Πολύ κοντά -σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε - βρισκόμαστε απο την πρώτη επιστροφή μεταταχθέντων συναδέλφων. Το στέκι της έλξης που πρώτο αποκάλυψε την Πέμπτη 23 Ιουλίου ότι προχωρά η υπόθεση της επιστροφής των 30 συναδέλφων μας, σήμερα είναι σε θέση να γνωρίζει ότι
Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Λέμε ξεκάθαρα ότι....
Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .
Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015
ΠΕΠΕ : Επίλυση τοπικών προβλημάτων
Όπως ενημερωθήκαμε επιλύθηκαν κάποια απο τα πολλά προβλήματα στα τοπικά μηχανοστάσια.
Αναλυτικότερα στο ΜΑΙ μετά απο χρόνια θα έχουμε πόσιμο νερό καθώς
Στάση εργασίας και απο τους σταθμάρχες την Δευτέρα (ΠΕΣΟΣΕ)
Διαβάστε το εξώδικο των συναδέλφων για την στάση εργασίας που προκήρυξαν την Δευτέρα 3 Αυγούστου.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της "ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ ΟΣΕ (Π.Ε.Σ. ΟΣΕ)", στη συνεδρίασή του που πραγματοποιήθηκε την 30η Ιουλίου 2015 αποφάσισε ομόφωνα την κήρυξη και πραγματοποίηση 2ωρης προειδοποιητικής στάσης εργασίας την Δευτέρα 03/08/2015 από ώρα
Για να συνδυαστεί η παλιά με την νέα γραμμή - Πρόταση προς ΟΣΕ ΕΡΓΟΣΕ
Γράφει ο Κωνσταντίνος Μπρούσαλης πρόεδρος ΣΦΣΑ – Κίνησης Πελοποννησιακής Γραμμής
Για τη διάσωση και τη δυνητική αξιοποίηση του μετρικού διαδρόμου της Πελοποννήσου (προαστιακή, τουριστική κτλ.) έχουμε αναφερθεί με προηγούμενες παρεμβάσεις μας κι έχουμε καταθέσει πρόταση νομοθετικής παρέμβασης στον αρμόδιο υπουργό.
Τον Σεπτέμβρη θα παρουσιαστεί η μελέτη για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας.
Στα τέλη Ιουνίου διεθνής ομάδα επιστημόνων (χωροτακτών, πολεοδόμων και συγκοινωνιολόγων) είχε στην Πάτρα την τελική της συνάντηση εργασίας. Σε αυτή την συνάντηση επεξεργάστηκαν ένα κατευθυντήριο πόρισμα σχετικά με την σιδηροδρομική σύνδεση και πολεοδομική ανάπτυξη της πόλης
Συνεχίζει τις αθλιότητες ο εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ
Στα όρια του γραφικού κινείται πλέον ο εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ.Ο οποίος κατήγγειλε χτες δημόσια την +ΣυνΕξέλιξη (μόνο αυτήν άλλωστε παρακολουθεί)
Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015
Η ΠΟΣ ζητά την άποψη των Σωματείων για τον νέο Κανονισμό Κυκλοφορίας
Μέχρι τις 18 Αυγούστου ζητά η ΠΟΣ τα Σωματεία να καταθέσουν τις προτάσεις τους για τον νέο Κανονισμό Κυκλοφορίας, το προσχέδιο του οποίου είναι απο χτες και στα χέρια της ΠΕΠΕ.
Εκπρόσωπος μας στην επιτροπή που θα συζητήσει τα θέματα θα είναι ο
Εκπρόσωπος μας στην επιτροπή που θα συζητήσει τα θέματα θα είναι ο
Ποιοι ασφαλισμένοι γλιτώνουν τη σύνταξη στα 67
Τέλος μπαίνει στις πρόωρες συντάξεις, με αποτέλεσμα την αύξηση των λεγόμενων ενδιάμεσων ορίων ηλικίας από 2 έως και 12 χρόνια.
Οπως αναφέρει το «Εθνος» σε δημοσίευμά του, σταδιακά κλείνουν οι πόρτες εξόδου για 160.000 ασφαλισμένους, με το όριο ηλικίας να οδηγείται σταδιακά στα
Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015
Κίνδυνος εκτροχιασμού του μεγάλου Σιδηροδρομικού έργου Τιθορέα-Δομοκός
Σε μερική αναστολή είναι τμήμα των έργων στο κρίσιμο σιδηροδρομικό έργο στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός. Οι εργασίες πραγματοποιούνται με αργούς ρυθμούς λόγω των capital controls όσο και λόγω της στάσης πληρωμών του Δημοσίου δημιουργώντας ρήγμα στην σταδιακή ολοκλήρωση τους μέχρι το 2017.
Το τμήμα Τιθορέα-Δομοκός είναι η τελευταία εργολαβία μετά
Τρίτη 28 Ιουλίου 2015
Εκτός ΔΑΚΕ ο Κωνσταντίνος Κοίλιαρης
Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου Κωνσταντίνου Κοίλιαρη
Όπως κατά καιρούς έχω γράψει το Συνδικαλιστικό κίνημα τα τελευταία χρόνια απαξιώνεται μέρα με την μέρα. Όχι από τους εργαζόμενους που το στήριξαν σθεναρά, έχοντας την ελπίδα οτι ενισχύοντας τους συνδικαλιστικούς τους φορείς αντιπροσωπέυονται επάξια, διεκδικώντας & εξασφαλίζοντας τα
Σήμερα το «τελευταίο αντίο» στον αγωνιστή Παναγιώτη Μακρή
Έφυγε» από τη ζωή ο Παναγιώτης Μακρής, παλαίμαχος κομμουνιστής, αγωνιστής του εργατικού λαϊκού κινήματος και δήμαρχος Καισαριανής επί σειρά ετών.Η κηδεία του θα γίνει σήμερα Τρίτη (28/7) στις 19.00 στο νεκροταφείο Καισαριανής και θα είναι πολιτική.
Ο Παναγιώτης Μακρής, μαζί με τον Μ. Εμμανουηλίδη είναι οι αναμορφωτές-
Αθλιότητες απο τον εκπρόσωπο (;;) της ΑΣΚΕ
Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015
ΠΕΠΕ : ΟΧΙ στην κατάργηση δρομολογίων, ΝΑΙ στις προσλήψεις μηχανοδηγών
Σημερινό Δελτίο Τύπου της ΠΕΠΕ για την κατάργηση των δρομολογίων.
To Σωματείο των μηχανοδηγών τα τελευταία χρόνια έχει επανειλημένα ζητήσει την άμεση προκήρυξη προσλήψεων για την κάλυψη των 200 και πλέον κενών οργανικών θέσεων στον κλάδο έλξης.
Το 2010 καταγγείλαμε την μετάταξη έμπειρου και εξειδικευμένου προσωπικού, στο όνομα της δήθεν εξυγίανσης των σιδηροδρόμων και έκτοτε αγωνιζόμαστε για την δικαίωση και την επιστροφή τους.
Οφείλουμε να καταγγείλουμε για άλλη μια φορά την απαξίωση του σιδηροδρόμου με την κατάργηση
Αποκλειστικό: H επιστολή 3 δημάρχων για την κατάργηση των τρένων
Συνεχίζεται η μάχη που δίνει η ΠΕΠΕ μαζί με συναδέλφους απο το Λειανοκλάδι και τις τοπικές κοινωνίες για την επαναφορά των τρένων που κόπηκαν σήμερα.
Το στέκι της έλξης παρακολουθεί τις εξελίξεις στενά και δημοσιεύει αποκλειστικά την επιστολή των 3 δημάρχων στον Υπουργό Μεταφορών για το θέμα.Σε αυτήν αναφέρουν ότι τα τρένα είναι γεμάτα καθημερινά ενώ μεταφέρουν εργαζόμενους,φοιτητές,ασθενείς κτλπ με φθηνό εισητήριο.
Είναι τραγικό λάθος αναφέρουν
Μικρό πρόβλημα στην μισθοδοσία στην Alpha
Επικοινώνησαν μαζί μας συνάδελφοι καθώς δεν έχουν μπεί τα χρήματα της μισθοδοσίας στην Alpha.Μιλήσαμε με τους συναδέλφους στο λογιστήριο και μας είπαν ότι το πρόβλημα οφείλεται σε τεχνικό θέμα της τράπεζας και θα φανούν στους λογαριασμούς τις επόμενες ώρες.
Θλίψη,οργή,απογοήτευση - άλλη μια μαύρη μέρα για τον σιδηρόδρομο
Αυτές οι λέξεις εκφράζουν τα αισθήματα όλων μας (σιδηροδρομικών,επιβατών,φίλων του σιδηροδρόμου)για την νέα κατάργηση δρομολογίων που ξεκινά απο σήμερα. Η μάχη για την διατήρηση του 1510 και 1511 μέχρι στιγμής δεν έχει θετικό αποτέλεσμα ενώ και η κατάργηση του InterCity 54 και 57 συμπληρώνει άλλο ένα κομμάτι στο παζλ της λανθασμένης πολιτικής για τον σιδηρόδρομο. Η έλλειψη προσωπικού πλέον
Κυριακή 26 Ιουλίου 2015
Όποιος δεν μπορεί, παραιτείται
Άγνωστο γιατί,αλλά στο κεντρικό μηχανοστάσιο του ΜΑΙ καθυστερεί να βγεί ο εβδομαδιαίος προγραμματισμός.Kανένας σεβασμός στους μηχανοδηγούς και την προσωπική τους ζωή,παρότι το πρόγραμμα για τους υπεύθυνους βγαίνει για ολόκληρο το μήνα.
Εμείς θα το πούμε απλά. Όποιος δεν μπορεί, παραιτείται και αναλαμβάνει ο επόμενος.Άλλωστε ενδιαφερόμενοι είναι αρκετοί για τις θέσεις ευθύνης.Επίσης χτες το εμπορικό απο ΜΑΙ προγραμματίστηκε μεΣχετικά με την απόφαση του 25% - Τι θα συμβεί με τους υπολοίπους μηχανοδηγούς
Όπως πληροφορηθήκαμε μετά την απόφαση του δικαστηρίου που κρίνει αναγκαστική την εκτέλεση της, οι συνάδελφοι που προσέφυγαν (μετά απο ομόφωνη απόφαση και έξοδα του Σωματείου) κατά της παράνομης μείωσης θα πληρωθούν (μπορεί και να έχουν πληρωθεί ήδη) τα χρήματα αναδρομικά απο 01.01.2013.
Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε είναι το Περικοπές σοκ 30% στις συντάξεις ζητά το ΔΝΤ(και στους μισθούς και στα όρια ηλικίας)
Που να ψηφίζαμε και ΝΑΙ στην "Ευρωπαϊκή πορεία της χώρας"!!!
Τις διαθέσεις της με το καλημέρα για τα μέτρα που θα πρέπει να υιοθετήσει η Ελλάδα προκειμένου να ολοκληρωθεί η συμφωνία για τη νέα δανειακή σύμβαση και το τρίτο μνημόνιο από τον ESM φρόντισε να δείξει η νέα εκπρόσωπος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου από
Σάββατο 25 Ιουλίου 2015
Σχόλιο του Ζαφείρη Βελλή στο στέκι της έλξης
Με αφορμή την ανάρτηση μας για τις δηλώσεις του κ.Κουτσούμπα, ο συνάδελφος μας Ζαφείρης Βελλής που υπηρέτησε χρόνια τον κλάδο έλξης,πάντα συνεπής στις απόψεις και θέσεις του,έκανε το παρακάτω σχόλιο το οποίο το στέκι το δημοσιεύει σε ξεχωριστή ανάρτηση για την ενημέρωση των συναδέλφων.Διαβάζουμε:
Αυτή η προβοκάτσια ολκής σε βάρος του ΚΚΕ που θα τη ζήλευε και ο Μανιαδάκης, στηνΠαρασκευή 24 Ιουλίου 2015
Σχόλιο του Νίκου Κιουτσούκη στο στέκι της έλξης
Δημοσιεύουμε το σχόλιο του συναδέλφου Νίκου Κιουτσούκη με αφορμή τα δημοσιεύματα για την επιστροφή του στην Νέα Δημοκρατία.
Κάποιοι βιάστηκαν να ερμηνεύσουν την δήλωσή μου και τα θετικά μου σχόλια για την μέχρι τωρα παρουσία του Ε.Μειμαράκη,ως επιστροφή μου στη Ν.Δ.!!!Η Αλήθεια είναι οτι απο τη Ν.Δ. με διέγραψαν-λόγω Ιδεολογικών διαφωνιών-και δεν έφυγα!!!
Ο εκπρόσωπος της Δράμας ζητά να γίνει εκεί η επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ
Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου Κυριακίδη Δημήτρη εκλεγμένου εκπροσώπου στο Συμβούλιο Αντιπροσώπων της ΠΕΠΕ.
Κύριε Πρόεδρε και αγαπητοί συνάδελφοι του Δ.Σ. Π.Ε.Π.Ε..
Θα μας έδινε μεγάλη χαρά και θα είναι τιμή για εμάς να αποδεχθείτε το αίτημά μας για το αμέσως επόμενο διοικητικό συμβούλιο που θα συσταθεί να πραγματοποιηθεί στην Δράμα για:
Λύθηκε το πρόβλημα στην Πάτρα - Αλλαγές στα κυκλώματα
Μετά απο ενέργειες του Σωματείου κ σε συννενόηση με τον νέο Διευθυντή ΔΙΚΑΜ λύθηκε το πρόβλημα που προέκυπτε με τις μετακινήσεις των μηχανοδηγών απο την Πάτρα στο Κιατο με τα λεωφορεία κ τις ώρες έναρξης κ λήξης των υπηρεσιών τους.
Απο την Δευτέρα (θα τρέξουν οι υπηρεσίες να προλάβουν το θέμα και στο τυπικό του μέρος ,διαφορετικά θα ισχύσει απο 1η Αυγούστου) οι συνάδελφοι μηχανοδηγοι θα
Υπογράφηκε απο τον κ. Σπίρτζη η απόφαση για την επιστροφή των μεταταχθέντων;
Την ώρα που κάποιοι ασχολούνται με την μικροπολιτική κάποιοι άλλοι τρέχουν ασταμάτητα για τα θέματα του κλάδου μας.
Όπως ενημερωθήκαμε πριν απο λίγο, πρέπει να έχει υπογραφεί (μετά τις μεγάλες χτεσινές αντιδράσεις για την κατάργηση των δρομολογίων) η απόφαση για την επιστροφή των μεταταχθέντων μηχανοδηγών απο τον κ. Σπίρτζη.
Μετά απο 5 χρόνια
Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015
Η ΔΑΚΕ Έλξης ευνεχίζει να μας προκαλεί (επικουρίες και ιστορίες). Ας πούμε και την αλήθεια
Ακόμα δεν μπορούν να χωνέψουν οι επαγγελματίες συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ το ότι οι μηχανοδηγοί τους γύρισαν την πλάτη στις πρόσφατες εκλογές.Και δεν μπορούν να το χωνέψουν γιατί δεν ξέρουν την λέξη αυτοκριτική.
Χυδαίοι χαρακτηρισμοί, επιλεκτική αναπαραγωγή αναρτήσεων απο το στέκι της έλξης.Παρουσιάζοντας παλιότερη ανάρτηση μας
Mεγάλες αντιδράσεις για την περικοπή δρομολογίων
Ένας χαμός πραγματικά γίνεται με την περικοπή των 54/57 και 1510/1511.
Ιδιαίτερα για το 1510 και 1511 γίνεται μάχη για να αποφευχθεί η κατάργηση του, μάχη την οποία δίνουν οι τοπικές κοινωνίες που πιέζουν το Υπουργείο Μεταφορών αλλά και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Όπως μας ενημέρωσε ο Πρόεδρος της ΠΕΠΕ σήμερα υπήρξεTo τμήμα γραμμής της Πάτρας "καθάρισε" τις αυθαίρετες διαβάσεις
Άμεσες οι ενέργειες των συναδέλφων μετά την δημοσιοποίηση του θέματος.Δείτε φωτογραφίες.
Αποξήλωση, από συνεργείο του Τμήματος Γραμμής Πάτρας, των αυθαιρέτων-παρανόμων διαβάσεων που εντοπίστηκαν πρόσφατα (σε τέσσερα σημεία) επί της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρας - Πύργου, πλησίον του Σ.Σ. Βραχναιίκων Πάτρας (Αχαία).
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προς κατάργηση 54-57 , 1510/1511 από Δευτέρα 27 Ιουλίου
Όπως διαπιστώσαμε και στο web ticketing της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δρομολογηθεί απο Δευτέρα 27 Ιουλίου η κατάργηση της αμαξοστοιχίας 54 κ 57 ενώ όπως έχουμε πληροφορηθεί στα σχέδια βρίσκεται και η κατάργηση των 1510-1511 που εξυπηρετούν κυρίως τα λαικά στρώματα μέ φθηνό είσητηριο .
Κύρια αιτία της κατάργησης είναι η
Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015
Η ΠΕΠΕ ζητά την έκθεση της Πυροσβεστικής για το συμβαν στα Τέμπη
Με σημερινή της επιστολή η ΠΕΠΕ προς την Πυροσβεστική Υπηρεσία Λάρισας αναφέρει
Τρίτη 21 Ιουλίου 2015
Ανάθεση καθηκόντων Δ/ντη ΔΙΚΑΜ στον Γιάννη Λύτρα
Μέχρι την κάλυψη της κενής θέσης του Διευθυντή ΔΙΚΑΜ και με απόφαση του Διευθύνοντος Συμβούλου -μετά την λήξη της Σύμβασης του Χρήστου Ρετσινά στις 30 Απριλίου- χρέη Διευθυντή ΔΙΚΑΜ θα εκτελεί ο Γιάννης Λύτρας Διευθυντής ΔΙΠΕΚΑΜ.
Την Δευτέρα συνάντηση της ΠΕΠΕ με την Διοίκηση του ΟΣΕ
Για την Δευτέρα 27 Ιουλίου στις 1 το μεσημέρι προγραμματίστηκε η συνάντηση της ΠΕΠΕ με την Διοίκηση του ΟΣΕ.
Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015
Κύριε Σπίρτζη: Απιστευτή κατάντια!Χωρίς εμπορικά απο Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη...
Μέχρι που θα φτάσει αυτή η κατάντια; Το έργο είχε παραλειφθεί πρόσφατα!
Πλήρης η κατάρευση.Όπως γράψαμε, έκλεισε απο σήμερα η γραμμή απο ΤΧ1 προς Ειδομένη, λόγω του προβλήματος στην γέφυρα του Γαλλιοκού, ΑΛΛΑ δεν άνοιξε η γραμμή απο Αξιό γιατί δεν μπορούσαν να περάσουν τα τρένα, αφού έχει
Κυριακή 19 Ιουλίου 2015
Η διάλυση συνεχίζεται...
Σε κακή κατάσταση και η γέφυρα του Γαλλικού στην Μακεδονία.
Απο αύριο Δευτέρα διακόπτεται η κυκλοφορία μεταξύ ΤΧ1- Αγχιάλου και οι Αμαξοστοιχίες θα διοχετεύονται μέσω Αξιού-Γέφυρας. Θα επανδρωθούν εκ νέου σταθμοί, ενώ όπως μαθαίνουμε έχει διαλυθεί
Σάββατο 18 Ιουλίου 2015
Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015
Οι αγελάδες ξαναεμφανίστηκαν....
Στο Ελευθεροχώρι όπου είχαμε σύγκρουση επιβατικής αμαξοστοιχίας με αγελάδα - κομμάντο που κατόρθωσε να εισέλθει στην γραμμή...
Ευτυχώς δεν είχαμε δυσάρεστες καταστάσεις, το συμπαθές ζώο παρασύρθηκε απο την Δ/Η και είχαμε μικρές υλικές ζημιές.
Ας έχουν το νου τους οι μηχανοδηγοί καθώς η περίφραξη στον ορεινό όγκο τελικά μπορεί και προσπερνιέται!
Και νέες μειώσεις της τελευταίας στιγμής στις συντάξεις
Και νέες μειώσεις στις συντάξεις όσων συνταξιοδοτηθούν από την 1η Ιανουαρίου του 2015 και μετά, ανεξάρτητα από το πότε θεμελίωσαν το δικαίωμά τους, φέρνει αλλαγή της τελευταίας στιγμής στον νόμο που ψηφίστηκε χθες και άνοιξε τον δρόμο για την έγκριση της συμφωνίας - γέφυρας από το Eurogroup. Κατόπιν πιέσεων των δανειστών, η κυβέρνηση προχώρησε στη νέα αλλαγή, που ορίζει την εφαρμογή του νόμου 3863/2010 γνωστού και ως
Τα 6 βαρύτατα πλήγματα στις συντάξεις και στην ασφάλιση από το μνημόνιο 3
Ανάλυση των 6 βαρύτατων πληγμάτων του μνημονιακού πολυνομοσχεδίου σε βάρος των συνταξιούχων και της Κοινωνικής Ασφάλισης.
1. Στους συνταξιοδοτούμενους όλων των ασφαλιστικών ταμείων μετά τις 30.06.2015, χορηγείται σύνταξη που αναλογεί στις καταβαλλόμενες εισφορές και μετά την συμπλήρωση του 67ου έτους, χορηγείται το πλήρες ποσό της κατώτατης εγγυημένης σύνταξης (κατώτατο όριο).
Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Γονική άδεια μετ' αποδοχών και σε άνδρες δημόσιους υπαλλήλους
Η ελληνική νομοθεσία πρέπει να τροποποιηθεί ώστε και οι άνδρες δημόσιοι υπάλληλοι να μπορούν να επωφελούνται γονικής αδείας μετ’ αποδοχών ανεξάρτητα εάν η σύζυγος εργάζεται ή όχι.
Αυτό αποφάνθηκε σήμερα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, το οποίο έκρινε ότι
Ζόρια στην ΔΑΚΕ Έλξης για την (Ανισο) κατανομή εργασίας στο ΜΑΙ
Ποιον ενοχλεί η Διαφάνεια ;;;
Μεγάλος πόνος έπιασε την ΔΑΚΕ Έλξης επειδή κάποιος συνάδελφος κρατούσε - προφανώς απο δικές του μετρήσεις - τις δευτερεύουσες των μηχανοδηγών. (προσοχή : όχι αμοιβές , αλλά σύνολο ωρών,χλμ κτλπ)
Μεγάλος πόνος έπιασε την ΔΑΚΕ Έλξης επειδή κάποιος συνάδελφος κρατούσε - προφανώς απο δικές του μετρήσεις - τις δευτερεύουσες των μηχανοδηγών. (προσοχή : όχι αμοιβές , αλλά σύνολο ωρών,χλμ κτλπ)
Και ο συνάδελφος αυτός επέλεξε να τις δημοσιοποιήσει
Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015
Απίστευτες καταστάσεις στην συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΠΕ.Ποιον εξυπηρετούν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ;
Σοβαρός προβληματισμός για τους σκοπούς που εξυπηρετεί εν όψει ιδιωτικοποίησης, 3ου μνημονίου και ασφαλιστικού, η στάση των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης.
ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ Έλξης αγκαλιασμένες και χεράκι -χεράκι, έκαναν σαν να μην συνέβη ποτέ το ατύχημα στα Τέμπη !!! Πλήρης αδιαφορία για τα συμφέροντα των μηχανοδηγών. Μονάχα πολιτικές τοποθετήσεις απο τον Γραμματέα του Σωματείου, ο οποίος αντί να ζητήσει συγνώμη για τα αδιέξοδα που οδήγησε τον κλάδο την τελευταία τριετία, έβγαλε για άλλη μια φορά μνημονιακό λόγο!
Σωστό αίτημα της ΑΣΚΕ που ζήτησε ναΑλλαγές διοικήσεων ΔΕΚΟ που διαφωνούν με τις ιδιωτικοποιήσεις.
Η αρχή αναμένεται να γίνει από το διοικητικό συμβούλιο της Ελληνικόν Α.Ε., το οποίο διορίστηκε πριν από περίπου 15 ημέρες. Στο νέο διοικητικό συμβούλιο συμμετέχουν κυρίως στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και οργανισμών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι οποίοι στο παρελθόν έχουν σταθεί πολέμιοι της αξιοποίησης της έκτασης του πρώην αεροδρομίου της περιοχής.
Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015
Η επιστολή της Νάντιας Βαλαβάνη στον Πρωθυπουργό για την παραίτηση της
Το στέκι της έλξης δημοσιεύει την επιστολή της Νάντιας Βαλαβάνη για τις τρέχουσες εξελίξεις. Την δημοσιεύει γιατί πολύ απλά το περιεχόμενο της -ουσιαστικό για τις εξελίξεις- μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους. Ο αγώνας συνεχίζεται.
Προς τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας
Αλέξη,
Στήριξα την ομάδα διαπραγμάτευσης τη νύχτα της Παρασκευής όντας σίγουρη ότι δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει συμφωνία. Ότι τελικά θα γυρίσετε πίσω για να στηριχτούμε στο λαό -
Τρέχουν για τη χωρίς αλλαγές ιδιωτικοποίηση του σιδηρόδρομου
Να ιδιωτικοποιήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) σπεύδει τώρα η κυβέρνηση, προκειμένου να εφαρμόσει τη νέα συμφωνία με τους δανειστές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) επιταχύνει την ολοκλήρωση των εκκρεμοτήτων
Τρίτη 14 Ιουλίου 2015
Τέμπη: Εισαγγελική παρέμβαση για το ατύχημα στη σιδηροδρομική σήραγγα.
Επείγουσα προκαταρκτική εξέταση διέταξε η Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Λάρισας, σχετικά με το ατύχημα που σημειώθηκε την περασμένη Πέμπτη, 9 Ιουλίου, στη σιδηροδρομική σήραγγα στην κοιλάδα των Τεμπών, με αποτέλεσμα να εκτροχιαστούν δύο βαγόνια εμπορικής αμαξοστοιχίας που μετέφεραν εύφλεκτα υλικά και να προκληθεί πυρκαγιά.
24 ωρη απεργία αύριο απο την ΠΟΣ
Καταργούνται όλα τα δρομολόγια
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.), στη συνεδρίασή του που πραγματοποιήθηκε την 24η Ιουνίου 2015 αποφάσισε ομόφωνα την κήρυξη και πραγματοποίηση 24ηςωρης απεργίας την Τετάρτη 15/07/2015 (από 00.00’ έως 24.00’) του προσωπικού που απασχολείται στον Ο.Σ.Ε. Α.Ε., την Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε., την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., την ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. σε ολόκληρο το δίκτυο.
Η απόφασή μας αυτή για απεργιακή κινητοποίηση είναι απότοκος της δέσμης σκληρών και αντιλαϊκών μέτρων για την αύξηση του ΦΠΑ και την ισοπέδωση των ασφαλιστικών και
Μνημόνιο 3: Οι αλλαγές στις συντάξεις – Νέο ασφαλιστικό από Οκτώβριο
Αύριο Τετάρτη ψηφίζεται στη Βουλή το πρώτο πακέτο των μέτρων για το «μπλόκο» στις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις και τις αυξήσεις των εισφορών ασθενείας των συνταξιούχων (στο 6% τόσο στην κυρία όσο και στην επικουρική σύνταξη), ενώ έως τον ερχόμενο Οκτώβριο η κυβέρνηση θα πρέπει να έχει οριστικοποιήσει τις αλλαγές που θα γίνουν στο ασφαλιστικό.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)