Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Kανένα νεότερο για την Σ.Σ.Ε.

Κανένα νεότερο δεν υπάρχει γύρω από τις διαπραγματεύσεις για την Σ.Σ.Ε.ή ακόμα και για το θέμα των 118 συναδέλφων που έχουν υπαχθεί στο καθεστώς της εργασιακής εφεδρείας .
Η Π.Ο.Σ. αναμένει  την αποστολή των οικονομικών στοιχείων από τις Διοικήσεις (μισθοδοσία Δεκεμβρίου 2009 - 2011 ) προκειμένου να υπάρχει σαφής εικόνα γύρω από τις μειώσεις που έχουν υποστεί οι σιδηροδρομικοί την τελευταία 2ετία .(και που σίγουρα ξεπερνάν το 40 % στο σύνολο των αποδοχών ).
Μόλις αυτό γίνει θα ξεκινήσει νέος γύρος διαπραγματεύσεων για την υπογραφή Σ.Σ.Ε.
Αναφορικά με τους έφεδρους σιδηροδρομικούς βρισκόμαστε εν  αναμονή Νομοθετικής Πρωτοβουλίας (από την Κυβέρνηση ) για να επιλυθεί ( αν αυτή πραγματοποιηθεί) το θέμα με τους συναδέλφους .
Το στέκι θα ενημερώσει για οτιδήποτε νεώτερο .

Την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντός του 2012 ζητά η Τρόικα

Κοινοτικοί κύκλοι επιβεβαιώνουν τις παραινέσεις για πώλησή της
Το γύρο του Διαδικτύου έκανε η αποκάλυψη του «Βήματος» για τις παραινέσεις της Τρόικας για άμεση πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το ρεπορτάζ αναδημοσιεύθηκε στο σύνολο του Τύπου και κινητοποίησε κύκλους της Κομισιόν, οι οποίοι, μιλώντας προς «Το Βήμα», επιβεβαιώνουν ότι η εκπρόσωπος της Ε.Ε. στο Τεχνικό Κλιμάκιο της Τρόικας, κυρία Λέιλα Φερνάντεθ ζήτησε από τους Έλληνες επιτελείς η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να γίνει εντός του 2012, διότι αποτελεί δέσμευση του μνημονίου και όχι στο τέλος του 2013, όπως ζήτησε η ελληνική πλευρά, προκειμένου η αποκρατικοποίηση να πραγματοποιηθεί υπό καλύτερες συνθήκες.

Μετατάξεων συνέχεια .....

Ολοκληρώνονται δυστυχώς , και με υπογραφή ...Βορίδη (Το Ελληνικό κράτος σε αυτά έχει συνέχεια και συνέπεια βλέπετε )οι υποχρεωτικές μετατάξεις μηχανοδηγών ,αυτές που είχαν επιβληθεί με τον Ν.3891/2010 και είχαν καθυστερήσει γιατί δεν είχαν βρεθεί κενές οργανικές θέσεις για την τοποθέτηση τους .
Στις 30.12.2011 δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ με αρ 1253 τεύχος Γ , στο οποίο περιλαμβάνεται η υποχρεωτική μετάταξη ενός ακόμη συναδέλφου μας μηχανοδηγού .(κλικ στην εικόνα δίπλα )

 Τις επόμενες  μέρες θα δημοσιευτούν και ονόματα όσων δεν είχαν ακόμα τοποθετηθεί .

Σχεδόν ένα χρόνο μετά , η πληγή των υποχρεωτικά μεταταχθέντων συναδέλφων μας δεν έχει ακόμα κλείσει .Το αίτημα της ΠΕΠΕ για παραμονή τους ,το οποίο απέρριψε με περίσσεια έπαρση και αλαζονεία  η τότε Πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών(Ρέππας , Τσιόκας) , δικαιώθηκε από την μεγάλη έλλειψη προσωπικού που αντιμετωπίζει σήμερα  ο κλάδος .
Εμείς δεν τους ξεχνάμε .Και επαναλαμβάνουμε ότι θα είμαστε δίπλα τους μέχρι την τελική τους δικαίωση .

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Η Ελλάδα υπέγραψε το ACTA

H προσπάθεια για λογοκρισία στο Διαδίκτυο εντείνεται.Διαβάστε και δια δώστε το !
Μπορεί οι διαδηλώσεις εναντίον του SOPA/PIPA στις ΗΠΑ να πέτυχαν την παραπομπή της ψήφισης του στις ελληνικές καλένδες, στην Ευρώπη όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Υπεγράφη χθες στην Ιαπωνία η συμφωνία ACTA (AntiCounterfeiting Trade Agreement) από αρκετά μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Μόνο η Γερμανία, η Ολλανδία, η Κύπρος, η Εσθονία και η Σλοβακία δεν την υπέγραψαν φοβούμενες προφανώς τις αντιδράσεις των πολιτών τους. Ήδη έχουν υπάρξει άλλωστε πάρα πολλές διαμαρτυρίες από ομάδες για την υπεράσπιση της ελευθερίας λόγου, διαμαρτυρόμενες πως οι διαπραγματεύσεις για το ACTA, γίνονται σε επίπεδο αντιπροσώπων χωρίς καμία δημόσια διαβούλευση. Μάλιστα βουλευτές σε Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και Ευρωβουλευτές ήδη καταθέτουν επερωτήσεις στις κυβερνήσεις τους γιατί προχώρησαν στην υπογραφή της συμφωνίας η οποία δεν είχε περάσει από τα εθνικά κοινοβούλια.

Χ.Τσιόκας .Ο Όμιλος ΟΣΕ απέκτησε προστιθέμενη αξία


O κ. X. Tσιόκας (πρώην Γ..Γ Υπουργείου Υποδομών στις ημέρες του οποίου εκπονήθηκε και εφαρμόστηκε ο Ν. 3891-2010 για την λεγόμενη εξυγίανση του σιδηροδρόμου) μας έστειλε με email την ακόλουθη δήλωση με αφορμή  δημοσιεύματα για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Επίσκεψη Λαφαζάνη στα κεντρικά του ΟΣΕ.

Tην Τρίτη 31 Ιανουαρίου θα περιοδεύσει ο Παναγιώτης Λαφαζάνης θα βρίσκεται στα κεντρικά του ΟΣΕ .
Π.Κ. ΣΥΡΙΖΑ / ΟΣΕ

Κλικ για μεγέθυνση και λεπτομέρειες στην ανακοίνωση  που μας έστειλε ο συνάδελφος Τερζόγλου

Η δήλωση του Πρόεδρου της ΠΟΣ στο mega

Σήμερα ,την ώρα που ο σιδηρόδρομος δεν παράγει ελλείμματα κάποιοι πολιτικοί κύκλοι σε συνεργασία με την Τρόικα θέλουν να τον κλείσουν και να τον ιδιωτικοποιήσουν τσάμπα > δήλωσε νωρίτερα σε ρεπορτάζ του mega ο Πρόεδρος της ΠΟΣ Θανάσης Λεβέντης .

Για να δείτε το video με τίτλο πίεση για αποκρατικοποιήσεις κλικ στο http://goo.gl/nD79s

Ο σιδηρόδρομος ΑΝΗΚΕΙ στους Έλληνες

Τo video clip που είχαν φτιάξει νέοι συνάδελφοι όταν κορυφωνόταν η αντιπαράθεση της ΠΕΠΕ με την Κυβέρνηση για τις μετατάξεις .

Το μήνυμα είναι και πάλι επίκαιρο .

Ο σιδηρόδρομος ανήκει στους Έλληνες .

ΔΕΝ πωλείται .

Οι μηχανοδηγοί οφείλουν και θα είναι και πάλι μπροστά στον αγώνα για την προστασία του Δημόσιου Πλούτου .

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Συνέχεια στα δημοσιεύματα για άμεση πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πιέσεις για γρηγορότερη ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ασκεί το κλιμάκιο της τρόικας, παρακάμπτοντας το σχεδιασμό της κυβέρνησης που έχει μεταθέσει το δύσκολο εγχείρημα για το 2013. 
Σύμφωνα με πληροφορίες, η στάση της τρόικας -όπως εκδηλώθηκε από το τεχνικό κλιμάκιο στην συνάντηση της Πέμπτης- έχει αιφνιδιάσει τόσο το υπουργείο όσο και το επιτελείο της εταιρείας, καθώς συνδέει την έγκριση του σχεδίου εξυγίανσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που εκκρεμεί στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, με την ιδιωτικοποίησή της.

Επίθεση του γ.γ. της ΓΣΕΕ στον Πρωθυπουργό

Δριμύτατη επίθεση κατά του Πρωθυπουργού εξαπέλυσε ο γενικός γραμματέας της ΓΣΕΕ Νικ. Κιουτσούκης, κατηγορώντας τον, με αφορμή τις παρεμβάσεις του στα εργασιακά, ότι εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία υπέρ των δανειστών. «Αποδοχή των προτάσεων της τρόικας ισοδυναμεί με οριστική καταδίκη», υπογραμμίζει και ζητεί να γίνουν σεβαστές οι αποφάσεις των κοινωνικών εταίρων. Ο κ. Κιουτσούκης καλεί τον Πρωθυπουργό να ορθώσει ανάστημα και ανάχωμα στην πρακτική του ΔΝΤ διαφορετικά να παραιτηθεί.

ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛA


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΑΜΕ 27/01/2012 
Άνοιξε η όρεξη και τα μονοπώλια τα θέλουν όλα. Να καταργήσουν ότι έχει απομείνει σε εργατικό δικαίωμα. Οι πολιτικοί τους υπηρέτες ΠΑΣΟΚ – Ν.Δ. – ΛΑΟΣ εντείνουν την ιδεολογική τρομοκρατία, απειλούν και εκβιάζουν.
Η δήλωση Κουτρουμάνη ότι όλα είναι στο τραπέζι δεν αφήνει κανένα περιθώριο αναμονής.
Το ΠΑΜΕ καλεί την εργατική τάξη να ξεσηκωθεί. Να προετοιμαστεί γρήγορα για την απάντησή της. Ή θα υποταχτούμε και θα τα σαρώσουν όλα, ή θα τους πάρουμε φαλάγγι.
Η υπόθεση του αγώνα στα χέρια της εργατικής τάξης. Καμία εμπιστοσύνη στη ΓΣΕΕ.
Τώρα να γίνουν συσκέψεις – συζητήσεις στους χώρους δουλειάς αποφασίζοντας 24ωρη απεργία, όπως προτείνουν οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ για τις 9 Φλεβάρη και κλιμάκωση της πάλης. 

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Η Τροϊκανή Λέιλα εκτροχίασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ!- Άρχισαν τα Όργανα !

Μύρισαν φιλέτα τα αρπακτικά του ΔΝΤ και όρμηξαν .Διαβάστε ....
Συμπεριφορά που προκάλεσε έντονο προβληματισμό, έδειξε το απόγευμα της Πέμπτης το στέλεχος του τεχνικού κλιμακίου της Τρόικας, κυρία Λέιλα Φερνάντεθ - Στέιμπριτζ, καθώς εμφανίστηκε σε σύσκεψη μεταξύ στελεχών των υπουργείων Υποδομών και Οικονομικών και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με θέμα τις διαδικασίες απεμπλοκής του επιχειρησιακού σχεδίου της εταιρίας από την Κομισιόν και απαίτησε την άνευ όρων, άμεση ιδιωτικοποίησή της τώρα και όχι στα τέλη του 2013, όπως έχει προγραμματιστεί.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Π.Ο.Σ.

Δημοσιεύουμε σημερινό Δελτίο Τύπου της ΠΟΣ  
Μετά τις δικαιολογημένες απορίες που εξέφρασαν πολλοί συνάδελφοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την απουσία της Π.Ο.Σ. και των Σωματείων που λειτουργούν στην Εταιρεία από την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας και προς άρση κάθε παρεξήγησης διευκρινίζουμε:
Δεν κληθήκαμε και ως εκ τούτου δεν ήταν δυνατόν να παραστούμε.
Με τη στάση της η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και φοβούμενη τον αντίλογο επέλεξε να μονολογήσει για τα «επιτεύγματά» της μεταξύ των οποίων η παράνομη και καταχρηστική κατάργηση της Σ.Σ.Ε. 2011, με αποτέλεσμα την περαιτέρω δραματική μείωση των αποδοχών μας.
Οφείλει η Διοίκηση να γνωρίζει ότι κάθε επιτυχία προέρχεται κυρίως από την προσπάθεια των εργαζομένων και πολύ σύντομα θα κριθεί από τη στάση της στη νέα Σ.Σ.Ε.
Ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΑΝΟΙΚΤΟ και ΑΣΦΑΛΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.

Καταγγελία Συλλόγου Προσωπικού Εσωτερικής Υπηρεσίας ΟΣΕ

Δημοσιεύουμε καταγγελία  που μας εστάλη από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Προσωπικού Εσωτερικής Υπηρεσίας ΟΣΕ κ θυγατρικών του Εταιρειών

Επιβεβαιωθήκαμε για άλλη μια φορά

Πραγματικά κακός χαμός γίνεται στις Χαλκίδες .Σήμερα τα τρένα ήταν τόσο φίσκα που δημιουργήθηκε θέμα σε όλους τους σταθμούς .
Στον Άγιο Στέφανο το πρωί σπρώχναν τον κόσμο για να χωρέσει σαν παστομένη σαρδέλα στο μονό Railbus .
Κύριε ΔΙΚΑΜ είσαι απόλυτα υπεύθυνος για αυτό που γίνεται .Για την απαξίωση της εταιρείας στα μάτια των χιλιάδων επιβατών στον Προαστιακό και στις Χαλκίδες ,για το βρίσιμο που τρώει το προσωπικό εδώ και 2 μέρες στα τρένα και κυρίως για αυτά που σου προτείνουν και πραγματοποιείς  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΗΝ ΕΛΞΗ.
Εδώ και 2 μέρες η έλξη έχει επισημάνει το πρόβλημα με το αδιαχώρητο στους συρμούς και σφυρίζεις αδιάφορα .
Πρέπει να ξεφτιλιστεί η εταιρεία και να λοιδορούνται εδώ και 2 μέρες οι εργαζόμενοι για να πράξετε επιτέλους το αυτονόητο ;

Ανακοίνωση ΣΕΚ ΟΣΕ. Μας κοροϊδεύετε κ.Βορίδη ;



Κλικ στις εικόνες για μεγέθυνση 

Η επιστολή της τρόικας στους αρχηγούς

Υπόμνημα όπου προσδιορίζονται οι όροι, με βάση τους οποίους θα συνομολογηθεί η νέα δανειακή σύμβαση, διαβιβάστηκε από την τρόικα στους αρχηγούς των κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση Λουκά Παπαδήμου. Στο δεκασέλιδο κείμενο περιλαμβάνονται νέα επώδυνα μέτρα, όπως μαζικές απολύσεις από το Δημόσιο, δραστικές περικοπές επικουρικών συντάξεων, αναδρομικές αυξήσεις στις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Οι μάσκες που πέφτουν

Αλήθεια έχει διαβάσει κανείς τι ψηφίζεται αυτές τις μέρες στην Βουλή ; Η μήπως θα μας πουν και πάλι ότι δεν είχαν διαβάσει σαν τους τραγικούς βουλευτές του ΠΑΣΟΚ;
Ποια άρθρα περνάνε με το πολυνομοσχέδιο και τι γράφουν  μέσα ; 
Το άρθρο 24 που ψηφίστηκε και από τα 3 κόμματα τι γράφει ; Το διαβάσανε άραγε όλοι αυτοί που ήτανε ενάντια στο μνημόνιο και στο Νόμο 3845; Διαβάσανε τι ψηφίσαν ; Μήπως με την ψήφο τους νομιμοποίησαν την πολιτική του μνημονίου ;Τις μειώσεις σε μισθούς κ συντάξεις ;
Το  άρθρο 24 λοιπόν  που ψηφίστηκε από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ , της Ν.Δ. και του  ΛΑΟΣ με τόση μεγάλη ευκολία είναι αυτό που πετσοκόβει τα δώρα στους συνταξιούχους κάτω των 60 ετών , αυτό που υπήρχε  στο Ν. 3845 (που όταν ήταν στην Αντιπολίτευση οι σημερινοί συγκυβερνούντες κατακεραύνωναν ).
Στο link το άρθρο 24 του πολυνομοσχεδίου που επιβεβαίωσε την στήριξη της πολιτικής του μνημονίου από ΟΛΑ τα κόμματα της παράνομα διορισμένης Κυβέρνησης (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ,ΛΑΟΣ)
                                                   http://goo.gl/ByfUi 
Εισηγητές του πολυνομοσχεδίου .Ν. Αλευράς απο το ΠΑΣΟΚ , Χατζηδάκης Κ από την ΝΔ

Ερώτηση Π. Λαφαζάνη

ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β'  ΠΕΙΡΑΙΑ
ΕΡΩΤΗΣΗ και ΑΚΕ   
                         Προς τον κ. Υπουργό
       -Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων


ΘΕΜΑ:Οι πρόσφατες επαναλαμβανόμενες βλάβες στον ΟΣΕ, είναι αποτέλεσμα της πολιτικής εγκατάλειψης του. Άμεση λήψη μέτρων πριν συμβεί το «μοιραίο».

Σύμφωνα με καταγγελίες εργαζομένων, στον ΟΣΕ, τον τελευταίο καιρό έχουν γίνει   τρεις τουλάχιστον  σιδηροδρομικές  βλάβες  στο ηλεκτροδοτούμενο  δίκτυο Αεροδρομίου - Κιάτου που είχαν σαν συνέπεια αναστολή  και  καθυστερήσεις δρομολογίων.

Απο την κοπή της πίτας

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  στον 9ο όροφο της Καρόλου .
Αρκετοί εργαζόμενοι από όλους τους κλάδους ήταν εκεί .
Στην σύντομη ομιλία του ο Δ/νων Σύμβουλος κ. Ζηλιασκόπουλος αναφέρθηκε στην προσπάθεια που κατέβαλαν όλοι οι εργαζόμενοι το 2011 και στις δυσάρεστες επιπτώσεις που είχε η εφαρμογή του Ν. 3891 για τους σιδηροδρομικούς .(Μετατάξεις - μειώσεις μισθών , κλείσιμο του δικτύου).Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ,

Την Δευτέρα 30/01 η συγκέντρωση της συντονιστικής



Δημοσιεύουμε την ανακοίνωση της συντονιστικής επιτροπής σιδηροδρομικών.


Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση .

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Real Democracy (Στο Βερολίνο)

Παρέμβαση της ομάδας Real Democracy Now! Berlin/GR στην ομιλία Σημίτη - Cohn-Bendit στο Βερολίνο, 23/1/2011. 


Με επιχειρήματα και ανοικτό λόγο νέοι άνθρωποι αμφισβητούν.


Αξίζει να το δείτε .

Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα στο web ticketing

Mε απογευματινό δελτίο τύπου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει ότι απεκατεστάθη η προσωρινή βλάβη στην ηλεκτρονική πώληση εισιτηρίων .
Με την ευκαιρία ας δούμε μερικά πράγματα για την σχετικά  νέα αυτή Υπηρεσία 
Στα 15 εκ Ευρώ υπολογίζει τα έσοδα από  πωλήσεις εισιτηρίων μέσω internet για το 2012 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το νούμερο αυτό ανταποκρίνεται απόλυτα στην πραγματικότητα , αφού καθημερινά πλέον (και ιδιαίτερα για το  Αθήνα - Θεσσαλονίκη ) πωλούνται πάνω από 1500 εισιτήρια μέσω internet !
Μιλάμε για μια υπηρεσία που θα έπρεπε να λειτουργεί  εδώ και χρόνια και που είχαν ζητηθεί μέχρι και 8 εκ Ευρώ για να σχεδιαστεί και υλοποιηθεί.(συμπεριλαμβανομένης της τεχνογνωσίας και του hardware που θα αγοραζόταν  ).
Η εργολαβία δεν προχώρησε (απορρίφθηκε από την σημερινή Διοίκηση ) η οποία κατάφερε να  λειτουργήσει  με τα ιδία μέσα της εταιρείας το web ticketing.
Ναι καλά καταλάβατε , η δουλειά έγινε χωρίς εργολαβίες , χωρίς μεσάζοντες , χωρίς αποφάσεις Διοικητικών Συμβουλίων για απευθείας αναθέσεις .Απόδειξη ότι αν τους αφήσουν , οι εργαζόμενοι μπορούν .Και η εταιρεία μπορεί να στηρίζεται στο δικό της ανθρώπινο δυναμικό .
(Σημειώνουμε ο κ. Ζηλιασκόπουλος έχει προσλάβει και ένα εξωτερικό συνεργάτη που σχεδίασε την εφαρμογή ).

Θέσεις και προτάσεις της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού τομέα στον κοινωνικό διάλογο.

Μας στείλαν και δημοσιεύουμε τις θέσεις και προτάσεις της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού τομέα στον κοινωνικό διάλογο.
Αναλυτικά διαβάζουμε ....
Η ΔΑΚΕ Ι.Τ. έχει καταρτίσει μια σειρά ρεαλιστικών και τεκμηριωμένων προτάσεων ( εναλλακτικών και ισοδύναμων) που δεδομένων των συνθηκών, ανταποκρίνονται με επάρκεια στις ανάγκες τόσο του κόσμου της εργασίας όσο και της πραγματικής οικονομίας.

Μπλόκο του ΠΑΜΕ στην Τρόικα (φύγανε απο την πίσω πόρτα )

Τα περίπου 500 μέλη του ΠΑΜΕ περικύκλωσαν το ξενοδοχείο Χίλτον από τις έξι και μισή τα χαράματα.
“Μπορούμε και χωρίς αυτούς” και “Έξω η τρόικα από την Ελλάδα” έλεγαν τα πανό και τα συνθήματα των συγκεντρωμένων...



Οι τροικανοί αφού κάλεσαν την αστυνομία ζητώντας την παρέμβαση του εισαγγελέα την έκαναν σαν κυνηγημένοι απο την πίσω πόρτα ...

ΤΡΑΙΝΟΣΕ Τρία ατυχήματα μέσα σε ένα μήνα

Ολοένα και πιο συχνά ατυχήματα προκαλούνται το τελευταίο διάστημα στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, με πιο πρόσφατο τον εκτροχιασμό κοντά στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών συρμού του προαστιακού σιδηροδρόμου, την ώρα που μετέφερε 150 επιβάτες χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν θύματα. Συνολικά, τρεις φορές τον τελευταίο μήνα έχουν προκληθεί ατυχήματα με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προσπαθεί αφενός να αποκρύψει τα συμβάντα, την ίδια στιγμή που με εσωτερικές διοικητικές διαδικασίες προσπαθεί να τα φορτώσει σε «ανθρώπινο λάθος» και φυσικά στους εργαζόμενους της εταιρίας. Πιο συγκεκριμένα,

Πρόταση ΣΕΒ για κατάργηση 3ετιών και αυτόματων αυξήσεων

Οι βιομήχανοι είναι φίλοι μας ή ας το πούμε λαϊκότερα οι μάσκες έπεσαν .
Οι θέσεις του ΣΕΒ στον κοινωνικό διάλογο ΕΔΩ
Να καταργηθούν οι τριετίες που προβλέπονται από τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας προτείνει ο ΣΕΒ στη συνάντηση μεταξύ των κοινωνικών εταίρων, που πραγματοποιείται αυτήν την ώρα στο πλαίσιο του κοινωνικού διαλόγου για τα εργασιακά.

Η πρόταση
 είναι συγκεκριμένα «να αναθεωρηθούν οι αυτόματες αυξήσεις (τριετίες και λοιπά αυτόματα επιδόματα) που προβλέπονται από την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση και τις κλαδικές».

Αλλάζει η διαδικασία με τα σχόλια

Δυστυχώς δεν σεβάστηκαν ορισμένοι την δυνατότητα που παρείχαμε για ανώνυμα (με λογαριασμό google)σχόλια .
Το στέκι ΔΕΝ θα γίνει χώρος αντιπαραθέσεων ανώνυμων χρηστών γιατί υπάρχει ο κίνδυνος απαξίωσης του .

Ο χώρος δημιουργήθηκε για να ακούγεται η άποψη των μηχανοδηγών και όλων όσων εργάζονται ή ασχολούνται με το σιδηρόδρομο και επιθυμούν να εκφραστούν από εδώ  .
Η φωνή που πνίγεται από τα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ .
Στο internet δεν μπορούν να σταματήσουν την πληροφορία .

Προαστιακός Αθήνας: το Νέο Ρυθμιστικό προβλέπει επεκτάσεις σε Λαύριο, Ραφήνα, Λουτράκι μέχρι το 2020

Και ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φροντίζει να απαξιώνει τον Προαστιακό Αθηνών , στο νέο Ρυθμιστικό προβλέπονται σημαντικές παρεμβάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη του.Φυσικά εδώ και χρόνια κανείς και από τον συνδικαλιστικό χώρο δεν έχει αντιληφθεί ότι ο Προαστιακός (Αθήνας - Θεσσαλονίκης - Πάτρας )αποτελεί το μέλλον και τον καθρέπτη της δημόσιας εταιρείας σιδηροδρομικής μεταφοράς (λόγω του αυξημένου αριθμού επιβατών ).Τα εμπορεύματα φέρνουν τα κέρδη , ο Προαστιακός διαφημίζει το μέσο.Διαβάζουμε λοιπόν απο το ypodomes.com
Το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας προβλέπει και σημαντικές παρεμβάσεις που αφορούν τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο προκειμένου να βγει από το σημερινό αδιέξοδο. Όπως με το Μετρό έτσι και εδώ υπάρχουν έργα πρώτης και δεύτερης προτεραιότητας τα οποία φιλοδοξούν να υλοποιηθούν μέσα στα επόμενα 10 χρόνια.

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Ένα video , όλες οι σκέψεις μας .ΔΕΝ πρέπει να τους αφήσουμε .





Το Blog "Powerline" διοργάνωσε έναν διαγωνισμό με βραβείο 100.000 δολαρίων για οποιονδήποτε μπορέσει να παρουσιάσει με τον πιο αποτελεσματικό και δημιουργικό τρόπο την σημασία και το δράμα της οικονομικής κρίσης. Αυτό είναι το βίντεο που κέρδισε τον διαγωνισμό.

Την Πέμπτη ξεκινάει το Πειραιάς - Χαλκίδα - Πειραιάς.

Είναι οριστικό και την Πέμπτη ξεκινάει η επέκταση των δρομολογίων της Χαλκίδας προς Πειραιά για να εξυπηρετούνται οι επιβάτες του Προαστιακού Αθηνών με μετεπιβίβαση στο ΣΚΑ .
Για άλλη μια φορά όμως επιβεβαιώνεται η διατυπωμένη άποψη μας ότι οι υπεύθυνοι(υπεύθυνος ;) στην ΔΙΚΑΜ για τον προγραμματισμό των δρομολογίων είναι εκτός πραγματικότητας και λειτουργούν με λογικές προηγούμενου αιώνα .Και αυτό γιατί  όπως όλοι γνωρίζουν τα προαστιακά δρομολόγια προς Λιόσια γίνονταν με 2πλο railbus (κάθε ώρα ).Και τα railbus ήταν ασφυκτικά γεμάτα .Επιπλέον και οι Χαλκίδες είναι γεμάτες - ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής .
Οι φωστήρες μας λοιπόν για άλλη μια φορά έκαναν διάνα .
΄Τα περισσότερα δρομολόγια σύμφωνα με την εγκύκλιο που βγήκε σήμερα θα γίνονται με μονό railbus ή man 2000 !(προφανώς κατόπιν αίτησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ).Τα μόνα που θα είναι 2πλα είναι τα 1530/32/50/52/2536/4530 και 1533/1535/1557/2539/4531.
Προφανώς και θα επικρατήσει συνωστισμός σε όλους τους σταθμούς....
Απαξιώστε  και άλλο τον Προαστιακό Αθήνας μπορείτε .....
Και μετά όταν θα πέφτουν οι προτάσεις για ιδιωτικοποίηση εξαιτίας της ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ σας να λειτουργήσετε μια γραμμή 100 χλμ να κλαίτε γοερά για το έργο που χάνεται .
Η ΠΕΠΕ θα συνεδριάσει για όλα αυτά (και για τις προτάσεις για την ΣΣΕ)  ΜΕΤΑ την υλοποίηση τους.....

Ελλάσωνες πολιτικοί

ΔΕΝ διαβάσανε λένε ο ένας μετά τον άλλο οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ  το μνημόνιο που χρεοκόπησε μια χώρα και φτωχοποίησε ένα λαό στερώντας του το δικαίωμα στην ελπίδα.

Φυσικά από όλους αυτούς που δεν ήξεραν και δεν διάβασαν αλλά ψήφισαν το μνημόνιο κανείς δεν παραιτήθηκε .
Ίσως γιατί ξέρουν ότι θα ξανα είναι υποψήφιοι στην Ελλάδα !

Στην φώτο ένας διαδηλωτής που προσπαθούσε να φτάσει στην Βουλή το Μάη του 2010 για να εξηγήσει στους βουλευτές το μνημόνιο .....

Την Πέμπτη η κοπή πίτας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Η Διοίκηση καλεί όλους  τους εργαζόμενους  την Πέμπτη 26.01.2012 και ώρα 11.30 στον 9ο όροφο στην Καρόλου , για  την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .

Επιστροφή στη Λυκότρυπα και σημείο Ο !!!

Σε απενεργοποίηση του Κέντρου Τηλεδιοίκησης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ), η δημιουργία του οποίου κόστισε στο Ελληνικό δημόσιο και την Ευρωπαϊκή Ένωση 20 εκατ. ευρώ, προχωρά εντός των ημερών η διοίκηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), λόγω επιστροφής στο… παρελθόν και της συνεπαγόμενης τεχνολογικής καθυστέρησης!

Όπως πληροφορείται «Το Βήμα», δόθηκε εντολή στους σταθμάρχες που υπηρετούν στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης να εγκαταλείψουν το υπερσύγχρονο κτίριο και να δουλέψουν χειροκίνητα, όπως στον παλιό καιρό, αφού έχει καταρρεύσει το σύστημα της Τηλεδιοίκησης του Προαστιακού.

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Νεότερα για τις συναντήσεις της ΠΟΣ

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα οι συναντήσεις της ΠΟΣ με τις Διοικήσεις των εταιρειών ΟΣΕ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το θέμα της συλλογικής σύμβασης εργασίας .
Η προσέγγιση των Διοικήσεων για το θέμα υπογραφής νέας Σ.Σ.Ε. δεν ήταν αρνητική .Το ίδιο και για το θέμα της διατήρησης των τακτικών αποδοχών στα επίπεδα της προηγούμενης ΣΣΕ, αφού οι μειώσεις στις αποδοχές των σιδηροδρομικών  από το 2009 ξεπερνούν κατά πολύ το 35 %.
Η ΠΟΣ και τα σωματεία επεξεργάζονται συγκεκριμένη πρόταση που θα τεθεί στις Διοικήσεις για υπογραφή, ενώ θα χρειαστεί και Κοινή Υπουργική Απόφαση όπως έχουμε ξαναγράψει  .Νεότερα θα υπάρξουν τις επόμενες μέρες , οπότε και θα επανέλθουμε με νέα ανάρτηση.
Νομοθετική παρέμβαση από την Κυβέρνηση θα χρειαστεί και για να επανέλθουν και οι συνάδελφοι που έχουν τεθεί σε καθεστώς εφεδρείας .

Προσεχώς ...Χαλκίδα - Πειραιάς- Χαλκίδα!!

Οι παλιοί το θυμούνται οι νέοι θα το ζήσουν για πρώτη φορά !
Μέσα στην εβδομάδα από ότι φαίνεται (οι πληροφορίες κάνουν λόγο για Πέμπτη ) θα επεκταθούν τα δρομολόγια στην γραμμή  Χαλκίδα - Αθήνα προς και από Πειραιά για να εξυπηρετούνται οι επιβάτες του Προαστιακού Αθηνών με μετεπιβίβαση στο ΣΚΑ (μέχρι να διορθωθεί το πρόβλημα στην Υποδομή ) .
Η ώρα αναχώρησης από Πειραιά θα είναι 10' λεπτά νωρίτερα από τα προαστιακά δρομολόγια (xx.30 ) ενώ η ώρα αναχώρησης  από Αθήνα θα είναι η ίδια με την σημερινή (xx.50.)


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να φροντίσει να ενισχύσει με επιπλέον συρμούς τα δρομολόγια για να αντιμετωπιστεί ο συνωστισμός που θα υπάρχει (σίγουρα ) μέχρι το ΣΚΑ .
Θα ενημερώσουμε με λεπτομέρειες τις επόμενες μέρες .(μόλις ανακοινωθεί επίσημα το νέο πλέγμα δρομολογίων προς Χαλκίδα)

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Προβληματισμός για τους εκτροχιασμούς

* Ένα δημοσίευμα που βγαίνει απο δημοσιογράφους που απο ότι φαίνεται διαβάζουν  το στέκι(και που επιτέλους αναδεικνύει την πραγματικότητα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στο έργο μας .) 
Διαβάζουμε στην euro2day
Έντονο προβληματισμό στη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκαλούν τα απανωτά κρούσματα εκτροχιασμού αμαξοστοιχιών του τελευταίου διαστήματος που υποχρέωσαν την εταιρεία να αποφασίσει τη διακοπή των δρομολογίων του προαστιακού σε τμήμα του δικτύου. 

Το πρωί του Σαββάτου καταγράφηκε ένα ακόμη κρούσμα εκτροχιασμού, το τρίτο τον τελευταίο μήνα. Σημειώθηκε κοντά στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), χωρίς ευτυχώς να σημειωθούν τραυματισμοί μεταξύ των 150 επιβατών που επέβαιναν στο τρένο. 

Ανακοίνωση ΔΑΚΕ - Κίνησης



Μας στείλανε και δημοσιεύουμε την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ - Κίνησης .


Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση .

Σήμερα στις 2 η συνάντηση Π.Ο.Σ. και Διοικήσεων για Σ.Σ.Ε.

Για τις 2 το μεσημέρι είναι προγραμματισμένη η συνάντηση της Π.Ο.Σ. με τις Διοικήσεις ΟΣΕ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την υπογραφή νέας Σ.Σ.Ε.
Θα ενημερώσουμε για την πορεία της συνάντησης .

έφτασε ο κόμπος στο χτένι με τον Προαστιακό, δώστε λύση άμεσα!

Η απαξίωση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς. Τηνπροηγούμενη  εβδομάδα γίναμε μάρτυρες τεχνικών βλαβών και ατυχημάτων που ευτυχώς δεν άφησαν πίσω τους θύματα. Εδώ καιτουλάχιστον 2,5 χρόνια ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος όπως πολλές φορές έχουμε επισημάνει από το ypodomes.com έχει γίνει πεδίο απαξίωσης και σμίκρυνσης.
Ένα συγκοινωνιακό έργο το οποίο έχει κοστίσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ έχει καταδικαστεί να μεταφέρει μερικές δεκάδες χιλιάδες επιβάτες ημερησίως ζημιώνοντας το Ελληνικό Δημόσιο και αποτρέποντας τους πολίτες να το χρησιμοποιούνΤο ερώτημα είναι γιατί υπάρχει αυτή η τακτική όταν το συγκοινωνιακό πρόβλημα στην Αθήνα παραμένει και όταν έχουν επενδυθεί τόσα πολλά χρήματα.

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Νόμος - Βόμβα για απολύσεις, μείωση μισθών σε ΔΕΚΟ

Υπό την ασφυκτική πίεση της τρόικας, η κυβέρνηση προχωρά σε πράξη νομοθετικού περιεχομένου με την οποία θα καταργηθούν οι ισχύουσες συλλογικές συμβάσεις και κανονισμοί εργασίας σε ΔΕΚΟ και τράπεζες και θα ανοίξει ο δρόμος για απελευθέρωση των απολύσεων και δραστικές περικοπές των αποδοχών για 110.000 εργαζόμενους.Με τις προωθούμενες ρυθμίσεις το εργασιακό και μισθολογικό καθεστώς στον ευρύτερο δημόσιο τομέα θα εναρμονιστεί πλήρως με εκείνο του ιδιωτικού τομέα έτσι ώστε να αρθεί η ιδιότυπη μονιμότητα του προσωπικού και να συμπιεστούν οι αμοιβές μέσω κατάργησης των εδικών επιδομάτων, θέσπισης πλαφόν στα δώρα και περιορισμού των αποζημιώσεων για υπερωρίες και έκτακτη εργασία. Με το νέο καθεστώς το ποσοστό των ατόμων που θα απολύονται κάθε μήνα και το ύψος των αποζημιώσεων σε ΔΕΚΟ και τράπεζες θα γίνεται με μοντέλο ιδιωτικού τομέα, ενώ οι μειώσεις στις αποδοχές θα φθάνουν μέχρι και 50%.

Η ΠΕΠΕ πρέπει να πάρει θέση για τα γεγονότα

Άποψή μας είναι ότι η ΠΕΠΕ πρέπει να συνεδριάσει ΑΜΕΣΑ(θα έπρεπε ήδη να έχει γίνει μετά την κατάργηση των τοπικών δρομολογίων και τα πρώτα συμβάντα στο ΣΚΑ ) και να πάρει θέση για τα γεγονότα .
Στο στέκι καθημερινά τις  τελευταίες μέρες έρχονται μηνύματα από συναδέλφους που εκφράζουν την ανησυχία τους για τα όσα συμβαίνουν .
Και εδώ είναι ο ρόλος της ΠΕΠΕ που κάποια στιγμή πρέπει να ζητήσει ευθύνες για την καθυστέρηση ολοκλήρωσης όλων αυτών των χρυσοπληρωμένων έργων αλλά και να φέρει τις σημερινές Διοικήσεις ενώπιον των ευθυνών τους για όσα συμβαίνουν.
Ακόμα και με προσωπικές  αγωγές εναντίον όλων όσων έχουν εμπλακεί στα έργα τα τελευταία χρόνια .Γιατί προφανώς το εξώδικο του Ιουλίου δεν ήταν αρκετό http://mixanodigoiose.blogspot.com/2011/07/blog-post_7669.html (το εξώδικο  προς τον ΟΣΕ)

Στην τελευταία συνάντηση με τον Δ/ντα Σύμβουλο του ΟΣΕ τον Ιούλιο ( ξαναδιαβάστε τι είχε ειπωθεί τότε> http://mixanodigoiose.blogspot.com/2011/07/blog-post_7008.html), είχαν ειπωθεί όλα αυτά που σήμερα συμβαίνουν και είχε δοθεί η προφορική δέσμευση ότι θα υπάρξουν άμεσες παρεμβάσεις .
Αντί για αυτό τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο , όπως και η ψυχολογία των μηχανοδηγών που βλέπουν τα προβλήματα συνεχώς να πολλαπλασιάζονται.
Είναι καιρός κάποιοι να απολογηθούν για όλα αυτά τα δις που πλήρωσε ο Έλληνας Φορολογούμενος και δεν του έχει ανταποδοθεί το παραμικρό σε ποιότητα μεταφοράς

Πικρές αλήθειες ......

Χτεσινό ρεπορτάζ της Δημοκρατίας με τίτλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζει στην εποχή του Τρικούπη...(Φώτης Φωτεινός).


Στην εποχή του Τρικούπη βρίσκεται η τεχνολογία των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στα τρένα του ΟΣΕ. Η κυκλοφορία στο δίκτυο γίνεται με «σκονάκια», μέσω ασυρμάτου και χειροκίνητα, καθώς, παρά τα εκατοντάδες εκατομμύρια που έχουν ξοδευτεί, τα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του οργανισμού υπολειτουργούν.

Το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένει ημιτελές, αν και έχει λάβει για τον εκσυγχρονισμό του 11,3 δισ. ευρώ από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους! Στην Ελλάδα, εδώ και 20 χρόνια δεν μπορούμε να κατασκευάσουμε τη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, όταν ολόκληρη η ανακαίνιση του γαλλικού σιδηροδρομικού δικτύου κόστισε 5,5 δισ. ευρώ!

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Έρχεται .....


Ανεξήγητη χαλάρωση

Αυτό και μόνο αρκεί για να περιγράψουμε τις συνθήκες που γίνεται η κυκλοφορία .
Και δεν είναι αποδεκτή καμία ερμηνεία όταν διαπιστώνονται συνεχώς προβλήματα που δεν είναι καθόλου δύσκολο να λυθούν αλλά μπορεί να κοστίσουν .
Επανειλημμένα πλέον είναι  φαινόμενα με ομάδες γραμμής που δουλεύουν στην γραμμή χωρίς να έχουν λάβει τα ενδεδειγμένα μέτρα προστασίας  .Όπως μας λένε πολλοί συνάδελφοι , καθημερινά βρίσκουν  εντός της γραμμής  συνεργεία , χωρίς να έχουν ούτε τα προβλεπόμενα σήματα κάλυψης , ούτε να υπάρχει προηγούμενη ενημέρωση προς τους μηχανοδηγούς  για το χιλιομετρικό σημείο που εργάζονται προκειμένου να μειώσουν την ταχύτητα διέλευσης από το σημείο .
Και δεν μιλάμε μόνο για ομάδες εργολάβων αλλά και δικές μας ομάδες γραμμής .
Εμείς για άλλη μια φορά τις τελευταίες μέρες κρούουμε τον κώδωνα .
Και προς τις Διοικήσεις που πρέπει να λάβουν άμεσα τα μέτρα τους(γνωρίζουν το πρόβλημα ) και σε όλους τους  συναδέλφους που θα πρέπει να είναι πολύ πιο συγκεντρωμένοι και προσεκτικοί και να τηρούν πιστά τους κανόνες ασφαλείας .

Έτοιμος να ιδρύσει κόμμα ο Πάνος Καμμένος

Το οριστικό του διαζύγιο με τη ΝΔ ανακοινώνει ο Πάνος Καμμένος μετά την απόφαση του Α. Σαμαρά , όπως αναφέρει , να υπερψηφίσει την νέα δανειακή σύμβαση.

Nέο συμβάν στο ΣΚΑ

Εκτροχιασμός desiro στον Προαστιακό Αθηνών σήμερα το πρωί .
Ο εκτροχιασμός σημειώθηκε στο κλειδί στο σημείο 0 , (έξοδος ΣΚΑ ).Δεν υπήρξαν τραυματισμοί επιβατών ενώ η κυκλοφορία στο σημείο έχει διακοπεί .
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δρομολογήσει λεωφορεία , αφού πλέον η κυκλοφορία γίνεται μέχρι το ΣΚΑ (απο το Κιάτο ) και μέχρι την Μεταμόρφωση (απο το αεροδρόμιο ).Τα λεωφορεία μεταφέρουν τους επιβάτες μεταξύ των 2 σταθμών.
Θυμίζουμε ότι σε πρόσφατη δημοσίευση είχαμε αναφέρει ότι η έξοδος προς Μεταμόρφωση είναι πάντα κόκκινη .
Μετά τα απανωτά συμβάντα στο ΣΚΑ υπάρχει η πληροφορία ότι ο κ. Βορίδης έχει συγκαλέσει έκτακτη σύσκεψη σήμερα  στο Υπουργείο Υποδομών .
Θα ενημερώσουμε για οποιαδήποτε εξέλιξη .

Έγγραφο φωτιά βρήκε το ΠΑΜΕ ;

Έγγραφο που αναφέρεται στην αναστολή της ισχύος των ομοιοεπαγγελματικών συλλογικών συμβάσεων εργασίας, παρουσίασε την Παρασκευή, κατά τη διάρκεια έκτακτης συνέντευξης Τύπου, ο εκπρόσωπος της Εκτελεστικής Γραμματείας του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου Γιώργος Πέρρος.
Ο κ. Πέρρος υποστήριξε ότι το έγγραφο βρέθηκε κατά τη διάρκεια της εισβολής στα γραφεία της ΓΣΕΒΕΕ, και δικαιολογεί την ενέργεια του ΠΑΜΕ να διακόψει με τη βία τη συνάντηση των κοινωνικών εταίρων.

Η μηνυτήρια αναφορά της ΠΕΠΕ για το πλιάτσικο με τα καλώδια

Μιας και το έφερε η κουβέντα με το θέμα του πλιάτσικου στην Υποδομή , ανατρέξαμε στο ηλεκτρονικό αρχείο που διατηρούμε τα 3 τελευταία χρόνια και βρήκαμε την μηνυτήρια αναφορά(Μάρτιος 2010)και την μήνυση που κατέθεσε η ΠΕΠΕ (ο Πρόεδρος Θεοδωρόπουλος Ε. και ο Γεν .Γραμματέας Τουρλής Β.) για το θέμα της κλοπής των καλωδίων .
Τις δημοσιεύουμε για να καταλάβουν και οι πλέον δύσπιστοι ότι οι εργαζόμενοι -δια μέσω των σωματείων τους - κατήγγειλαν το πλιάτσικο της τελευταίας 5ετίας .
 Και βέβαια η υπόθεση ακόμα ερευνάται από τις δικαστικές αρχές .....

Πρoς τov κ. Εισαγγελέα Πλημμελειoδικώv Αθηνών
ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ Επαμεινώνδα του Γεωργίου, Προέδρου του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞΗΣ Ο.Σ.Ε.» (Π.Ε.Π.Ε. Ο.Σ.Ε.) και μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ» (Π.Ο.Σ.), μηχανοστασιάρχη,
ΤΟΥΡΛΗ Βασιλείου του Παναγιώτη, Γραμματέα του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΛΞΗΣ Ο.Σ.Ε.» (Π.Ε.Π.Ε. Ο.Σ.Ε.), μηχανοδηγού,

GAP και κάτω.....

Στη Βουλή θα διαβιβαστεί τη Δευτέρα η δικογραφία για την υπόθεση της ΕΛΣΤΑΤ, με το ερώτημα της ευθύνης υπουργών για το περίφημο «μαγείρεμα» του ελλείμματος από την Υπηρεσία. Ο Άρειος Πάγος και ο εισαγγελέας Γρηγόρης Πεπόνης θεωρούν αναγκαίο να διαβιβαστεί στη Βουλή, καθώς η δικογραφία «σκοντάφτει» στα ονόματα του πρώην πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου, καθώς και του πρώην υπουργού Οικονομικών, Γιώργου Παπακωνσταντίνου.
Οι απόψεις πάντως στον εισαγγελικό χώρο διίστανται, για το αν προκύπτουν ευθύνες για πολιτικά και μη πολιτικά πρόσωπα. Συγκεκριμένα,

ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ

Μας το στείλαν το βρήκαμε ενδιαφέρον και αναδημοσιεύουμε ....
Η ΙΔΡΥΣΗ
δρύθηκε το 1927 και ξεκίνησε τις εργασίες της το 1928 ως μη εμπορική τράπεζα, κατ' επιταγή της τράπεζας της Αγγλίας, με αποκλειστικό εκδοτικό προνόμιο χαρτονομίσματος και την απόλυτη ευθύνη χάραξης της νομισματικής πολιτικής της χώρας. Το καταστατικό της θυμίζει κράτος εν κράτει.

ΔΕΙΤΕ: Πώς μοιράζονται οι κρατικές δαπάνες...Κρατικός Προϋπολογισμός 2012

Στην απόλυτη φτώχεια και εξαθλίωση οδηγεί η κυβέρνηση του μαύρου μετώπου εκατομμύρια εργαζόμενους της χώρας με τον προϋπολογισμό του 2012 που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή...( 0  + ΝΑΙ)

Πρόκειται για έναν προϋπολογισμό επιτάχυνσης της ελεγχόμενης χρεοκοπίας της οικονομίας, αλλά κύρια της μαζικής και ανεξέλεγκτης πτώχευσης των λαϊκών νοικοκυριών. 

Απλά τραγικοί (Δεν βρίσκουμε τίτλο)

Πλέον δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς  αυτό που ζούμε .....
Στο πασάκιο της Μηχανογραφικής στο κέντρο της Αθήνας τα δίφρακτα και πάλι  ΔΕΝ λειτουργούν (κλέψανε το καλώδιο 2η φορά σε 2 μέρες!!!!! Πλιάτσικο νο 3....)ενώ παρ όλες τις εκκλήσεις των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών ακόμα  ΔΕΝ έχει σταλεί  φύλακας να το καλύψει !!!!
Μιλάμε για μια διάβαση με πολύ μεγάλη κίνηση καθημερινά ΜΕΣΑ στο κέντρο της Αθήνας .Στο σημείο δεν υπάρχει ορατότητα (καμπύλη ) και υπάρχει  κίνδυνος ατυχήματος .
Και μην πει κανείς ότι δεν υπάρχει προσωπικό .Μετά την κατάργηση των τοπικών δρομολογίων του Προαστιακού , 5 διαβάσεις (πασάκια ) έχουν κλείσει (εκτός και αν φυλάνε τα ράγια )
ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΟΛΟΥ;
Στείλτε ένα φύλακα να καλύψει την διάβαση ΤΩΡΑ !

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Διευκρινήσεις για την μισθοδοσία

Πολλά ερωτήματα θέτουν  συνάδελφοι με email για το θέμα της μισθοδοσίας .
Θα προσπαθήσουμε για άλλη μια φορά να δώσουμε απαντήσεις .
Τα ερωτήματα που έχουν τεθεί αφορούν 2 θέματα και ένα 3ο θέμα που απασχολεί το μηχανοστάσιο Λάρισας(ίσως να υπάρχει αντίστοιχο πρόβλημα και σε άλλες έδρες)
Τα 2 θέματα αφορούν την εκκαθάριση των δώρων που έγινε στις 16 Ιανουαρίου σε όλο το προσωπικό και το βασικό αφορά  τον τρόπο πληρωμής , αφού οι διατυπώσεις στα εξοφλητικά δεν βοηθούν στην εύκολη κατανόηση του (το έχουμε ξαναγράψει ).
Όσον αφορά λοιπόν το θέμα της εκκαθάρισης των δώρων (επιδομάτων Χριστουγέννων , Πάσχα , αδείας)

Αύριο η κοπή πίτας της ΔΑΚΕ-Σ Βόρειας Ελλάδας

Κοπή πίτας της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος
Η ΔΑΚΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ    καλεί τα μέλη  και τους φίλους της στην ετήσια κοπή της βασιλόπιτας που θα πραγματοποιηθεί  το ΣΑΒΒΑΤΟ  21-1-2012  στις 11 π.μ. στα γραφεία της παράταξης.
                                                              ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ
                                     Σωματείου Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος                                                    
αποστολέας Σιδεράτος Α.   

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Νέο πλιάτσικο?

Αφού πρώτα λεηλατήθηκε το δίκτυο της ηλεκτροκίνησης μεταξύ Αθηνών-Τιθορέας και ξηλώθηκαν όλα τα καλώδια, έχουμε αρχίσει να παρατηρούμε ότι εξαφανίζονται και οι κονσόλες που κρατούσαν τα καλώδια σε μέρος του δικτύου πχ  Πολυδένδρι-Χαράδρα όπου υπάρχει πρόσβαση σε δρόμο δίπλα στη γραμμή. Δεν γνωρίζουμε αν μαζεύονται από συνεργεία του ΟΣΕ (που μακάρι να είναι έτσι) αλλά οι κονσόλες εξαφανίζονται από τις κολόνες της ηλεκτροκίνησης. Ας ψάξουν οι αρμόδιοι το θέμα πριν οι επιτήδειοι σηκώσουν και....... τις κολόνες

Τέσσερις προτάσεις για να ξαναζωντανέψει η σιδηροδρομική σύνδεση με τη Φλώρινα


Τέσσερα βήματα αποφάσισαν, σε συνάντηση εργασίας που είχαν, το Δ.Σ του Συλλόγου Φίλων Σιδηρόδρομου Θεσσαλονίκης κι ο βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ, Σπύρος Βούγιας, για να ξαναζωντανέψει η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης-Φλώρινας που έχει διακοπεί.  
Τα τέσσερα βήματα, όπως τα ανέλυσε ο κ. Βούγιας, είναι:

Το στέκι προτείνει λύσεις για το πρόβλημα στο ΣΚΑ

Συνάδελφος μηχανοστασιάρχης ,άλλα και μηχανοδηγός πριν από λίγο , επικοινώνησε με το στέκι και πρότεινε λύσεις που θα μπορούσαν άμεσα να βοηθήσουν στην επίλυση των προβλημάτων που δημιουργούνται με την κατάργηση των αμαξοστοιχιών μεταξύ Λιοσίων - Πειραιά - Λιοσίων και δημιουργούν αναστάτωση σε χιλιάδες επιβάτες .
Και έδωσε σε εμάς τις προτάσεις γιατί στις συναντήσεις που γίνονται από το πρωί για ένα τόσο σημαντικό θέμα δεν συμμετέχει κανένα στέλεχος από την έλξη !!! Οι μηχανοστασιάρχες έχουν από καιρό αποκλειστεί από τις συσκέψεις αυτές , με αποτέλεσμα να μην διατυπώνεται ευθέως η άποψη των ανθρώπων που γνωρίζουν από πρώτο χέρι τα προβλήματα !
ΓΙΑΤΙ ; 
Ας μας απαντήσει ο ΔΙΚΑΜ , στην θητεία του οποίου - άγνωστο γιατί - αποκλείστηκε η έλξη από όλες τις συσκέψεις .
Και στην απάντηση του ας μας πει σε ποια σοβαρή Ευρωπαϊκή Σιδηροδρομική Εταιρεία Εκμετάλλευσης συμβαίνει κάτι αντίστοιχο .
Τα γράψαμε και χτες .Ας πούμε όμως για τις λύσεις που ενδιαφέρουν και τους  επιβάτες .

Την Δευτέρα ξεκινά η διαπραγμάτευση για νέα Σ.Σ.Ε.

Μετά την παράνομη πράξη της καταστρατήγησης της υπογεγραμμένης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας τον περασμένο Νοέμβρη και τους απίθανους - παράνομους τρόπους που εφαρμόστηκαν στις μισθοδοσίες των τελευταίων μηνών  , την Δευτέρα 23 Ιανουαρίου στις 2 το μεσημέρι έχει προγραμματιστεί η συνάντηση των Διοικήσεων ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τους εκπροσώπους της ΠΟΣ  για την υπογραφή νέας  σύμβασης .
Ελπίζουμε να πάνε όλα καλά και να αποκατασταθούν άμεσα οι κραυγαλέες αδικίες που σημειώθηκαν σε βάρος των σιδηροδρομικών τον τελευταίο καιρό .
Ευχόμαστε καλή επιτυχία στην διαπραγματευτική ομάδα της Π.Ο.Σ.
Το στέκι θα σας ενημερώνει για όλες τις εξελίξεις .


Η λογοκρισία (και) στο Internet, προπομπός του γενικευμένου ολοκληρωτισμο

Στις 24 Γενάρη πρόκειται να ψηφιστούν δύο νόμοι από το κονγκρέσσο και τη γερουσία των ΗΠΑ. Οι νόμοι SOPA(Stop Online Piracy Act) και PIPA(Protect IP Act) αφορούν το Διαδίκτυο και τη χρήση του, και έρχονται να δώσουν νέες νομικοτεχνικές δυνατότητες φίμωσης και λογοκρισίας στο internet. Την Τετάρτη 18 Γενάρη, διοργανώνεται άτυπη απεργία στο Διαδίκτυο, κατά την οποία διάφορα site "κατεβάζουν ρολά" και ενημερώνουν τους επισκέπτες σχετικά με τα νομοσχέδια.
Το SOPA προσχηματικά αφορά την πειρατεία, δηλαδή τον διαμοιρασμό υλικού που υπόκειται σε copyrights, και προβλέπει τη δημιουργία μιας μαύρης λίστας με sites που θα μπλοκάρονται εφόσον παραβιάζουν τα copyrights. Πέρα από την προστασία των πολυεθνικών ταινιών και μουσικής, το SOPA ανοίγει το δρόμο για μια εύκολη διακοπή πρόσβασης οποιουδήποτε site κρίνεται ύποπτο από τις αμερικανικές αρχές.

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Δικαιολογημένη η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Ας πούμε και μερικές αλήθειες

Απόλυτα δικαιολογημένη κρίνουμε την απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προχωρήσει στην κατάργηση των τοπικών δρομολογίων Λιόσια - Πειραιάς - Λιόσια .Γνωρίζουμε ότι αυτή προκαλεί αναστάτωση στο επιβατικό κοινό όμως είχε ανησυχητικά αυξηθεί η συχνότητα αύξησης συμβάντων στο σύμπλεγμα του ΣΚΑ .Ιδιαίτερα τις τελευταίες μέρες .
Και αυτό γιατί η Υποδομή έχει τα μαύρα της τα χάλια .Βάζοντας πάλι βραδυπορία στο κλειδί που έσπασε σήμερα δεν θα λυνόταν τίποτα .Μέχρι να γινόταν το επόμενο συμβάν και πάλι να έχουμε τα ίδια και χιλιάδες επιβάτες στις αποβάθρες να μας βρίζουν χωρίς να φταίμε .
Και η Υποδομή έχει αυτά τα χάλια γιατί κανένα από τα έργα που έχει χρυσοπληρώσει ο ΟΣΕ αλλά και ο Έλληνας φορολογούμενος δεν λειτουργεί .Κανένα .Μάλιστα η τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα στο ΣΚΑ δεν ξέρουμε αν πρόλαβαν να λειτουργήσουν έστω και 2 μήνες απο την ημέρα που παραδόθηκαν .
Ας δούμε πως γίνεται η κυκλοφορία μεταξύ Πειραιά - Λιοσίων και θα καταλάβουμε πολλά .

Καταργούνται μέχρι νεωτέρας όλα τα δρομολόγια Πειραιάς - Λιόσια - Πειραιάς!

Με εντολή του ΔΙΚΑΜ καταργούνται μέχρι νεωτέρας όλα τα τοπικά δρομολόγια μεταξύ Πειραιά Λιοσιών !
Το τελευταίο δρομολόγιο που θα πραγματοποιηθεί σήμερα προς Λιόσια θα είναι αυτό των 12.40 απο Πειραιά .

Ψάχνουμε το θέμα και θα ενημερώσουμε άμεσα (οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για σοβαρά προβλήματα στην Υποδομή στο σύμπλεγμα του  Σ.Κ.Α. που είχαν σαν αποτέλεσμα 2 συμβάντα με σπάσιμο κλειδιών  τις τελευταίες μέρες) .

Μπλόκο του ΠΑΜΕ στον διάλογο για τους μισθούς


Το ραντεβού εργατικών και εργοδοτικών της ΓΣΕΒΕ θέλουν να μπλοκάρουν τα μέλη του ΠΑΜΕ που από νωρίς έχουν καταλάβει το χώρο για να εμποδίσουν οποιαδήποτε συζήτηση βάζει στο τραπέζι κατώτατους μισθούς συλλογικές συμβάσεις και δώρα.


Δημοσιεύουμε και το κάλεσμα του ΠΑΜΕ προς τις συνδικαλιστικές οργανώσεις της χώρας.

H νέα σύνθεση του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ


Δημοσιεύουμε το ΦΕΚ με την νέα σύνθεση του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ .

Σημειώνουμε ότι δεν έχει τοποθετηθεί εκπρόσωπος εργαζομένων όπως βλέπει κάποιος στην 2η σελίδα..

Ωστόσο τονίζεται ότι το Δ.Σ. θα συνεδριάζει  κανονικά εν αναμονή των διαδικασιών (δέστε την 2η σελίδα στην συνέχεια της ανάρτησης )





Δημοσιογράφοι και εξουσία: Αγαπούλα, την κουκούλα. Του Στέλιου Κούλογλου

Λόγω της οικονομικής κρίσης και της επέλασης του ίντερνετ, τα συμβατικά ΜΜΕ αντιμετωπίζουν μικρά ή μεγάλα προβλήματα σε όλο το κόσμο, αλλά η εγχώρια απόλυτη καταστροφή έχει τις ιδιαίτερες αιτίες της.  Τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης έχασαν την είδηση του αιώνα: ότι ολόκληρη η χαζοχαρούμενη χώρα βάδιζε ακάθεκτα προς τη χρεοκοπία, ήδη πριν αναλάβει να την οδηγήσει με ασφάλεια στα βράχια ο Γ. Παπανδρέου. 
Από το 2007 που ξεκίνησε η διεθνής οικονομική κρίση μέχρι και τις  βουλευτικές εκλογές τον Οκτώβριο του 2009, πραγματοποιήθηκαν εκατοντάδες συνεντεύξεις, γραπτές, ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές και αρκετά προεκλογικά debate.  Σε καμία στιγμή δεν τέθηκε, ούτε μια φορά, η κρίσιμη κατάσταση της οικονομίας και ο κίνδυνος προσφυγής στο ΔΝΤ. Μόνο το Tvxs, με τις μικρές του δυνάμεις, έθεσε το θέμα σε μια συνέντευξη με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, του οποίου η απάντηση ήταν ανάλογης ειλικρίνειας με το περίφημο «λεφτά υπάρχουν».

Πράξετε κατά συνείδηση !


Ρίξτε απλά μια ματιά στους πίνακες και θα καταλάβετε το μέγεθος της προδοσίας της πολιτικής ηγεσίας.(Δέστε όλους τους πίνακες παρακάτω στην δημοσίευση - κλικ για μεγέθυνση )

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Kαθημερινή > κλείστε τον ΟΣΕ

Το σύστημα παίζει πλέον το παιχνίδι χωρίς καμία η ηθική αναστολή ....
Σε δημοσίευμα της Κυριακάτικης Καθημερινής , ο κ. Παπαχελάς ζητάει να γίνει μια κίνηση που κατά την άποψη του θα αλλάξει το παιχνίδι και το status της διαπραγμάτευσης με την Τρόικα .
Να κλείσει μια ΔΕΚΟ , ας πούμε ο ΟΣΕ .
Σε συνέχεια της πολιτικής συρίκνωσης που εφήρμοσε η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αλλά και δηλώσεων  βουλευτών της Αξιωματικής αντιπολίτευσης το καλοκαίρι (Θυμίζουμε Βαρβιτσιώτη - Μητσοτάκη) έρχεται και ο κ. Παπαχελάς να ενδυναμώσει την άποψη αυτών που ζητούν το κλείσιμο του σιδηροδρόμου.
Διαβάστε το δημοσίευμα με τίτλο<< Στην τελική ευθεία>> , αλλά και την απάντηση της Αυγής με άλλο δημοσίευμα .(αυτό πρώτη φορά το βλέπουμε).

Στην τελική ευθεία

Tου Αλεξη Παπαχελα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: συνάντηση για τα δρομολόγια στη Θεσσαλία


Συνάντηση στην Αθήνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕθα έχουν την ερχόμενη Πέμπτη εκπρόσωποι του Συλλόγου «Φίλοι Σιδηροδρόμου Τρικάλων». Θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη στην οποία θα συμμετέχει και ο Διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλος με θέμα τις προθέσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την νέαδρομολογιακή περίοδο σε ότι αφορά τα Θεσσαλικά τρένα.
Η σύσκεψη αυτή, που συγκαλείται με πρωτοβουλία της ΤΡΑΙΝΟΣΕαναμένεται να είναι πολύ κρίσιμη για το μέλλον τουσιδηροδρόμου στην περιοχή της ΘεσσαλίαςΣτην σύσκεψηκλήθηκαν και εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης τηςΔυτικής Θεσσαλίας.

Aπο το ypodomes.gr