Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2014

Το φθινόπωρο ξεκινούν, από το car terminal του ΟΛΠ, δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Έφτασε στον εμπορικό επιλιμένιο σιδηροδρομικό σταθμό του ΟΛΠ Α.Ε. στο Ν. Ικόνιο, η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ξεφόρτωσε σιτηρά για την αλευροβιομηχανία “Σαραντόπουλος Α.Ε.”. Με αυτόν τον τρόπο άρχισε η διασύνδεση του λιμανιού με αγροτικές περιοχές της χώρας για τη μεταφορά αγροτικών προϊόντων.

Όπως είναι γνωστό,
μετά την κατασκευή του δικτύου και του σιδηροδρομικού σταθμού containers για τις ανάγκες του ΟΛΠ και της ΣΕΠ, κατασκευάσθηκε και παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ και ο δεύτερος σιδηροδρομικός τερματικός σταθμός για τις ανάγκες του car- terminal (μεταφορά από και προς το λιμάνι του Πειραιά αυτοκινήτων) και τις εμπορικές δραστηριότητες βιομηχανιών του Πειραιά, δραστηριότητες, οι οποίες εκτελούνται αποκλειστικά από τον ΟΛΠ Α.Ε.

Η μεταφορά αυτοκινήτων και μηχανημάτων, μέσω της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναμένεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο, με δρομολόγια από την Ευρώπη και τα Βαλκάνια, προς χώρες της Άπω Ανατολής, Ασίας και Αφρικής και αντιστρόφως από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες των ηπείρων αυτών, μέσω Πειραιά, προς τις χώρες της Ευρώπης.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης «Μια ακόμη σημαντική δραστηριότητα του ΟΛΠ Α.Ε. μπήκε κυριολεκτικά “σε τροχιά”. Μετά το σιδηροδρομικό container terminal του ΟΣΕ/ ΟΛΠ/ ΣΕΠ, άρχισε να λειτουργεί και ο β’ σιδηροδρομικός σταθμός ΟΣΕ/ ΟΛΠ μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτίων.

Σημειώνεται ότι το car-terminal του ΟΛΠ Α.Ε. είναι το μεγαλύτερο της Αν. Μεσογείου, αφού μέσω αυτού διακινούνται ετησίως 400.000-500.000 αυτοκίνητα- εμπορεύματα, παρά την κρίση.

Ήδη το car-terminal επεκτείνει τις δραστηριότητές του μέσω υπόγειας σήραγγας προς το γειτονικό χώρο ιδιοκτησίας ΟΛΠ ΑΕ έκτασης 90.000 τ.μ.

Υπενθυμίζεται ότι με το νέο έργο οι διαθέσιμοι χώροι θα αυξηθούν στα 280.000 τ.μ., για να ολοκληρωθούν σε δυο χρόνια (2016) στα 300.000 τ.μ. μετά την αναμόρφωση του προβλήτα «Ηρακλέους».   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου