Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Εγκύκλιος της ΔΙΠΕΚΑΜ για τρόπο συμπεριφοράς υπαλλήλων

Το περίεργο (και για αυτό κάνουμε αναφορά στο θέμα)είναι ότι η εν λόγω εγκύκλιος βρέθηκε στα χέρια μας , αφού την μοίραζε υπάλληλος ξενοδοχείου (!!!!) σε  μηχανοδηγούς (Που ΔΕΝ ανήκουν στην ΔΙΠΕΚΑΜ).
Ας διαβάσουμε τι λέει η εγκύκλιος (17 Ιουνίου , αρ Πρωτ 2189974/Φ4 Ι)...
Η ΔΙΠΕΚΑΜ υπενθυμίζει σε όλους τους εργαζόμενους την αναγκαιότητα πλήρους εφαρμογής των κανονισμών και των εντολών της Υπηρεσίας , ιδιαίτερα εκείνων που διέπουν την ασφάλεια της κυκλοφορίας του τροχαίου υλικού και της εξυπηρέτησης των επιβατών.
Συγκεκριμένα 


  • Ο υπάλληλος συμπεριφέρεται με ευπρέπεια και ευγένεια , καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, με άρτιο και αποτελεσματικό τρόπο
  • Αποφεύγει τις εντάσεις , τους διαπληκτισμούς και τις αντιπαραθέσεις. Διατηρεί την ψυχραιμία του και τον αυτοέλεγχο του, ακόμα και να πρόκειται να διαχειριστεί ιδιαίτερη περίπτωση ή αν προκληθεί.
  • Αντιμετωπίζει το κοινό με την απαραίτητη προσοχή , τηρώντας διακριτικότητα  και σεβόμενος τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ή αντιλήψεις του κάθε επιβάτη. Επιδεικνύει ιδιαίτερη προσοχή και ευαισθησία σε πρόσωπα που βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση ( ανάπηροι , ασθενείς κ.α.)παρέχοντας την απαιτούμενη βοήθεια για την εξυπηρέτηση τους και επιτρέπει την ελεύθερη μετακίνηση όλων εντός της αμαξοστοιχίας με βάση τα προβλεπόμενα απο το Τιμολόγιο επιβατών.
  • Ενεργεί με τρόπο που δε θα δυσφημίσει το κύρος της εταιρείας ή τη θέση του και δε θα κλονίσει την εμπιστοσύνη του κοινού. Τηρεί τους κανόνες ασφάλειας, παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και δημιουργεί κλίμα εμπιστοσύνης και σεβασμού.
Τέλος επισημαίνεται ότι το κύρος και η αξιοπιστία της εταιρία εξαρτώνται άμεσα και καθημερινά απο τον επαγγελματισμό και την συμπεριφορά των υπαλλήλων της.

Ο Διευθυντής ΔΙΠΕΚΑΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου