Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 19 Ιουλίου 2014

Συνάντηση του Θανάση Πετράκου με τον Πρόεδρο του ΟΣΕ, Παναγιώτη Θεοφανόπουλο»

Πρακτικά αδύνατη η επαναλειτουργία της Πελοποννήσου είπε ο κ. Θεοφανόπουλος ! 
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας Θανάσης Πετράκος, συναντήθηκε χθες με τον πρόεδρο του ΟΣΕ κ. Παναγιώτη Θεοφανόπουλο.
Στη συζήτηση αναπτύχθηκαν και από τις 2 πλευρές οι απόψεις για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου. Πιο συγκεκριμένα,
ο Θανάσης Πετράκος έθεσε το ζήτημα της ανάγκης άμεσης επαναλειτουργίας του προαστιακού σιδηροδρόμου της Καλαμάτας (Καλαμάτα-Μελιγαλάς-Ζευγολατιό-Διαβολίτσι-Κυπαρισσία και Καλαμάτα-Μεσσήνη), την επαναλειτουργία της γραμμής Καλαμάτα- ΤΕΙ Καλαμάτας και τη λειτουργία της, απαράμιλλης ομορφιάς, γραμμής Άργους-Καλαμάτας, για την οποία υπάρχει τεράστιο τουριστικό ενδιαφέρον, τόσο από την Ευρώπη όσο και από ολόκληρο τον κόσμο. Έθεσε επίσης το θέμα της επαναλειτουργίας της μετρικής κλασικής σιδηροδρομικής γραμμής της Πελοποννήσου (Καλαμάτα-Πάτρα και Καλαμάτα-Αθήνα).

Ο κ. Θεοφανόπουλος διευκρίνισε ότι η επαναλειτουργία του δικτύου της Πελοποννήσου είναι πρακτικά αδύνατη λόγω του ανταγωνισμού με τον οδικό άξονα του Μορέα. Γνωστοποίησε ωστόσο στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ότι στα άμεσα σχέδια του ΟΣΕ είναι η εκπόνηση μελετών για το προαστιακό δίκτυο της Καλαμάτας, με στόχο να έχει ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο, για τη λειτουργία της γραμμής Κορίνθου-Ναυπλίου στο υπάρχον δίκτυο, η οποία θα συνδέεται με τον προαστιακό, ενώ στα σχέδια βρίσκεται και η εκπόνηση μελέτης κανονικοποίησης της γραμμής Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα από την ΕΡΓΟΣΕ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2015.

Ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι, η «σαλαμοποίηση» που έχει επιβληθεί στον ΟΣΕ, με τη διάσπασή του, αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη και την επωφελή για το κοινό λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου, τη στιγμή μάλιστα που σε ολόκληρο τον κόσμο η επικρατούσα τάση είναι οι αντίστοιχες εταιρίες να συνενώνονται και όχι να διασπώνται.

Υπογράμμισε μάλιστα ότι οι εφαρμοζόμενες νεοφιλελεύθερες πολιτικές περιλαμβάνουν και το ξεπούλημα του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και την πώληση των πιο κερδοφόρων τμημάτων του σε ιδιώτες και υπάρχει κίνδυνος να σημάνουν το οριστικό τέλος του σιδηροδρομικού δικτύου στη χώρα μας.
Ο Θανάσης Πετράκος προτίθεται να θέσει τα ζητήματα αυτά και στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σε συνάντησή τους που είναι προγραμματισμένη για την επόμενη εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου