Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Λέμε ξεκάθαρα ότι....
Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .
Μηχανοδηγοί, σταθμάρχες, προσωπικό κίνησης γίναν χτες και πάλι θύματα επιθέσεων από εξαγριωμενους επιβάτες μετά την πτώση της τάσης στο Δίκτυο του Προαστιακού προς Κιάτο. Εμείς το ξαναλέμε, η οργάνωση της εκμετάλλευσης φαίνεται όταν υπάρχει πρόβλημα, όχι όταν όλα πάνέα καλά. Και χτες είχαμε και πάλι τα γνωστά αποτελεσματα μιας λανθασμένης πολιτικής
Έντονα ακούγονται τα πρώτα ονόματα για τις ΔΕΚΟ του υπουργείου Μεταφορών. Το εντυπωσιακό είναι ότι ακούγονται ονόματα για όλες τις ΔΕΚΟ, ακόμα και σε αυτές που - θεωρητικά – οι διοικήσεις φαίνονται/αν ότι θα διατηρηθούν.
Στο νέο τρόπο εντάσσονται και οι υπάλληλοι των ΟΤΑ και άλλων ΝΠΔΔ που διέπονται από το ίδιο με τους δημοσίους υπαλλήλους συνταξιοδοτικό καθεστώς, όπως υπάλληλοι του ΟΣΕ, των ασφαλιστικών Ταμείων και των Σιδηροδρομικών Δικτύων.
Την αναδρομική ισχύ των προβλέψεων του νόμου Λοβέρδου- Κουτρουμάνη (Ν. 3863/2010) για την αλλαγή του τρόπου συνταξιοδότησης, προβλέπει
Την Τρίτη 3 Νοεμβρίου στις 11.30 το πρωί η κηδεία στο 3ο νεκροταφείο Νίκαιας.
Πραγματικό σοκ για εμάς αφού είναι ένας συνάδελφος που είχαμε καθημερινή επαφή καθώς ασχολούνταν με την διοικητική υποστήριξη του κλάδου μας.
Ο λόγος για τον φίλο μας Μιχάλη Σκορδιαλό ένα εξαιρετικό συνάδελφο που έφυγε εντελώς ξαφνικά χτες βράδυ.
Τα συλλυπητήρια μας στους οικείους του.
Θα ενημερώσουμε γία την ημέρα της εξόδιου ακολουθίας.
Συνάδελφοι Είναι γεγονός πως ο καπιταλισμός βρίσκεται σε συνεχή κρίση. Μια κρίση που οξύνεται και στο επόμενο διάστημα θα οξυνθεί ακόμη περαιτέρω, αφού η πολιτική ΕΛΙΤ δεν μπορεί να αντιμετωπίσει έστω και παροδικά τα προβλήματα. Η υποτιθέμενη <<ΑΡΙΣΤΕΡΑ>> που κυβερνά θέλει να αναδομήσει το αστικό μπλοκ εξουσίας . Νομίζει πως θα το αναδομήσει στη βάση
Ένας από τους ελάχιστους διαγωνισμούς έργου υποδομής πραγματοποιήθηκε σήμερα. Η ΕΡΓΟΣΕ, ως φορέας υλοποίησης, με απόφαση του ΔΣ έχει σε διαγωνιστική διαδικασία (έστω και με μεγάλη καθυστέρηση) την ολοκλήρωση των εργασιών υποδομής της νέας χάραξης της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Ειδομένη στο τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη.
Γεμάτη νόημα η χτεσινή τοποθέτηση του Μακεδόνα μηχανοδηγού Πασχάλη Γκαντιτζικίδη στην συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας.
Βλέποντας την αγωνιώδη προσπάθεια των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ (ή Νέας Έλξης και Δημοκρατικής Συμπαράταξης) να ερμηνεύσουν όπως θέλουν την πρόταση των 30 μηχανοδηγών για τις Γενικές Συνελεύσεις αναρωτήθηκε απευθυνόμενος προς τους εκπροσώπους τους στο ΔΣ :
Σιωπή.......Ούτε γαλανόλευκες στα μπαλκόνια, ούτε ταράμ ταραταντζούμ από τις μπάντες του στρατού, ούτε μεγάλους λόγους περί «Ελλήνων ηρώων», ούτε τίποτε. Μόνο σιωπή. Ας υιοθετήσουμε τη μακροχρόνια σιωπή που μάς διακατέχει εδώ και δεκαετίες μέχρι να λήξει και αυτή η ημέρα της 28ης Οκτωβρίου. Να το βουλώσουμε όπως το βουλώνουμε χρόνια τώρα. Εκτός κι αν πρέπει να διαδηλώσουμε ανήμερα της επετείου του ΟΧΙ για
Λάβαμε κ δημοσιεύουμε την επιστολή του συναδελφου Π. Τερζόγλου,μέλους της Διοίκησης της ΠΟΣ
Από τα αναγραφόμενα στο χθεσινό (26/10/2015) δελτίο τύπου, με το οποίο η ΠΟΣ ενημερώνει τους σιδηροδρομικούς για τα αποτελέσματα από τη συνάντηση του Προεδρείου της με τη Γ.Γ. του Υπουργείου Μεταφορών κ. Πέρκα, προκύπτει το εξής ενδιαφέρον!!!
Δημοπρατείται για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια ,από τον Οργανισμό του ΟΣΕ το έργο συντήρησης των γραμμών προαστιακού Πάτρας και Κατακόλου-Ολυμπίας, προϋπολογισμού 569.000 ευρώ.
Παράλληλα θα γίνουν και εργασίες ανακαίνισης στις αποβάθρες καθώς και στα
Το στέκι της έλξης επέλεξε το τελευταίο διάστημα να μην δημοσιεύσει κανένα άρθρο για το ασφαλιστικό μέχρι να έρθει στα χέρια μας η επίσημη εγκύκλιος για το θέμα.
Eίναι γνωστό ότι το στέκι είναι παντού και έτσι σήμερα το μεσημέρι καταφέραμε να εξασφαλίσουμε και δημοσιεύουμε για την έγκυρη ενημέρωση των συναδέλφων την εγκύκλιο για το θέμα.
Κλικ εδώγια να την διαβάσετε και να την κατεβάσετε
Διαβάζοντας κανείς την ανακοίνωση της παράταξης του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών και της σκληρής επίθεσης που κάνει στο Δίκτυο Σιδηροδρομικών μπορεί εύκολα να βγάλει τα πολιτικά και συνδικαλιστικά του συμπεράσματα,αλλά κυρίως να συνειδητοποιήσει αυτό που βλέπουμε όλοι ότι δηλαδή κάπου έχει χαθεί η μπάλλα.Στο πολιτικό - συνδικαλιστικό κομμάτι η απάντηση στο ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών είναι απλή.Δεν μπορεί να μιλάει για
Άρχισε να ξεδιπλώνει τον επικίνδυνο ρόλο του για το κίνημα και τους εργαζόμενους ο μεταλλαγμένος νέος κυβερνητικός συνδικαλισμός. Με τον οπορτουνισμό και φραξιονισμό που τους διακατέχει, πρότειναν στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΟΣ 22/10/2015, να
Ήταν το 2002 όταν εξαγγέλθηκαν τα πλάνα για το δίκτυο του Προαστιακού Σιδηρόδρομου για την Αθήνα. Ένα μέσο πολύ διαδεδομένο στην Ευρώπη ξεκινούσε να υλοποιείται και στην πρωτεύουσα.
Ριζικές αλλαγές στο Βαθμολόγιο του Δημοσίου, που θα έχουν ως αποτέλεσμα την αλλαγή στη μέθοδο καταβολής των μισθολογικών ωριμάνσεων αλλά και στα επιδόματα θέσης ευθύνης, θα επέλθουν σύμφωνα με το σχέδιο της ελληνικής κυβέρνησης που αποκαλύπτει
Σε αντίθεση με όσους κάνουν τα στραβά μάτια και αρνούνται να ζητηθεί ο έλεγχος των συμβάσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με ιδιώτες στα σημεία πώλησης εισιτηρίων και αν υπάρχουν χρέη εκατοντάδων χιλιάδων Ευρώ,οι ηλεκτροδηγοί της ΣΤΑ.ΣΥ ζητούν το αυτονόητο.ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΩΡΑ,ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΠΑΝΤΟΥ! Διαβάστε ΕΔΩ την ανακοίνωση του ΣΗ.ΕΚ και βγάλτε τα συμπεράσματα σας.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει την Τσεχική Δημοκρατία στο Δικαστήριο της ΕΕ για πλημμελή μεταφορά και εφαρμογή της οδηγίας 2004/49/ ΕΚ για την ασφάλεια των κοινοτικών σιδηροδρόμων.
Η Οδηγία 2004/49/ΕΚ απαιτεί από τα κράτη μέλη να θεσπίσουν μια αρχή για την
Για τις επόμενες 5 ημέρες θα είναι κλειστή η γραμμή στο σημείο της χτεσινής σύγκρουσης.
Τα νεότερα απο τους συναδέλφους μας,είναι ότι ο ένας βγήκε χτες τα μεσάνυχτα απο το Νοσοκομείο,ενώ ο δεύτερος μηχανοδηγός εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ.
Η τύχη ήταν με το μέρος των συναδέλφων μας εχτές καθώς
2 συμβάντα λόγω κατολισθήσεων και κανείς απο τους υπευθύνους δεν βάζει μυαλό!
Τα έχουμε ξαναγράψει χίλιες φορές. Είναι τουλάχιστο άστοχες οι ενέργειες της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (απο την κορυφή της ιεραρχίας ξεκινά το πρόβλημα)αλλά και πλήρως ανύπαρκτη η Διοίκηση του ΟΣΕ. Εχτές στους μηχανοδηγούς δίνονταν 2 υποδείγματα. Το 1ο αφορούσε
Μέσα σε 24 ώρες τρία σημαντικά συμβάντα σε αμαξοστοιχιες ic 56, ic 60 και ic 90 αποδεικνύουν ποιος κλάδος είναι κάθε μέρα μεταξύ 🔨 σφυρας και ακμονος. Ευτυχώς χωρίς θανάτους Αν ανατρέξουμε την πορεία των τελευταίων δεκαπέντε χρόνων και δούμε πόσοι συνάδελφοι έφυγαν από
Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας με τις υπ΄αριθ. 2287-2290/15 αποφάσεις έκρινε ως αντισυνταγματικές τις μειώσεις στις κύριες και επικουρικές συντάξεις που επιβλήθηκαν την 1-1-2012 και την 1-1-2013 με τους νόμους 4093/2012 και 4051/2012.
Επίσης, με τις ίδιες αποφάσεις κρίθηκαν αντισυνταγματικές οι περικοπές των δώρων
Το σφοδρό κύμα κακοκαιρίας χτύπησε και τον οδοντωτό στα Καλάβρυτα και έτσι απο εχτές λόγω κατολισθήσεων σε τμήματα της γραμμής,έχουν σταματήσει τα δρομολόγια.
Τα συνεργεία εργάζονται εντατικά για την αποκατάσταση των ζημιών.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Σήμερα προσπαθήσαμε να παρακολουθήσουμε το Δ.Σ της Π.Ε.Π.Ε όπως συνηθίζουμε
να κάνουμε παρά την μη εκλογή αντιπροσώπου της ΑΣΚΕ σε αυτό.
Δυστυχώς βρεθήκαμε μάρτυρες μιας απαράδεκτης κατάστασης που μόνο
Ο συνάδελφος και μέλος μας Απόστολος Ελαιοτριβάρης παραβρέθηκε σε συνεδρίαση του προεδρείου του σωματείου μας. Μας κατέθεσε το πόρισμα της επιτροπής που συστάθηκε στις 2/12/2014 και αφορά το συμβάν εκτροχιασμού της επιβατικής αμαξοστοιχίας 4424 που εκτελούσε την
Δύσκολη μέρα για τον σιδηρόδρομο καθώς μετά το συμβάν με το IC 56 στην Λυγαριά και την ακινητοποίηση του πριν απο λίγο (η αμαξοστοιχία συνεχίζει κανονικά αυτήν την στιγμή) λόγω της έντονης κακοκαιρίας είχαμε πρόσκρουση και του IC 60 σε βράχια που βρέθηκαν επί της γραμμής.
Οι συνάδελφοι δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους αυτήν την ώρα (όσο και στο IC 56 πριν απο λίγο) και πιστεύουμε ότι όλα θα ομαλοποιηθούν σύντομα.
Φυσικά, όλα αυτά δείχνουν και τα μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν στην υποδομή.
Εκφράζοντας την έντονη ανησυχία τους για την πορεία των θεμάτων του κλάδου,30 μηχανοδηγοί επικαλούμενοι το άρθρο 17 του καταστατικού,ζήτησαν και θα πραγματοποιηθούν συνελεύσεις με θέματα
Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε κ. Ζηλιασκόπουλο Αθανάσιο στις 22/10/2015 στο μπλοκ που διαχειρίζεται ο Πρόεδρος της Π.Ε.Π.Ε << ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ >> μεταξύ των άλλων αναγράφεται η εξής πρόταση :
Λόγω έλλειψης απαρτίας (αποχώρησαν η Νέα Έλξη- Αναγέννηση και η Δημοκρατική Συμπαράταξη)δεν πραγματοποιήθηκε η σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας. Αιτία της αποχώρησης η
Η τραγωδία για χιλιάδες πρόσφυγες και μετανάστες συνεχίζεται, με τις καιρικές συνθήκες να προστίθενται στις δυσκολίες του δρόμου της προσφυγιάς. Η κυβέρνηση αλλά και
Οι εξελίξεις που δρομολογούνται με ταχύτατους ρυθμούς από την Κυβέρνηση με την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, ιδιαίτερα σε ότι αφορά το Υπουργείο Μεταφορών-Υποδομών & Δικτύων, πρέπει να απαντηθούν δυναμικά από τους εργαζόμενους του κλάδου και συνολικά από
H ΓΣΕΕ εκφράζει την πλήρη αντίθεσή της στην ιδιωτικοποίηση των ΟΛΠ-ΟΛΘ και συνολικά των λιμανιών της χώρας και βρίσκεται στο πλευρό της Ομοσπονδίας Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), η οποία πραγματοποιεί σήμερα 24ωρη Πανλιμενική απεργία, συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας.
Παρά τις επανειλημένες προσπάθειες να ενεργοποιηθεί ο Σ.Σ. Λαρισαικός για πολλά ζητήματα που αφορούν τους εργάτες γραμμής , φτάσαμε έστω και αργά να καλέσει το προεδρείο σε συγκέντρωση-συνέλευση την Παρασκευή 23/10/2015 ώρα 15.30 στο Σταθμό Λαρίσης.
Το πρώτο βασικό ζήτημα που πρέπει να μας απασχολήσει είναι οι
Οι συνταξιούχοι των ΔΕΚΟ, των τραπεζών και του Δημοσίου, καθώς και όσοι έχουν λάβει επικουρικές συντάξεις με υψηλά ποσοστά αναπλήρωσης (πάνω από 20%) και έχουν εισόδημα άνω των 1.000 ευρώ θα υποστούν τις νέες μειώσεις στις συντάξεις. Είτε αυτές γίνουν στοχευμένα
Η πρόσκληση έρχεται ως αποτέλεσμα της προσπάθειας του Σωματείου μας για την δημιουργία μετώπου ενάντια στα Κυβερνητικά σχέδια για το ασφαλιστικό και όχι μόνο.
Η πρόσκληση στάλθηκε σήμερα το πρωί απο το ΣΗΕΚ στα Σωματεία της ΣΤΑ.ΣΥ (προς Πρόεδρους κ Γενικούς Γραμματείς) συμπεριλαμβάνει την ΠΕΠΕ που φυσικά θα δώσει το παρών στην αυριανή συγκέντρωση.
Ελπίζουμε η προσπάθεια να συνεχιστεί και να δούμε και αποτελέσματα προς όφελος όλων των εργαζομένων.
Ο συν.Παναγιώτης Κλειδόπουλος – εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ της ΕΕΣΣΤΥ, μας ενημέρωσε ότι σήμερα ΤΡΙΤΗ 20/10/2015 και ώρα: 15.30’ θα συνεδριάσει το ΔΣ της ΕΕΣΣΤΥ με θέματα ημερήσιας διάταξης:
Το Σωματείο μας έχει ζητήσει εδώ και καιρό και να επισκευαστεί η γραμμή 501 (ζημιές στην γραμμή ηλεκτροκίνησης εδώ και 3 μήνες).Σήμερα λοιπόν παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα σε συρμό που θα αναχωρούσε το πρώτο πρωινό δρομολόγιο απο το Κιάτο και όπως είναι αντιληπτό, έγινε το έλα να δεις!
Επιστολή που έλαβε το Σωματείο σήμερα το πρωί απο την παράταξη της ΑΣΚΕ.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Κάτω από το βάρος των νέων αντιλαϊκών μέτρων που δρομολογεί η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για να γκρεμίσει ό,τι έχει απομείνει σε ασφαλιστικό και εργασιακά και με δεδομένη την
Ένας χρόνος πέρασε απο την ημέρα που ένας αγαπημένος φίλος, ένας αληθινός φίλος και υποστηρικτής των σιδηροδρομικών, ο επί χρόνια δικηγόρος της Ομοσπονδίας μας Δήμος Τσακνιάς έφυγε εντελώς ξαφνικά.
Η απώλεια του σε όσους γνωρίζουν τον αγώνα που έδινε για τα συμφέροντα του σιδηροδρόμου και των σιδηροδρομικών είναι τεράστια και ολοφάνερη καθώς χάθηκε ένας πραγματικό φίλος και ανιδιοτελής αγωνιστής.
Το στέκι της έλξης δημοσιεύει την εκδήλωση που γίνεται στο Μουσείο Μπενάκη την Δευτέρα 2 Νοεμβρίου στις 7 το απόγευμα όπου 19 προσωπικότητες θα μιλήσουν για τον Δήμο Τσακνιά.
Εμείς θα είμαστε εκεί για να τιμήσουμε τον φίλο μας που έφυγε τόσο ξαφνικά.....
Συνεδρίασε σήμερα, Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015, η Ολομέλεια της Διοίκησης της ΓΣΕΕ και αφού συζήτησε διεξοδικά τα δραματικά αποτελέσματα για τον κόσμο της μισθωτής εργασίας και ολόκληρης της Ελληνικής κοινωνίας από το τρίτο επαχθές μνημόνιο αποφάσισε:
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους το τραίνο πρέπει να «περάσει» από την Πάτρα και κανένας λόγος να μην «περάσει». Το ερώτημα είναι το πώς θα «περάσει».
Ο πρώτος λόγος για να περάσει είναι ιστορικός καθότι
Ένα άρθρο από Έλληνα συνδικαλιστή στην CGT..Διαβάστε το για διαπιστώσετε τι συμβαίνει στην "προηγμενη" Ευρώπη.Τον φόβο της αστικής τάξης κ το πως αντιμετωπιστηκαν οι εργαζομενοι.Η Αιρ Φρανς ΚΛΜ είναι μια ιδιωτική εταιρία που προήλθε από την ιδιωτικοποίηση της Αιρ Φρανς το 2004 και την σύμπτυξη της με την Ολλανδική ΚΛΜ. Στην εταιρία αυτήν το γαλλικό δημόσιο έχει το
Οι πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας στην εφημερίδα το «ΕΘΝΟΣ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ» για το νέο μισθολόγιο που ετοιμάζεται να προωθήσει η κυβέρνηση, αν επιβεβαιωθούν, βάζουν για πολλά χρόνια στο ψυγείο τους μισθούς των εργαζομένων στο Δημόσιο.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015 επανακυκλοφορούν, με καθημερινά πρωινά δρομολόγια, οι αμαξοστοιχίες 13535/3535 στο τμήμα Χαλκίδα –Αφίδνες –Αθήνα –Πειραιάς και 13532 στο τμήμα Οινόη –Χαλκίδα.
Τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται καθημερινές εκτός
Του Γιάννη Αντωνιάδη(*)Μέλους της Διοίκησης της ΠΟΣ με το Δίκτυο Σιδηροδρομικών
Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα “Ημερησία” ρεπορτάζ της Μαρίας Μόσχου που αναφέρεται στον στρατηγικό σχεδιασμό των ελληνικών σιδηροδρόμων για την ερχόμενη δεκαετία 2014-2025.
Νέο mega deal με τον αμερικανικό κολοσσό Hewlett-Packard «κλείδωσε» σε μυστική συνάντηση του πρωθυπουργού Α. Τσίπρα και του υπουργού Επικρατείας Ν. Παππά με την ηγετική ομάδα της αμερικανικής εταιρείας την προηγούμενη Παρασκευή 9 Οκτωβρίου. Οι δύο πλευρές έδωσαν τα χέρια για τον διπλασιασμό του όγκου διακίνησης εμπορευμάτων μέσα από τον ελληνικό σιδηρόδρομο, αλλά και την
Πριν απο λιγο ομάδα αναρχικων πραγματοποίησε αιφνιδιαστική εισβολή στο μηχανοστασιο Λάρισας. Η ομάδα μοίρασε φυλλάδια με ανακοινωση με αντιρατσιστικό περιεχόμενο κ αναζητούσε τους υπεύθυνους της ΕΕΣΣΤΥ για να διαμαρτυρηθεί.
Η κατάσταση αντιμετωπίστηκε με απόλυτη ψυχραιμία απο τον μηχανοστασιαρχη υπηρεσιας κ το περιστατικό έληξε ήρεμα.
Θα εχουμε νεώτερη ενημερωση αργότερα .
Πραγματοποιήθηκε σήμερα συνάντηση του προεδρείου της ΠΟΣ με τον συνεργάτη του υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης Χ.Φλώρο . Η συζήτηση έγινε στο πλαίσιο του υπομνήματος που είχε καταθέσει η ομοσπονδία .
Το υπουργείο θεώρησε δίκαιο το αίτημα για τροπολογία με την οποία θα επιστρέφουν εθελοντικά
Το πολυνομοσχέδιο που έχει κατατεθεί στη Βουλή των Ελλήνων και αφορά στα προαπαιτούμενα βάσει του Ν. 4336/2015 (3ο μνημόνιο), έρχεται να ανατρέψει σε πολλούς τομείς, όλα όσα ίσχυαν το τελευταίο διάστημα, δίνοντας άλλη μία «βουρδουλιά» στους συνταξιούχους, στους μισθωτούς, τους φορολογούμενους εν γένει.
Αυξήσεις των ορίων ηλικίας, με τρόπο τέτοιο, ώστε για λίγους μήνες κάποιοι να «τρώνε στο κεφάλι»
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ εξαπατώντας τον ελληνικό λαό δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο. Έρχεται να αποτελειώσει ό,τι κατόρθωσε να σώσει μέσα στην κριση ο λαός από την επίθεση των προηγούμενων κυβερνήσεων.
Καταθέτει προς ψήφιση την Παρασκευή 16 Οκτώβρη 2015 στη Βουλή, το Πολυνομοσχέδιο με στόχο την
Μετά τα «θαλασσοδάνεια» της δεκαετίας του ’60, τις άτοκες καταθέσεις μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’80 στην Τράπεζα της Ελλάδας και μάλιστα σε περίοδο υψηλού πληθωρισμού, τη στήριξη της «φούσκας» του χρηματιστηρίου, τα δομημένα και «τοξικά» ομόλογα και το PSI, η δημόσια κοινωνική ασφάλιση, οδηγείται σε πλήρη κατεδάφιση μέσα από το πόρισμα της
Ήδη κατατέθηκε με τη γνωστή όσο και επαίσχυντη διαδικασία του επείγοντος - και αναμένεται να ψηφιστεί την Παρασκευή - άλλο ένα πολυνομοσχέδιο «κουρελού» με σωρεία προαπαιτούμενων, που σφαγιάζει ασφαλιστικά δικαιώματα, που επιβάλλει νέους φόρους και καθιερώνει δρακόντειες ποινές για τη συλλογή τους, που προωθεί την αποκρατικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων στον χώρο της ενέργειας και των μεταφορών, που φέρνει σειρά
Εκφράζοντας τα συγχαρητήριά μας για την ανάληψη των καθηκόντων σας, θα θέλαμε να σας υποβάλλουμε περιληπτικό υπόμνημα με τα προβλήματα που αφορούν τη λειτουργία του σιδηροδρόμου στην πατρίδα μας, τα προβλήματα των εργαζομένων τους οποίους εκπροσωπούμε και παράλληλα τις θέσεις και τις απόψεις μας στα ζητήματα που άπτονται της αρμοδιότητάς σας.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, λόγω της 2ωρης στάσης εργασίας που πραγματοποιεί η Πανελλήνια Ένωση Σταθμαρχών του Ο.Σ.Ε (Π.Ε.Σ.ΟΣΕ), την Παρασκευή 16/10/2015, από 13:00 έως 15:00, θα υπάρξουν ματαιώσεις και τροποποιήσεις στα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών στον άξονα Αθήνας– Θεσσαλονίκης-Αθήνας, του Προαστιακού Σιδηρόδρομου
ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να διαβάσετε το πόρισμα της "επιτροπής των σοφών" για το ασφαλιστικό.
Σε κεφαλοποιητικό σύστημα κοινωνικής ασφάλισης και σε ενοποιήσεις ταμείων «οδηγεί» το πόρισμα της «επιτροπής σοφών» που παραδόθηκε το μεσημέρι στην ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Το πόρισμα και οι λύσεις που προτείνει φέρνουν ριζικές αλλαγές στο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης, στο ασφαλιστικό δηλαδή.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ε.Σ.ΟΣΕ, στη συνεδρίασή που πραγματοποιήθηκε στις 13 Οκτωβρίου 2015 αποφάσισε ομόφωνα την κήρυξη και πραγματοποίηση 2ωρης προειδοποιητικής στάσης εργασίας την Παρασκευή 16/10/2015 από ώρα
Μαθαίνουμε Ελληνικά ! Μάθημα 1ο. Διαβάζουμε τι λέει το κείμενο! Σε συνέχεια της επιστολής του συναδέλφου Παρασκευόπουλου,τοπικού συνδικαλιστή απο την Πάτρα, το στέκι της έλξης δημοσιεύει το κείμενο της συνέλευσης.
Σε αυτό αναφέρονται όσα ακριβώς γράψαμε.Ότι δηλαδή τα νέα κυκλώματα εργασίας δεν αλλάζουν την λογική των προηγούμενων σε σχέση με την έναρξη της έδρας. Ωστόσο απο 1η Οκτωβρίου έχουν αρχίσει να υπολογίζονται οι υπερωρίες που
Σημερινή επιστολή του Σωματείου μας που κοινοποιείται σε όλους τους βουλευτές του Νομού Μεσσηνίας και ζητά την Επαναλειτουργία του Προαστιακού,αναλύοντας το ότι το αίτημα μπορεί να ικανοποιηθεί αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση. Διαβάστε την επιστολή :
Το «Δεν πληρώνω», πέθανε! Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γρηγόρης Δημητριάδης, πρότεινε την αυστηροποίηση των ποινών της λαθρεπιβίβασης εισηγήθηκε κατά την ακρόασή του για το Πολυνομοσχέδιο στην Επιτροπή της Βουλής και δεν κουνήθηκε φύλλο!...
Ο κ. Δημητριάδης μιλώντας στην Επιτροπή, ζήτησε επι της ουσίας να συλλαμβάνονται όσοι