστυχώς- )μελανά σημεία της δίχρονης θητείας  του απερχόμενου Προέδρου του Σωματείου μας  συναδέλφου Τουρλή Βασίλη  και της ευρείας πλειοψηφίας (7 απο 11)που  εκλέχτηκε πριν 27 μήνες για να λύσει προβλήματα και απλά στηρίζει -σχεδόν παθητικά -το σύνολο των αποφάσεων του Προέδρου , έχοντας σήμερα καταστεί μειοψηφία  στην συνείδηση των μηχανοδηγών Πανελλαδικά.

 Εμείς απλά ξαναδημοσιεύουμε τις επιστολές των 2 συναδέλφων για το θέμα

και δηλώνουμε ότι δεν θα ησυχάσουμε αν δεν δικαιωθούν.  



Πριν απο αυτό λέμε ότι  το στέκι της έλξης δεν πρόκειται ποτέ να απαντήσει  στον οχετό που εκτοξεύει καθημερινά ο σύντομα συνταξιούχος και απερχόμενος Πρόεδρος , συνάδελφος Τουρλής .


Η επιστολή του συναδέλφου Καραδήμα Χάρη , μέλους της Διοίκησης της ΠΟΣ 
Συνάδελφοι 
    Επειδή ακούγονται πολλά τις τελευταίες μέρες θα σταθώ μόνο σε κάποια γεγονότα τα οποία δεν αμφισβητούνται από κανένα και δεν αλλάζουν όσα
κοσμητικά επίθετα και να μου φορέσουν οι πρόθυμοι και οι χρήσιμοι , με στόχο να καλύψουν το πραγματικό τους ρόλο που δεν είναι άλλος από την στήριξη της κυβερνητικής πολιτικής με οποιοδήποτε κόστος , ακόμη και εις βάρος των συναδέλφων .Άλλωστε τα κροκοδείλια δάκρυα από την μια και οι διαδικτυακές τοποθετήσεις από την άλλη δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης .

   Αμφισβήτηση δεν χώρα στο γεγονός ότι το σωματείο δεν έχει πάρει επίσημη θέση ,και βεβαία σαν σύγχρονος Πόντιος Πιλάτος δεν στηρίζει ούτε τις αποφάσεις του ( εξώδικο 17 Ιανουαρίου) . Στην προσπάθεια στήριξης του συστήματος και των πολιτικών   ,εκθέτει ( γιατί είναι αναλώσιμοι στην λογική τους) ακόμη και τα στελέχη που έχουν και ηγετικό ρόλο .

 Δεν καταλαβαίνει -ο συνάδελφος  αντιπρόεδρος του εργατικού κέντρου Πειραιά (τριτοβάθμιου οργάνου ) ,στέλεχος της ΔΑΚΕ - ότι μη δείχνοντας αλληλεγγύη, ουσιαστικά απαξιώνει  το θεσμό , δηλαδή το συνδικάτο?

   Παραμένοντας πιστός στις αρχές μας και σε αυτό που πρεσβεύουμε από το 2004 στο σιδηρόδρομο έπραξα το αυτονόητο όπως θα έκανε και η απόλυτη πλειοψηφία των μηχανοδηγών . Γνωρίζω πολύ  καλά ότι η στοχοποίηση στο πρόσωπο μου( όσο και του 1ου μηχανοδηγού ) από την διοίκηση της Τραινοσε αφορά την συλλογική και καθολική εναντίωση της παράταξης μου στις κυβερνητικές πολιτικές , που  θέλουν την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου .


Η επιστολή του συναδέλφου Τσιαντά Αντώνη μέλους του ΣτΑ της ΠΕΠΕ

Με την επιστολή μου θα ήθελα αρχικά να χαιρετήσω όλους τους συναδέλφους και να τους ευχαριστήσω για την συμπαράσταση στο συμβάν με την διάσπαση MLW την 26η Ιουνίου 2014.

Γενικότερα αυτές τι  ημέρες θαυμάζω και συγχαίρω εκείνους
τους ανθρώπους που δείχνουν σύμπνοια και αλληλεγγύη για τον συνάδελφο και όχι τον ατομισμό.


Όσο αφορά στο συμβάν των προηγούμενων ημερών πρέπει να σας πω ότι έπραξα ως όφειλα σύμφωνα με όσα προβλέπονται περί της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών που αναφέρει ο Γ.Κ.Κ.

Πρέπει να σας πω πως θα το ξανακάνω όσο θα συνεχίζουν άνθρωποι - συνάδελφοι - συνδικαλιστές- Διοίκηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΟΣΕ να είναι αδιάφοροι για το θέμα.

Και ειδικά μέρος συνδικαλιστών συναδέλφων που ήμουν και εγώ εκλεγμένος ως τοπικός συνδικαλιστικής έδρας ΣΤΑ.
Στο σημείο αυτό πρέπει να σας πω , ήμουν εμπνευστής οραμάτων και δικαίων λύσεων όπως την αλλαγή αμοιβών χιλιομέτρων σε ζώνες , όπως διαμορφώθηκαν σήμερα.

Καταγγέλλω την αυταρχική στάση αλλά και χρόνια αδιαφορία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τόσο σοβαρά θέματα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Κυκλοφορίας Εμπορικών Αμαξοστοιχιών και νοιώθω αηδία για την επιβράβευση του 3ου μηχανοδηγού.

Καταγγέλλω επίσης τον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ για το κατάντημα του , έναντι των ανακοινώσεων του , αλλά και πολλών χρόνιων δηλώσεων , σήμερα να παριστάνει τον σύμβουλο επιχειρήσεων ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ενώ είναι εκλεγμένος για να προστατεύει τα συμφέροντα των εργαζομένων μηχανοδηγών.

Αλλά πως μπορεί να είναι διαφορετικά , όταν ο άνθρωπος είναι απόγονος της MUSTAKIAS σχολής συνδικαλιστών.


Δεν μπορεί ο άνθρωπος διαφορετικά , έχει μάθει να είναι υπηρέτης της διαπλοκής και της υποτέλειας.

5 σχόλια:

  1. Ανεξάρτητα του τι προβλέπουν οι Κανονσισμοί για τη διάσπαση και την την, κατ' αρχάς, μη απόδοση ευθύνης για τη μη διαπίστωσή της από το μηχανοδηγό (παρ' εκτός και δώει ακεραιότητα, όταν ανιχνευτεί αμφιβολία περί αυτής, χωρίς να τη διαπιστώσει οπτικά), δεν νοείται ότι ο μηχανοδηγός μπορεί να μην είναι σίγουρος ότι πίσω του τραβάει όλο το τραίνο και όχι το μισό!!! Και επιδή το πρόβλημα εντοπίζεται στα εμπορικά "Τ", να μην ακολουθεί άλλο τραίνο αν δεν διαπιστωθεί η ακεραιότητα από αρμόδιο υπάλληλο της Κυκλοφορίας. Αν δεν μπορεί ο Μηχανοδηγός να πάει στην ουρά του (χόρτα, γκρεμός κλπ), εφ'οσον δεν πεδήσει η σύνθεση, να συνεχίσει ως τον επόμενο ανοιχτό σταθμό και τότε να επιτραπεί η συνέχιση της κυκλοφορίας σε όλα τα ακολουθούντα και διασταυρούμενα τραίνα. ΤΕΛΕΙΑ.
    Για το θέμα πρέπει να ενημερώσετε τη ΡΑΣ, που υποτίθεται ότι ασχολείται με τα θέματα ασφαλείας. Εδώ έφαγαν τα λυσσακά τους με την έλλειψη σφυριών που σπάνε τα τζάμια στα Desiro, για αυτό το τόσο σοβαρό θέμα, θα κάνουν το Μοσκιό; Ας βάλουν πομπούς και συσκευή εντοπισμού στο τελευταίο βαγόνι, ας ανοίξουν σταθμούς, ας τοποθετήσουν στασιάρχες όπως παλιά, να κόψουν το λαιμό τους να βρουν λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τοποθετηθεί σκευοφόρος στο τελευταίο όχημα των εμπορικών αμαξοστοιχιών και να επανδρωθεί από προϊστάμενο και συνοδό με τα απαιτούμενα εφόδια._
    Έτσι μπορούν να κάνουν δρομολόγιο με ασφάλεια τα εμπορικά τρένα σε τέτοιου είδους σιδηροδρομικά δίκτυα._

    Συγχαρητήρια στο blog που αναδεικνύει το πρόβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαλτε εναν EOT στην ουρα να κανετε την δουλεια σας :) Οπως κανουν στην Αμερικη με τα 100+ βαγονια που που σερνουν στα εμπορικα. Τωρα περα απο την πλακα το θεμα ειναι σοβαρο και σκευοφορους δεν βλεπω να εχει η τρελοσε για να βαλει στο τελος.Εδω στο Ρεντη μια βλεπω που μπαινει στα δυηληστιρια και αυτη ειναι το μαυρο της το χαλι.Το πιο σωστο ειναι να διορθωθει το προβλημα στις καναδεζες.

      Διαγραφή
  3. ΕΟΤ; Τι εννοείς;
    Σκευοφόρος εμπορικών σε όλο το δίκτυο σε κυκλοφορία: 01!!!
    Λέτε να τοποθετήσουν τρχοπεδητές στους παπαφίγκους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. EOT= End of train device.Ραδιοφαρος ειναι.Μπαινει στο τελευταιο βαγονι και συνδεεται με τον αγωγο αερα.Εκπεμπει μποστα στα χειρηστιρια ολες τις πληροφοριες που ειναι απαραιτητες.Δηλαδη στο τελαυταιο βαγονι ποση ειναι η πιεση του αερα,αν κινηται και μπορει να δωσει ο μηχανοδιγος ακαριαια απο το τελος του συρμου.Ειναι ο νομος στην βορεια Αμερικη.Δεν πανε πουθενα χωρις αυτο.Με 8000 τονους εμπορικα του 1 μιση χιλιομετρου μηκος (συνηθως ειναι μεγαλυτερα και βαρυτερα) δεν παιζουνε. Αυτα just for info που λενε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή