Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 20 Ιουλίου 2014

Προβλήματα κ διαμαρτυρίες στα κυκλώματα για τις Χαλκίδες στο ΜΑΙ

Η πλειοψηφία των μηχανοδηγών στο ΜΑΙ , αναρωτιέται για ποιο λόγο άλλαξαν μετά την είσοδο του Desiro στο Οινόη - Χαλκίδα , τα κυκλώματα μεταξύ Πειραιά - Χαλκίδας , με το διάλειμμα  να μεταφέρεται στην Οινόη αλλά να έχουμε και πλέον  και μηχανοδηγούς που πηγαίνουν επιβάτες απο το ΜΑΙ στην Οινόη για να κάνουν τα έμβολα.
Δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία για αυτό που συνέβη , δεν υπήρξε
δηλαδή ούτε κέρδος για την Υπηρεσία σε προσωπικό. 
Αυτό που συμβαίνει όμως είναι ότι μέσα στο ίδιο ωράριο με την σημερινή δομή των κυκλωμάτων , το προσωπικό απασχολείται περισότερη ώρα μέσα στα τρένα με τα ίδια ωράρια , ενώ στην λήξη των τρένων αναγκάζεται όπως γράψαμε και παλαιότερα να μεταβαίνει στον Πειραιά καθ υπέρβαση του ... δεδομένου 9 ωρου και να επιστρέφει ως κενό υλικού το τρένο.
Ενώ και στην έναρξη αναγράφεται στο κύκλωμα το τρένο που πρέπει να πάρει το προσωπικό απο τον Πειραιά , χωρίς όμως να γράφεται το πως θα μεταβεί εκεί.

Εμείς πραγματικά απορούμε και περιμένουμε μια απάντηση απο όσους σχεδιάσαν αυτά τα κυκλώματα για την άσκοπη ταλαιπωρία του προσωπικού.

Φυσικά δικαιολογίες του στυλ , δεν πάνε όλοι τα Desiro , ή έχουν καιρό να δουλέψουν αυτό το τροχαίο υλικό ,όπως και η δικαιολογία που ακούσαμε ότι δεν πρέπει οι μηχανοδηγοί να αλλάζουν πολλούς τύπους τροχαίου υλικού στην βάρδια τους , μας άφησαν άναυδους.Γιατί πραγματοποιώντας μια απο τις νέες  υπηρεσίες πρόσφατα , αλλάξαμε μέχρι και 4 διαφορετικούς τύπους τρένων στο 9ωρο !
Καλό θα ήταν να επανέλθει η δομή των κυκλωμάτων στην προηγούμενη μορφή της άμεσα και να μην περιμένουμε πότε θα πάει το Desiro στα Κιούρκα.

Όπως επίσης επιβάλετε να θυμηθεί όλο το προσωπικό το Desiro Electric που σε λίγο καιρό θα βρίσκεται σε πολλές υπηρεσίες μηχανοδηγών ΜΑΙ.
Εκτός ΑΝ υπάρχει στόχευση για διαχωρισμού του προσωπικού , οπότε και θα έχουμε και  σοβαρές αντιδράσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου