Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Καλές οι (μεγαλόσχημες) εξαγγελίες, αλλά πρώτα φτιάξτε τον σιδηρόδρομο!!!

Από υποσχέσεις πάμε καλά. Αυτή τη φορά ήταν ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, που εξήγγειλε την επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2020.
Πριν από μερικά χρόνια και συγκεκριμένα, το 2007, ήταν ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης, που υποσχόταν ότι ο Προαστιακός θα πιάσει το λιμάνι του Λαυρίου το... 2012. Τα χρόνια πέρασαν και τίποτα δεν έγινε.
Δυστυχώς, δεν είναι μόνο αυτό. Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο, αντί να βελτιώνεται, διαρκώς
επιδεινώνεται. Τροχαίο υλικό δεν υπάρχει, μηχανοδηγοί και προσωπικό κίνησης δεν επαρκούν, τηλεδιοίκηση και ηλεκτροκίνηση δεν λειτουργούν σε όλο το δίκτυο, με αποτέλεσμα δρομολόγια να καθυστερούν και να αναβάλλονται.

Οι επιβάτες είναι δυσαρεστημένοι και τα επεισόδια πολλά. Μόνο χθες υπήρξαν δυσλειτουργίες σε δρομολόγια στα Λιόσια και τη Χαλκίδα.

Μάλιστα, στη δεύτερη περίπτωση, δημιουργήθηκε πρόβλημα στο ηλεκτροκίνητο τμήμα Οινόη – Χαλκίδα, το οποίο εγκαινίασε πριν από λίγες ημέρες ο υπουργός Μεταφορών (σχετική φωτό)! Ακούγεται ότι δημιουργήθηκε πρόβλημα στην τάση.

Αντί λοιπόν το υπουργείο Μεταφορών να συνδράμει στην αντιμετώπιση της καθημερινότητας, ο υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, μιλώντας στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ανακοίνωσε την επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο, παρόλο που οι οριστικές μελέτες του έργου δεν έχουν παραδοθεί.

Μακάρι το έργο να γίνει, αλλά προέχει η αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων. ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ έχουν «αδειάσει» από προσωπικό, ο σιδηρόδρομος λειτουργεί στα όριά του και λύση δεν δίνεται… 

1 σχόλιο:

  1. Βλέπεις στην φωτογραφία τους 2 Χρηστάρες (δίδυμο φωτιά που δεν λείπει απο εγκαίνια ποτέ για να βγάζει την καλή φωτογραφία) και θες να σε πιάσουν τα κλάματα. Απο τα γέλια είναι όμωςγια το πάνω σε ποιους στηρίζεται ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή