Λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση της πρώτης διαδρομής από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, το μεσημέρι της Παρασκευής 31/03 ο μηχανοδηγός του Προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Πάτρα – Ρίο αναγκάστηκε να
Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Λέμε ξεκάθαρα ότι....
Παρασκευή 31 Μαρτίου 2023
Hellenic Train ¨Δρομολόγια InterCity απο 3 Απριλίου
Προφυλακιστέος ο επιθεωρητής Λάρισας - Ρίχνει ευθύνες και στον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλου
Εκτός λειτουργίας το σύστημα τοπικού χειρισμού στη σιδηροδρομική γραμμή Θριασίου
Ανακοινώσεις απο Σύλλογο Μηχανικών και ΠΕΣΟΣΕ για τον θάνατο του Κ. Χρυσάγη
Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023
Aκαταδίωκτο για τα μέλη της επιτροπής εμπειρογνώμων για τα Τέμπη!
2011: Όταν ο Ζηλιασκόπουλος έβαζε τους Προισταμένους Αμαξοστοιχιών να κάνουν έλεγχο και να κόβουν εισιτήρια
Τι θα ξεκινούσε στις 27 Μαρτίου στην γραμμή προς Κιάτο ;
Τετάρτη 29 Μαρτίου 2023
Αυτοψία στο σιδηροδρομικό δίκτυο Θεσσαλονίκη - Φλώρινα
Οι ευθύνες χάνονται και τα τρένα δεν ξεκινούν
Ο Αντώνης Αραβαντινός (Πρόεδρος ΠΕΠΕ) για την "έκθεση" συνταξιούχων.
Ο επί 15 χρόνια(απο το 1985 μέχρι & το 2000) Πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών (ΠΕΠΕ) Αντώνης Αραβαντινός , σχολίασε την "έκθεση" των συνταξιούχων (Παπαμιχαήλ -Ρετσινά). Διαβάζουμε :
Αγαπητέ μου φίλε Γιάννη Παπαμιχαήλ
Τρίτη 28 Μαρτίου 2023
Τροχαίο-πλήγμα στη διερεύνηση της τραγωδίας των Τεμπών
Η αλήθεια για τα "ληγμένα" πιστοποιητικά των μηχανοδηγών
ΡΑΣ : Η αλήθεια για το GSMR - Στις 20/3 η αίτηση για να πιστοποιηθεί το σύστημα!!!
Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023
27/3 Καμία ενημέρωση απο τον ΟΣΕ - Φήμες για νέες παραιτήσεις
Καμία ενημέρωση του ΟΣΕ για την επανεκκίνηση των δρομολογίων δεν υπήρξε και σήμερα προς την Hellenic Train που έχει καταθέσει αίτημα εδώ και 5 μέρες. Αντίθετα εντείνονται οι φήμες για
Κυριακή 26 Μαρτίου 2023
«Ο μπαμπάς μου ήταν 35 χρόνια μηχανοδηγός»: Η ανάρτηση που έγινε σάρωσε στα κοινωνικά δίκτυα
Θα επαναδιαπραγματευτεί την σύμβαση που ψήφισαν ....πριν 10 μήνες!
Ο κ. Μητσοτάκης χαρακτηριστικά ανέφερε σε συνέντευξη του ότι θέλει να διασφαλίσει ότι η FS "Θα μας φέρνει τα καλύτερα τρένα της και όχι "σαπάκια".
Λησμονώντας ότι η σύμβαση υπογράφηκε μόλις πριν μερικούς μήνες απο την Κυβέρνηση του, αδειάζει τον πρώην Υπουργό Μεταφορών κ. Καραμανλή και την ηγεσία του Υπουργείου (Ξιφαράς, Παπαδόπουλος κτλπ) αναφέροντας ότι "Αυτό το οποίο θα κάνουμε και έχω μία συζήτηση επ’ αυτού με την Ιταλίδα πρωθυπουργό -η οποία είναι δρομολογημένη για τις επόμενες μέρες- είναι να ξαναμιλήσουμε ανοιχτά με την Hellenic Train και να βρούμε ένα νέο πλαίσιο όπου και τα δύο μέρη θα επενδύσουν στο σιδηρόδρομο αυτά που του αξίζουν».
Μέ λίγα λόγια ο κ. Μητσοτάκης, επιβεβαίωσε τα όσα καταλόγιζε στην Κυβέρνηση του η αξιωματική αντιπολίτευση κατά την διάρκεια της συζήτησης της επίμαχης σύμβασης στην Βουλή, όταν και κατηγορήθηκε η Κυβέρνηση ότι "εξαφανίστηκαν" εκατοντάδες εκατομμυρίων Ευρώ για επενδύσεις.
Αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Νίκος Παππάς, τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ
Εγκληματική συναλλαγή στα τρένα, επενδύσεις και ασφάλεια εξαφανίστηκαν
Ο κ. Μητσοτάκης προχώρησε σε μία ομολογία ενοχής, μιλώντας για επαναδιαπραγμάτευση με την Hellenic Train. Η Βουλή και ο λαός δικαιούνται να ξέρουν πριν από τις εκλογές. Να μας πουν ποιες διαπραγματεύσεις έγιναν, ποιοι συμμετείχαν, ποιες επιστολές αντάλλαξαν. Να εξηγήσουν γιατί έκαναν «φτερά» τα 600 εκατ. ευρώ επενδύσεων και τα συστήματα ασφαλείας για τα οποία είχαν δώσει τα χέρια με τους Ιταλούς.
👉 Η κυβέρνησή μας, αν και παρέλαβε μία προβληματική σύμβαση για τα συστήματα ασφαλείας, εκτέλεσε το 72% του έργου της σύμβασης 717 και παρέδωσε τη δυνατότητα υπογραφής της συμπληρωματικής σύμβασης σε καθαρό νομικό πεδίο, καθώς είχαμε λάβει, λίγο πριν από τις εκλογές, την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και είχαμε ξεπεράσει τις ενστάσεις της Επιτροπής Δημοσιονομικού Ελέγχου. Η συμπληρωματική σύμβαση θα έπρεπε να έχει υπογραφεί από τον Σεπτέμβριο του 2019 και όλα τα σχετικά έργα να έχουν ολοκληρωθεί εντός του 2020. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη επέλεξε να πάει την υπογραφή δύο χρόνια μετά, τον Μάιο του 2021, και να στείλει την ολοκλήρωση του έργου πολύ πίσω.
👉 Από την κατάρρευση του σιδηροδρόμου αυτά τα τέσσερα χρόνια ωφελημένοι βγήκαν οι ανταγωνιστές του μέσου. Όχι η κοινωνία και η ελληνική οικονομία.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν προχωρά η δεύτερη φάση επανεκκίνησης των τρένων
Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023
ΟΣΕ ¨Δεν λειτουργεί - Δεν φυλάσσεται" . Φήμες για παραιτήσεις
24ωρη απεργία την Τρίτη 28 Μαρτίου σε Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ
Η ΡΑΣ αποδομεί το αφήγημα της κυβέρνησης για τα Τέμπη – «Είχαμε προειδοποιήσει, όλοι γνώριζαν» (Video)
Εθεάθησαν στα γραφεία του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ Πατέρας και Βίνης παρά τις παραιτήσεις τους: Τι καταγγέλλουν εργαζόμενοι
"Πηγές" Rail Cargo για Ειδομένη : Οι μηχανοδηγοί χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα
Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023
Ασυμβίβαστα με ελεγκτές και ελεγχόμενους
Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη
Την Ιταλία επισκέφθηκε, πριν από λίγες ημέρες, ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train, Μ. Capotorto.
Την ώρα που αποχαιρετούσαν νεκρούς από τα Τέμπη τα τηλέφωνα χτυπούσαν και ζητούσαν δόσεις δανείου!
Ο Βαγγέλης Βλάχος, αδελφός του θύματος στα Τέμπη Βάιου Βλάχου και ο Θεόδωρος Μαντάς, δικηγόρος, τοποθετούνται για την αντιμετώπιση των συγγενών των θυμάτων και
Πρόεδρος ΡΑΣ : Αποκατάσταση της αλήθειας
Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023
Ν. Παππάς: Πώς έκαναν “φτερά” 600 εκατ. ευρώ επενδύσεις και συστήματα ασφαλείας;
Την πρόθεση του πρωθυπουργού για επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Hellenic Train σχολίασε
Η Cosco πιέζει για τα εμπορευματικά δρομολόγια – Όλη η επιστολή της στον ΟΣΕ
Γ. Ζήνδρος : Aν ζούσε έπρεπε να απολυθεί ο μηχανοδηγός (χωρίς σχόλιο)
Χωρίς μοντάζ (ήθελαν και Στρυμόνα - Φλώρινα).
Σημερινές οδηγίες για Ειδομένη.
Εις μνήμην......Και χωρίς μοντάζ.
Εμπορικά : Eν αναμονή του εγγράφου με υπογραφή Τερεζάκη
Ο κ. Τερεζάκης είπε το πρωί στους δημοσιογράφους , "οι μηχανοδηγοί πήραν τις διαβεβαιώσεις που είχαν ζητήσει".
Να τον ενημερώσουμε ότι περιμένουμε το έγγραφο (με την υπογραφή του) για την διέλευση απο τις σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα και τις επικοινωνίες εντός αυτών. Είναι απλό κ. Τερεζάκη , στείλτε
N. Φωτόπουλος : Απάντηση στα ψευδή και συκοφαντικά σχόλια του Nίκου Κιουτσούκη
ΝΙΚΟ ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗ … ΠΡΟΣΕΧΕ …ΤΟ ΓΑΡ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ ΓΕΝΝΑ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ
Επιστολή Hellenic Train σε εταιρείες μεταφοράς εμπορευμάτων
Τρίτη 21 Μαρτίου 2023
Hellenic Train : Τι κυκλοφορεί
Η Hellenic Train ενημερώνει ότι, από αύριο Τετάρτη 22/3/2023 θα πραγματοποιούνται δρομολόγια τρένων στις παρακάτω γραμμές:
Επιστολή ΠΕΠΕ για την επανεκκίνηση
Η σιδηροδρομική τραγωδία της 28/02/2023 έχει συγκλονίσει την Ελληνική Κοινωνία. 57 άνθρωποι, 11 εξ αυτών εργαζόμενοι επι των αμαξοστοιχιών έχασαν την ζωή τους σε ένα αδιανόητο δυστύχημα.
Το Σωματείο μας είχε έγκαιρα προειδοποιήσει όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, για τους κινδύνους που εγκυμονεί η μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας (Φωτοσήματα – Τηλεδιοίκηση – ETCS).
Δυστυχώς οι επισημάνσεις και οι προειδοποιήσεις μας, ανεξήγητα, είτε υποβαθμίστηκαν είτε δεν λήφθηκαν σοβαρά υπόψη.
Από την 1/3/2023 έχει ανασταλεί η κυκλοφορία των τρένων στην Ελληνική Επικράτεια , ενώ ο νέος Υπουργός Μεταφορών κ. Γεραπετρίτης ανακοίνωσε δέσμη μέτρων για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στις 22 Μαρτίου 2023.
Το Σωματείο μας συμμετείχε σε μια συνάντηση με την νέα πολιτική ηγεσία, ενώ συνάντηση υπήρξε και με τον νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Τερεζάκη Π. την Παρασκευή 17 Μαρτίου.
Μετά την συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας, θέτουμε υπόψην σας τα προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν σε συγκεκριμένα σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου, προκειμένου να επανεκκινήσουν και σε αυτά, τα σιδηροδρομικά δρομολόγια.
Επισημαίνουμε ότι πιστεύουμε ότι χωρίς την επίλυση τους, δεν μπορεί να ξεκινήσουν δρομολόγια σε αυτά τα σημεία.
1. Για την γραμμή Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη (Στρυμόνα) λειτουργία των επικοινωνιών σε όλη την διαδρομή και όλων των ΑΣΙΔ (Με φύλαξη σε όσες δεν λειτουργούν ή κατάργηση τους ). Άρση των βραδυποριών των 6-10 χλμ και αποκατάσταση της υποδομής σε αυτά τα σημεία.
2. Γραμμή Πλατύ - Φλώρινα. Δυνατότητα επικοινωνίας σε όλη την διαδρομή, επάνδρωση σταθμού Έδεσσας (σύρτης ασφαλείας), καθώς και χορήγηση των πιστοποιητικών καταλληλότητας γεφυρών (πότε ελέγχθηκαν τελευταία φορά). Έλεγχος της υποδομής στο χμ σημείο 142.000 εως 152.00 όπου έχει τεθεί βραδυπορία 40 χλμ, λόγω κατολισθήσεων.
3. Γραμμή Θεσσαλονίκη - Ειδομένη. Χορήγηση πιστοποιητικά καταλληλότητας γεφυρών, πλήρεις επικοινωνίες κατά μήκος της γραμμής .
4. Άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη . Γραπτή βεβαίωση για την διέλευση απο σήραγγες (Τέμπη, Πλαταμώνας) όπου έχουν διαπιστωθεί προβλήματα από την Πυροσβεστική κατά τον τελευταίο έλεγχο της και δυνατότητα επικοινωνίας εντός αυτών (με πιστοποιημένο σύστημα επικοινωνίας). Αποκατάσταση επικοινωνίας όπου υπάρχουν προβλήματα (πχ Ορφανά - ΣΣ Λάρισας- Ευαγγελισμός).
5. Προαστιακός Πειραιάς - Κιάτο. Γραπτή βεβαίωση για την διέλευση απο σήραγγες, όπου έχουν διαπιστωθεί προβλήματα από την Πυροσβεστική κατά τον τελευταίο έλεγχο της, φωτισμός και δυνατότητα επικοινωνίας εντός αυτών (με πιστοποιημένο σύστημα επικοινωνίας).
6. Αλεξανδρούπολη - Ξάνθη. Επάνδρωση με σταθμάρχη του σταθμού Ξάνθης, λειτουργία- φύλαξη όλων των ΑΣΙΔ, διασφάλιση επικοινωνίας. (με πιστοποιημένο σύστημα επικοινωνίας)
7. Λάρισα – Βόλος. Λειτουργία- φύλαξη όλων των ΑΣΙΔ.
8. Οι συρμοί ΑEG να τεθούν εκτός κυκλοφορίας καθώς παρουσιάζουν διαρκή προβλήματα κατά την πορεία, μέχρι και την πλήρη αποκατάσταση των προβλημάτων αυτών. H Ηellenic Train να διασφαλίσει ότι το τροχαίο υλικό που πρόκειται να κυκλοφορήσει στην πρώτη φάση θα πρέπει να είναι πλήρως λειτουργικό για την ασφάλεια όλων και την αποφυγή καθυστερήσεων.
9. Άμεση λειτουργία του GSMR εφόσον αυτό έχει πιστοποιηθεί.
Εκτός αυτών, ο ΟΣΕ οφείλει να φροντίσει άμεσα και να ενημερώσει γραπτώς εντός 10 ημερών για τον σχεδιασμό του για την εκπόνηση σχεδίου εκ-χόρτωσης των γραμμών σε όλη την σιδηροδρομική υποδομή.
Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει, ζητάμε την καταγραφή των συνομιλιών των μηχανοδηγών με τους εκπροσώπους του διαχειριστή υποδομής ΚΑΙ από την Hellenic Train καθώς μετά την σιδηροδρομική τραγωδία υπήρξε επιλεκτική διαρροή συνομιλιών που αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη από τις πραγματικές αιτίες της σιδηροδρομικής τραγωδίας. Τέλος σας ενημερώνουμε ότι ο κ. Τερεζάκης στην συνάντηση του με το Σωματείο μας, ανέφερε ότι η Hellenic Train έχει παραλάβει 30 φορητές συσκευές GSMR.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Λάρισα / Απίστευτο φιάσκο του υφυπουργού Μεταφορών - Οι εργαζόμενοι αποκάλυψαν live τα ψέματά του
Δευτέρα 20 Μαρτίου 2023
Επίσκεψη Τσίπρα σε Λάρισα και Θεσσαλονίκη: «Δεν είναι θυσία αλλά προαναγγελθέν έγκλημα»
Κυριακή 19 Μαρτίου 2023
Οι "δικλείδες" ασφαλείας του κ. Ζηλιασκόπουλου , η μετωπική στο ΡΟΥΦ τον Νοέμβρη του 2014 και πολλά ακόμα
Τέμπη: Έγγραφα αποδεικνύουν πως η Λάρισα δεν διαθέτει τηλεδιοίκηση - Οι «άγνωστες» σελίδες του πρωτοκόλλου και τα έγγραφα του ΟΣΕ
Πρόεδρος ΡΑΣ: Συντονισμένη δολοφονία χαρακτήρα στο πρόσωπό μου - Θα συνεχίσω να λέω την αλήθεια
Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023
Τέμπη: Γιαπί το κτίριο τηλεδιοίκησης στη Λάρισα
Ντοκουμέντα....
Μάλιστα τις τελευταίες ημέρες έχει προκύψει πολιτική κόντρα ανάμεσα
Απάντηση του ΟΣΕ στην ΡΑΣ για την εκπαίδευση των σταθμαρχών
ΡΑΣ : Ανεπαρκής η εκπαίδευση των σταθμαρχών - Εκτός κρίσιμων καθηκόντων μέχρι νεοτέρας
Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023
Ήττα της ΔΑΚΕ στην ΓΣΕΕ- Απομόνωση Κιουτσούκη
Καταγγελία για τον νέο πρόεδρο του ΟΣΕ - Ήταν σύμβουλος για την ανύπαρκτη τηλεδιοίκηση
Kοινωνικός Αυτοματισμός και απο τα "Σιδηροδρομικά Νέα"
Σοβαρές διαμαρτυρίες απο μηχανοδηγούς έχουν έρθει στο στέκι της έλξης για την αναπαραγωγή απο τα "Σιδηροδρομικά Νέα" του κ. Χρήστου Γιαννακίδη, συνταξιούχου σιδηροδρομικού, ανυπόγραφου άρθρου για - δήθεν- υπέρογκους μισθούς των μηχανοδηγών. Ο κ. Γιαννακίδης επέλεξε να δημοσιεύσει
Τρίτη 14 Μαρτίου 2023
Τέμπη - Η Ομοσπονδία Ευρωπαϊκών Ενώσεων Μηχανοδηγών «καίει» το ελληνικό κράτος: «Ήταν θέμα χρόνου»
Δελτίο Τύπου Σωματείου Μηχανοδηγών
Συνάδελφοι και συμπολίτες μας,
δεν έχουν καλά-καλά περάσει παρά ελάχιστες ημέρες από την απώλεια των 5 συναδέλφων μας μηχανοδηγών και ακόμα 52 συνανθρώπων μας (εκ των οποίων 6 συνάδελφοι μας εργαζόμενοι στην αμαξοστοιχία) στο τραγικό και εγκληματικό -όμως προδιαγεγραμμένο- σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, και ήδη εξυφαίνεται
Δελτίο Τύπου Π.Ο.Σ.
Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023
H Ιταλία που παρακολουθεί τις εξελίξεις και οι δυο τάσεις στη Hellenic Train
Κυριακή 12 Μαρτίου 2023
Η ΕΡΓΟΣΕ πλήρωσε και αποζημίωση στον εργολάβο [έγγραφο-ντοκουμέντο]
Εγγραφο-φωτιά με το οποίο ο ΕΡΓΟΣΕ αναγνωρίζει την υπαιτιότητά του αλλά και του ΟΣΕ για τις καθυστερήσεις στην εκτέλεση της επίμαχης σύμβασης 717/2014 για την κατασκευή του έργου