Μεγάλη πτώση για την ΠΑΣΚΕ που έχασε 16 έδρες (22 απο 38 είχε ) στο Γενικό Συμβούλιο και 4 έδρες στην Εκτελεστική Επιτροπή (4 απο 8 που είχε) , αλλά και για την ΔΑΚΕ που έχασε 5 έδρες (19 απο 24 που είχε ) στο Γενικό Συμβούλιο , ενώ μεγάλη κερδισμένη η
Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Λέμε ξεκάθαρα ότι....
Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .
Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013
«Μπλόκο» στις διαθεσιμότητες από το Πρωτοδικείο Αθηνών
Το ζουμί βρίσκεται στο σκεπτικό της απόφασης που είναι εντυπωσιακό. Αναφέρεται στην κυβερνητική πολιτική που «θέτει στο περιθώριο τον άνθρωπο ή τον μετατρέπει σε μέσο προς επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού». Η διαθεσιμότητα χαρακτηρίζεται «ισοπεδωτικός θεσμός» που εφαρμόζεται χωρίς αξιοκρατική διαδικασία. Το δικαστήριο διατάσσει την
Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013
Απόπειρα αυτοκτονίας χτες στον Προαστιακό
Αναχώρησε μετά απο 40 λεπτά λίγο ο συρμός ...
Στον σταθμό της Νερατζιωτισας επιβάτης πήδηξε στην γραμμή την ώρα που έμπαινε στην αποβάθρα ο συρμός .
Επί τόπου βρέθηκε η Πυροσβεστική κάνοντας ενέργειες απεγκλωβισμού .
Ένα δύσκολο βράδυ για όλους χτες στον Προαστιακό μετά και την επίθεση
Στον σταθμό της Νερατζιωτισας επιβάτης πήδηξε στην γραμμή την ώρα που έμπαινε στην αποβάθρα ο συρμός .
Επί τόπου βρέθηκε η Πυροσβεστική κάνοντας ενέργειες απεγκλωβισμού .
Ένα δύσκολο βράδυ για όλους χτες στον Προαστιακό μετά και την επίθεση
Της ΑΔΕΔΥ το ....κάγκελο !
Απίστευτες εικόνες που αποδεικνύουν την βαθιά σήψη στο συνδικαλιστικό κίνημα , βλέπουμε στο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ , τις τελευταίες μέρες!
Μετά το ντου των Δημοτικών Αστυνομικών (που ήταν και οι μόνοι που δεν απολύθηκαν μέσω της κινητικότητας ) προχτές , σήμερα νέος χαμός με την εικόνα δίπλα να τα λέει όλα.
Εμείς θα συμβουλεύαμε τους καριερίστες συνδικαλιστές να
Όλες οι υποψηφιότητες σε ΕΕΣΣΤΥ και ΟΣΕ
Έκλεισαν πριν απο λίγο οι υποψηφιοτήτες για τις εκλογές εκπροσώπου εργαζομένων σε ΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ .
Όπως γράψαμε στον ΟΣΕ ,υποψήφιος είναι
Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013
Εκτροχιασμός χτες στον Δομοκο κατά την αλλαγή μηχανών
Άνοιξε η γραμμή στο σημείο της αλλαγής(κλειδιά )....
Το περιστατικό συνέβη κατά
Οι πρώτες υποψηφιότητες για τις εκλογές εκπροσώπου εργαζομένων σε ΟΣΕ -ΕΕΣΣΤΥ
Αύριο κλείνουν οι υποψηφιότητες για την εκλογή εκπροσώπου εργαζομένων σε ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το στέκι γράφει για αυτές που ήδη είναι γνωστές .
Έτσι στον ΟΣΕ , δεδομένη πρέπει να θεωρείται η υποψηφιότητα
Διακοπή της μαθητείας στο ΚΕΚ απο Δευτέρα - Αποχή σήμερα απο τους υποψηφίους μηχανοδηγούς
Αποχή απο την μαθητεία αποφάσισαν σήμερα οι υποψήφιοι μηχανοδηγοί στο ΚΕΚ μετά την τραγική εικόνα που παρουσιάζεται απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Τριμελής επιτροπή από τους εκπαιδευομένους βρέθηκε στην Καρόλου προκειμένου να ξεκαθαρίσουν τα θέματα που βρίσκονταν σε εκκρεμότητα εδώ και καιρό .
Αναλυτικότερα και σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχει το στέκι της έλξης ,
Ελλάδα Ιδιωτικοποιήσεις - Έτσι θα έρθει η ανάπτυξη ! Τι μας θυμίζει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ -ΕΕΣΣΤΥ
28 ακίνητα του δημοσίου πουλήθηκαν έναντι 261 εκατ. ευρώ επιστρέφουν ως ενοικιαζόμενα στο δημόσιο με ενοίκιο που φτάνει τα 600 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για ακίνητα στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μεταξύ των οποίων κτήρια του υπουργείου παιδείας, υγείας και πολιτισμού, της ΓΑΔΑ κτλ, τα οποία πωλήθηκαν και πριν απο λίγες ημέρες ενοικιάστηκαν ξανά απο το δημόσιο για 600 εκατ. ευρώ για μια 20ετία.
Ακούστε εδώ την καταγγελία της Νάντιας Βαλαβάνη ... Να θυμίσουμε ότι και στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο επενδυτής θα πληρώσει
Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013
Ψηφίστηκε το Οργανόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά την οποία συζητήθηκε και ψηφίστηκε το Οργανόγραμμα της Εταιρείας .
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στο προσχέδιο αφορούν
Γνωμάτευση του Δικηγόρου της ΠΟΣ Δήμου Τσακνιά σχετικά με την δυαντότητα αυτασφάλισης στο πρώην ΤΑΠ-ΟΤΕ
Δημοσιεύουμε απο το blog της ΠΟΣ την γνωμάτευση του Νομικού Συμβούλου Δήμου Τσακνιά για το θέμα της αυτασφάλισης.
Προς Τον Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. της ΠΟΣ
Σχετικά με τη δυνατότητα αυτασφάλισης στο π.ΤΑΠ-ΟΤΕ
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 14 του Άρθρου 26 Ν. 4075/ΦΕΚ 89/Α/11.4.2012, «Θέματα Κανονισμού Ασφάλισης ΙΚΑ - ΕΤΑΜ, Ασφαλιστικών Φορέων, προσαρμογή της νομοθεσίας στην Οδηγία 2010/18/ΕΕ και λοιπές διατάξεις», οι ασφαλισμένοι του π.ΤΑΠ-ΟΤΕ, μπορούν να συνεχίσουν
Μαζικές απολύσεις σε ΔΕΚΟ, Τράπεζες, Επιχειρήσεις – Καταργείται κάθε προστατευτικό μέτρο για τους εργαζόμενους
Εδώ και τώρα ζητά η τρόικα την κατάργηση των περιορισμών που ... βολεύουν τις απολύσεις και στο Δημόσιο και στις τράπεζες
- Καταργείται το πλαφόν του 5% για τις απολύσεις σε επιχειρήσεις με προσωπικό άνω των 20 ατόμων
- Χωρίς όριο και χωρίς έγκριση από το κράτος οι απολύσεις
Ομαδικές απολύσεις και με τη βούλα του κράτους ή για την ακρίβεια χωρίς καμία έγκριση ετοιμάζονται σε λίγο καιρό.
Aνακοίνωση ΠΕΠΕ για τελευταία συνεδρίαση ΔΣ
Η ανακοίνωση της ΠΕΠΕ για την τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου , που επιβεβαιώνει τα όσα είχε γράψει το blog των μηχανοδηγών (Κλικ εδώ) . Η ανακοίνωση >
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ε.Π.Ε. συνεδρίασε σε πλήρη απαρτία στις 20/11/2013 με θέματα ενημέρωσης (οργανωτική εγκύκλιος ΤΡΑΙΝΟΣΕ), ΤΑΠΕΛ, Προγραμματισμός ΣΤΑ, Διάφορα.
Εγκρίθηκαν όλα τα ΤΑΠΕΛ και επιπλέον αρχίσαμε και πληρώνουμε σημαντικά ποσά για υποθέσεις υποχρεωτικών μετατάξεων στους δικηγόρους που χειρίζονται τις υποθέσεις τους.
Εισαγγελική έρευνα σε εξέλιξη για το παρατημένο τροχαίο υλικό
Σύμφωνα με πληροφορίες , εισαγγελική έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα μετά την έρευνα - σοκ που είχε δημοσιευτεί στην Αmnizia το 2011 με τίτλο η < Ολοκληρωτική κατάρρευση των σιδηροδρόμων > ( κλικ εδώ για να την διαβάσετε ) και είχε αναπαραχθεί σε πολλά site .
Όπως φαίνεται οι αρμόδιες αρχές ερευνούν όσα κατά καιρούς γράφονται στα site και blogs που απασχολούνται με σιδηροδρομικά θέματα πράγμα θετικό αφού εκατοντάδες εκατομμύρίων έχουν ξοδευτεί για τον σιδηρόδρομο.
Εμείς με την σειρά μας προαναγγέλουμε ότι τις επόμενες μέρες , το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών , μετά το θέμα με τα εκδρομικά τρένα της Πελοποννήσου , θα ανοίξει και άλλο ένα για το μετρικό δίκτυο που
Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013
Υπάρχει λογική στο μνημόνιο ;
Υπάρχει άραγε λογική στις μετατάξεις των χιλιάδων σιδηροδρομικών και εργαζόμενων στις συγκοινωνίες ;
Διαβάζουμε και ξαναδιαβάζουμε την σημερινή ανακοίνωση της Διοίκησης της ΠΟΣ που κάνει λόγο για μνημονιακό παραλογισμό ενόψει της
Κοινή ανακοίνωση ΔΑΚΕ Μεταφορών , Σιδηροδρομικών ,ΟΣΥ , ΣΤΑΣΥ
Δημοσιεύουμε την σημερινή κοινή ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Μεταφορών , Σιδηροδρομικών , ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ με τίτλο <<Μέχρι πότε θα παίζετε με τις Ζωές μας κ τις οικογένειές μας >>
Την Κυριακή 24 Νοεμβρίου όλη η Ελλάδα παρακολούθησε την ΚΥΝΙΚΗ συνέντευξη του διαχρονικά “αδιάβαστου” Υπουργού Μεταφορών Υποδομών & Δικτύων ο οποίος δήλωνε με
Έναρξη του Ευρωπαϊκού Εμπορευματικού Διαδρόμου 7, με συμβολή του ΟΣΕ
Ο Ευρωπαϊκός Εμπορευματικός Σιδηροδρομικός Διάδρομος 7 (RFC7) τέθηκε σε λειτουργία πρόσφατα, χάρη στη συνεργασία επτά ευρωπαϊκών χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, μέσω του ΟΣΕ, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που καθορίζεται στον Κανονισμό 913/2010/EU του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.
Ως διαδρομή του RFC7 ορίστηκε η εξής: Prague-Vienna/Bratislava-Budapest-Bucharest-Constanta και Vidin-Sofia-Thessaloniki-Athens. Επτά ευρωπαϊκές χώρες,
Αίτημα της ΠΟΣ για άμεση συνάντηση με Υπουργό Μεταφορών
Η σημερινή επιστολή της ΠΟΣ
Κύριοι,
Με το υπ΄αριθ. 37544/10-9-2013 είχαμε ζητήσει άμεσα συνάντηση μαζί σας, προκειμένου να μας ενημερώσετε για το μέλλον του ΟΣΕ και των Σιδηροδρομικών. Η συνάντηση αυτή δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμη.
Για το λόγο αυτό, με το σημερινό μας έγγραφο, ζητάμε εκ νέου ΑΜΕΣΗ συνάντηση μαζί σας λόγω
Ραντεβού συνδικαλιστών της ΔΑΚΕ με τον κ. Βορίδη ;
Μας το στείλανε πριν απο λίγο απο γνωστό blog , για πρόσφατη συνάντηση κορυφαίων συνδικαλιστών της ΔΑΚΕ σε ταβέρνα των Δυτικών Προαστίων με τον κ. Βορίδη .
Θα έχει ενδιαφέρον να μας πούνε τι συζητήθηκε οι συνάδελφοι .
Στην συνάντηση σύμφωνα με το mail που μας ήρθε παρευρέθηκαν και κορυφαίοι συνδικαλιστές του χώρου των σιδηροδρομικών.
Ολόκληρο το δημοσίευμα >
Τετάρτη βράδυ
Ιδιωτικοποίηση με... δικαίωμα επιστροφής εργαζομένων
Τι άλλο θα ακούσουμε ;;; Το δημοσίευμα επικαλείται και εργαζόμενους οι οποίοι βλέπουν θετικά το ενδεχόμενο επιστροφής αρκεί να μην βγουν σε διαθεσιμότητα !
Ποιος διοχετεύει αυτές τις πληροφορίες ; Οι μετατάξεις δεν τους έμαθαν τίποτα;
Χρειάζεται νομοθετική ρύθμιση για να γυρίσει το προσωπικό των δύο εταιρειών στον ΟΣΕ. Προβληματισμός στους εργαζόμενους. Φόβοι ότι μπορεί να επιστρέψουν και να οδηγηθούν στην ανεργία μέσω της διαθεσιμότητας.
Ελεύθερες προσωπικού ή στην καλύτερη περίπτωση
Δελτίο Τύπου ΠΟΣ , στον σιδηρόδρομο δεν περισσεύει κανείς
Η αξιολόγηση των δομών στο σιδηρόδρομο πραγματοποιήθηκε προ διετίας από την ίδια την εταιρεία που κάνει και σήμερα την αξιολόγηση, την PricewaterhouseCoupers (PWC).
Σύμφωνα με την αξιολόγηση:
• Το δίκτυο του ΟΣΕ έχει συρρικνωθεί σημαντικά (κλείσιμο Πελοποννήσου και Δυτικής Μακεδονίας, υπολειτουργία του τμήματος Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη με δύο τραίνα την ημέρα).
• Το ελάχιστο απαιτητό προσωπικό για να λειτουργήσει ο σιδηρόδρομος καθορίστηκε για τον ΟΣΕ (ΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ) 2800 άτομα και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 920 άτομα.
• Σήμερα, μετά από 2500 μετατάξεις στον ΟΣΕ
Σε διαθεσιμότητα ΤΡΑΙΝΟΣΕ–ΕΕΣΣΤΥ. Προς συγχώνευση ΕΡΓΟΣΕ με Αττικό Μετρό
Διαβάζοντας τα όσα γράφονται μας έρχονται στο μυαλό δεύτερες σκέψεις για τα <<λαθάκια>> που δεν είδε η ΠΕΠΕ και εντόπισε το στέκι της έλξης στο κατατεθέν Οργανόγραμμα σε ΜΑΙ και Πελοπόννησο .
Ανησυχία στους εργαζομένους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ (πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ) σκόρπισε η είδηση της ένταξής τους σε καθεστώς αξιολόγησης. Αυτό, διότι και οι δυο εταιρείες βρίσκονται σε φάση αποκρατικοποίησης και μέχρι πρότινος είχε επικρατήσει η αντίληψη ότι εξαιρούνται από το καθεστώς της διαθεσιμότητας.
Toυ Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr
Δεν προσμετρούν τον χρόνο προϋπηρεσίας απο ΟΣΕ- Συγκοινωνίες στους μεταταχθέντες στο Υπουργείο Πολιτισμού !
Που είναι σήμερα κρυμμένοι όλοι αυτοί που διαβεβαίωναν τους συναδέλφους ότι όλα θα πάνε καλά και τους καλούσαν να καταθέσουν αιτήσεις μετάταξης ; Είναι η 2η κοροϊδία σε βάρος τους μετά την αλλαγή στον Ν. 3891 που έλεγε ότι θα διατηρήσουν τις τακτικές τους αποδοχές στην νέα θέση τους . (και που καταργήθηκε νύχτα με τον Ν.3899).
Δεν τηρήθηκε για τους συναδέλφους ούτε η προστασία που παρείχε σε άλλους μεταταχθέντες ο Νόμος 4186/2013 (άρθρο 53) και έτσι κινδυνεύουν να υποστούν τις συνέπειες των παρεμβάσεων στο Δημόσιο για δεύτερη φορά μετά την μετακίνησή τους, αυτή τη φορά με διαθεσιμότητα – απόλυση!
Το πολύ σοβαρό θέμα ανέδειξε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ με
Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013
Και στο Γραφείο Αθηνών λάθη στο Οργανόγραμμα Έλξης (ΔΙΚΑΜ)
Τα λάθη που εντοπίσαμε στην Πάτρα και στο ΜΑΙ , μετέφερε ο Αντιπρόεδρος του Σωματείου μας σε Πρόεδρο και Γραμματέα και σήμερα υπήρξε παρέμβαση της ΠΕΠΕ .
Ειδικότερα στο ΜΑΙ , την ώρα που
Ανακοίνωση ΠΟΣ για εκλογές στον ΟΣΕ
Μέχρι την Παρασκευή οι υποψηφιότητες ...
H Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή (ΚΕΦΕ) που ορίστηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών σύμφωνα με το Ν.3965/2011, συνεδρίασε στις 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013, και αποφάσισε οι εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπου των εργαζομένων για το Δ.Σ. του Ο.Σ.Ε. να διεξαχθούν στις 10/12/2013, με ώρα έναρξης 09.00’ και ώρα λήξης: 15.00’..
Σε περίπτωση που προκύψουν επαναληπτικές εκλογές, αυτές θα διεξαχθούν στις
Aνακοίνωση ΠΟΣ για εκλογές σε ΕΕΣΣΤΥ
Μέχρι την Παρασκευή οι υποψηφιότητες για όσους ενδιαφέρονται.
H Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή (ΚΕΦΕ) που ορίστηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών σύμφωνα με το Ν.3965/2011, συνεδρίασε στις 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013, και αποφάσισε οι εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπου των εργαζομένων για το Δ.Σ. της ΕΕΣΣΤΥ να διεξαχθούν στις 10/12/2013, με ώρα έναρξης 09.00’ και ώρα λήξης: 15.00’.
Σε περίπτωση που προκύψουν επαναληπτικές εκλογές, αυτές θα διεξαχθούν στις
Eνέργειες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για εκδρομικά - τουριστικά τρένα
Σωστή ενέργεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ !
Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει το στέκι της έλξης , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσανατολίζεται το επόμενο διάστημα , να προβεί σε σχεδιασμό - προγραμματισμό , σε ετήσια βάση των εκδρομικών - τουριστικών - θεματικών τρένων .
Πρόκειται για μια πολύ σωστή ενέργεια , καθώς
Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013
Ελκυστικός εμπορευματικός κόμβος η Ελλάδα
«Σήμερα κανένα από τα TEUs του λιμανιού δεν μεταφέρεται με τρένο. Υπολογίζουμε ότι 3 εκατ. TEUs μεταφέρονται από την Ασία προς Πολωνία, Τσεχία, Αυστρία, Ουγγαρία και προς τις βαλκανικές χώρες. Πρέπει να χτυπήσουμε μερίδιο από την αγορά αυτή», υπογραμμίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος.
Λάθος και στην Υπηρεσία Πάτρας- Διακοπτού - Πύργου στο Οργανόγραμμα Έλξης
Μελετώντας το Οργανόγραμμα που έχει καταθέσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για διαβούλευση παρατηρήσαμε άλλο ένα λάθος , για το οποίο ενημερώσαμε ήδη τους συνδικαλιστές μας , αφού δεν περιλαμβανόταν στις τροποποιήσεις που κατέθεσε η ΠΕΠΕ στην προχτεσινή διαβούλευση .
Στην Υπηρεσία Πάτρας - Διακοπτού - Πύργου σήμερα υπηρετούν 28 μηχανοδηγοί
Χρυσοχοϊδης : ΟΣΕ , ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ΕΕΣΣΤΥ στην διαθεσιμότητα
Όλοι στον ντορβά των απολύσεων με αξιολογήσεις παντού για χάρη της διάσωσης της Ελληνικής Οικονομίας.(Αλήθεια δεν σωθήκαμε ; )
Και οι συγκοινωνίες μέσα στις απολύσεις ...Ειδική αναφορά σε ΕΡΓΟΣΕ και κατασκευαστικές.
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ όσοι και καλά από το πρωί εκπλαγήκατε με αυτές τις δηλώσεις ;
Απεργία στη Γένοβα κατά της ιδιωτικοποίησης των ΜΜΜ
Για τέταρτη ημέρα απεργούν οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Γένοβα, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση των δημοτικών αρχών να προχωρήσουν στην ιδιωτικοποίησή τους.
Η πρόταση του δημάρχου Μάρκο Ντόρια να αναβληθεί η εφαρμογή του σχεδίου αυτού για ένα χρόνο δεν έγινε δεκτή από τους συμμετέχοντες στην κινητοποίηση.
Μεγάλο μέρος των 2.300 εργαζομένων στον τοπικό οργανισμό μέσων μαζικής μεταφοράς μετά από νέα συνέλευση σήμερα συμμετείχε
Η πρόταση του δημάρχου Μάρκο Ντόρια να αναβληθεί η εφαρμογή του σχεδίου αυτού για ένα χρόνο δεν έγινε δεκτή από τους συμμετέχοντες στην κινητοποίηση.
Μεγάλο μέρος των 2.300 εργαζομένων στον τοπικό οργανισμό μέσων μαζικής μεταφοράς μετά από νέα συνέλευση σήμερα συμμετείχε
H «λίστα Μητσοτάκη» Από ποιες ΔΕΚΟ και ΝΠΙΔ θα γίνουν απολύσεις το 2014
Σύμφωνα με την εφημερίδα Βήμα , στο υπουργείο Υποδομών έχουν υποδειχθεί 12 ανώνυμες εταιρείες με 12.708 άτομα προσωπικό. Πρώτη στη λίστα η ΟΣΥ ΑΕ Οδικές Συγκοινωνίες (5.866 άτομα), οι Σταθερές Συγκοινωνίες (2.474) και ο ΟΣΕ (1.689).
Στα υπουργεία έχει κατατεθεί το σχέδιο του Κυρ.Μητσοτάκη για περικοπές
Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013
Ηλεκτροκίνηση στη γραμμή του Εβρου
Η ΕΡΓΟΣΕ σχεδιάζει σύνδεση με τη Μαύρη Θάλασσα με πλήρη παράκαμψη των στενών του Βοσπόρου. Αναθερμαίνεται και η ιδέα για νέα γραμμή Θεσσαλονίκης - Αμφίπολης - Καβάλας
Σχέδιο για την εγκατάσταση δικτύου ηλεκτροκίνησης στη σιδηροδρομική γραμμή του Εβρου, που θα συνδέει το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με τους σιδηρόδρομους της Βουλγαρίας και τη Μαύρη Θάλασσα και θα παρακάμπτει τα
Σε αναμμένα κάρβουνα 13.000 εργαζόμενοι σε συγκοινωνιακούς φορείς και ΟΣΕ
Του Γιώργου Παπακωνσταντίνου
Στις 6 Δεκεμβρίου ο ιδιώτης σύμβουλος από την κρησσάρα του οποίου περνάνε οι εποπτευόμενοι φορείς 10 υπουργείων, θα παραδώσει στην κυβέρνηση τις προτάσεις του, για στοχευμένες μειώσεις προσωπικού.
Σύμφωνα με πληροφορίες η πόρτα της εξόδου θα ανοίξει για το 5% των εργαζόμενων, με ειδικότητες που θα κριθεί ότι δεν είναι απαραίτητες και κυρίως δεν επηρεάζουν την ομαλή υλοποίηση του συγκοινωνιακού έργου. Έτσι από τους 12.941 υπαλλήλους εκτιμάται ότι θα απολυθούν περίπου 650.
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013
Η ΓΣΕΕ συνεδρίασε ! Και έβγαλε και Δελτίο Τύπου ....
Με το οποίο εξουσιοδοτεί την Διοίκηση να καθορίσει τους τρόπους συνέχισης του αγώνα !
Πολιτικά ορφανή δήλωσε η ΠΑΣΚ , δυναμική επαναδιαπραγμάτευση θέλει η ΔΑΚΕ .
Δημοσιεύουμε και τις ομιλίες Προέδρου και Γενικού Γραμματέα >
Πολιτικά ορφανή δήλωσε η ΠΑΣΚ , δυναμική επαναδιαπραγμάτευση θέλει η ΔΑΚΕ .
Δημοσιεύουμε και τις ομιλίες Προέδρου και Γενικού Γραμματέα >
Πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013 η συνεδρίαση του Γενικού Συμβουλίου της ΓΣΕΕ με τη
Το τρένο σφύριξε για τελευταία φορά στην Κοζάνη
Το τελευταίο τρένο σφύριξε σήμερα στην Κοζάνη. Η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Κοζάνη-Κόμανος αποσύρθηκε, προκειμένου η ΔΕΗ να εξορύξει το κοίτασμα λιγνίτη που βρίσκεται κατά μήκος των γραμμών.
Συνεργεία του ΟΣΕ μάζεψαν τον εξοπλισμό και αποχώρησαν.
Να σημειωθεί ότι με απόφαση του ΟΣΕ η σιδηροδρομική σύνδεση
Οι προτάσεις του Σωματείου Εργαζομένων Προαστιακού και της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το Οργανόγραμμα
Δημοσιεύουμε τις προτάσεις της ΠΕΠ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του Σωματείου Εργαζομένων Προαστιακού , όπως αυτές δόθηκαν χτες στον κ. Ζηλιασκόπουλο.
Αναλυτικά >
Κύριε Πρόεδρε,
Μεγάλο ενδιαφέρον για το θέμα της Πελοποννήσου
Ποικίλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η ανάρτηση που κάναμε σήμερα με το θέμα των εκδρομικών της Πελοποννήσου και την κατάσταση της γραμμής.
Το στέκι της έλξης θα αναρτήσει ΟΛΕΣ τις απόψεις , αφού σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε να δοθούν άμεσα λύσεις στα όποια προβλήματα έχουν παρουσιαστεί και να επαναλειτουργήσουν τα τρένα το συντομότερο.
Εκδρομικά Πελοποννήσου Τέλος! Αδυναμία; Ανικανότητα; Η μήπως σκοπιμότητα;
Το στέκι της έλξης ανοίγει σήμερα ένα θέμα που θα πονέσει πολλούς για την εγκατάλειψη και την απαξίωση της Δημόσιας Περιουσίας και τις ατελείωτες κυριολεκτικά εργολαβίες.
Οι Διοικήσεις των ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είχαν με κοινή Απόφασή τους ορίσει μια ειδική Ομάδα Έργου με σκοπό την διοργάνωση ειδικών θεματικών αμαξοστοιχιών, εξυπηρετώντας το στόχο της διατήρησης του δικτύου σε λειτουργική κατάσταση. Στην ουσία επρόκειτο για τη συνέχιση ενός επιτυχούς πειράματος που έγινε την 1η Σεπτεμβρίου του 2012, αποδεικνύοντας ότι, εμείς οι σιδηροδρομικοί μπορούμε και θέλουμε να διατηρούμε σε λειτουργία το σύνολο του δικτύου και μάλιστα με τρόπο απόλυτα απόλυτα βιώσιμο και ασφαλή.
Τι συνέβη όμως ξαφνικά και το εγχείρημα έλαβε τέλος; Γιατί η συσταθείσα Ομάδα υπέβαλε πρόσφατα εγγράφως την παραίτησή της στις Διοικήσεις των τριών Εταιρειών;
Aπο την τσέπη μας το πλεόνασμα ....Μεγάλες περικοπές στον κατατεθέντα Προυπολογισμό
Ψαλίδι» 3,1 δισ. ευρώ στις δαπάνες του προϋπολογισμού , αυξάνονται κατά 1.1 δις Ευρώ τα έσοδα απο το χαράτσι για το 2014....
Μεγάλες περικοπές σε δαπάνες κοινωνικής ασφάλισης και περίθαλψης προβλέπει ο νέος προϋπολογισμός. Συνολικά οι δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού θα μειωθούν κατά 3,1 δισ. ευρώ, ενώ οι πρωτογενείς δαπάνες είναι «ψαλιδισμένες» κατά 2,9 δισ. ευρώ σε σχέση με φέτος.
Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013
Οι αλλαγές στο κατετεθέν Οργανόγραμμα της Έλξης
Με μια πρώτη ανάγνωση στο κατατεθέν σήμερα Οργανόγραμμα , Δράμα (επαναφορά γραφείου ) και Ειδομένη , Στρυμώνας , Κόμανος ( που αποκτούν κοινή έδρα με 1 Προϊστάμενο Υπηρεσίας και 14 μηχανοδηγούς )οι κερδισμένοι .
Λάρισα και Βόλος διατηρούνται ως κοινό γραφείο (32 Μηχανοδηγοί) με 1 Προϊστάμενο Υπηρεσίας και 1 Προϊστάμενο Τμήματος .
Επιπλέον αυξάνεται ο αριθμός των μηχανοδηγών σε
Σύσταση ομάδας εργασίας της ΠΟΣ για τα φύλλα μισθοδοσίας
Επιστολή της ΠΟΣ για να λυθεί το θέμα με την δυσνόητη αποτύπωση των φύλλων μισθοδοσίας .
Λόγω της κατάστασης που υφίσταται στη μισθοδοσία και ιδιαίτερα στην αποτύπωση του φύλλου μισθοδοσίας που καθίσταται δυσνόητη έως αδύνατη η κατανόησή του από τους εργαζομένους, ζητάμε όπως από κοινού αντιμετωπιστούν τα προαναφερόμενα ζητήματα από μια ομάδα εργασίας στην οποία από μέρους μας θα συμμετέχουν οι συνάδελφοι:
Συνάντηση ΠΟΣ - Σωματείων με ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το Οργανόγραμμα - Προσοντολόγιο
Ολοκληρώθηκε πριν απο λίγο η συνάντηση της ΠΟΣ και των Σωματείων Εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το Οργανόγραμμα - Προσοντολόγιο .
Στην συνάντηση με τον κ. Ζηλιασκόπουλο , συμμετείχαν
Oλοκληρώθηκε το ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Υπερψηφίστηκε η παροχή πρόσθετης Νοσοκομειακής κάλυψης στο υπόλοιπο του προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δεν είχε μέχρι σήμερα . Ικανοποιείται έτσι ένα χρόνιο αίτημα της ΠΕΠΕ και ΠΕΠ- ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Υπενθυμίζουμε ότι οι εργαζόμενοι που επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα θα πληρώνουν μηνιαίως ποσοστό συμμετοχής . (θα ενημερώσουμε σχετικά σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις για 4 μελή οικογένεια το ποσό είναι περί τα
Η πρόταση που κατέθεσε η ΠΕΠΕ για το Οργανόγραμμα ( με τις τελευταίες αλλαγές )
Σας στέλνουμε τις παρατηρήσεις – προτάσεις του
Σωματείου μας σχετικά με τη σημερινή οργανωτική εγκύκλιο που και μας
αποστείλατε για διαβούλευση:
1. Στη Διεύθυνση Κυκλοφορίας δεν πρέπει να μείνει
καμία θέση κενή στη θέση του Προϊσταμένου Τμήματος στην υπηρεσία Μηχανοστάσιο
Α.Ι.Ρέντη - Θεσσαλονίκη
2. Στη Διεύθυνση Τροχαίου Υλικού στην υπηρεσία
(Κέντρο) παρακολούθησης κυκλοφορίας και Διαχείρισης Συμβάντων, η ομάδα των 5
Μηχ/ρχων που υπηρετούν σήμερα λόγω επιτελικού ρόλου πρέπει να τοποθετηθούν στο
τμήμα σαν Προϊστάμενοι.
Εγκατάλειψη σιδηροδρόμου υπέρ οδικών αξόνων καταγγέλλουν οι Οικολόγοι Πράσινοι
Στην ερώτηση τους στην Ευρωβουλή , οι Οικολόγοι Πράσινοι αναφέρουν >
1. Η προωθούμενη ιδιωτικοποίηση που θα περιλαμβάνει το μεταφορικό έργο μόνο των γραμμών που σήμερα είναι σε λειτουργία είναι απαίτηση της Κομισιόν και της τρόικα, ή πρωτοβουλία της ελληνικής κυβέρνησης;
2. Προτίθεται να συνεργαστεί με την ελληνική κυβέρνηση ώστε να υπάρξει ανοικτή πρόσκληση ενδιαφέροντος για την επαναλειτουργία των γραμμών;
Στο μικροσκόπιο της PwC οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ, της ΣΤΑΣΥ και της ΟΣΥ
H ΠΕΠΕ παλαιότερα είχε αναφερθεί στην PWC σε εξώδικο της ....
Η Pricewaterhouse Coopers φαίνεται ότι της αρέσει να παίρνει «δουλειές» στους συγκοινωνιακούς και σιδηροδρομικούς φορείς.
Έτσι, εδώ και λίγο καιρό έχει αναλάβει την αξιολόγηση του προσωπικού του ομίλου ΟΣΕ, της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ. Ζητά από τις εταιρείες 3 στοιχεία: αριθμό τμημάτων, αριθμό προσωπικού και εκπαιδευτική κατάρτιση.
Έρχεται ο "Θεσσαλικός Προαστιακός"
Μέχρι τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές , θα έχουμε γίνει Γαλλία , μετά απο αυτές θα ξαναγυρίσουμε στην πραγματικότητα που λέει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρνείται ακόμη και το ποιο απλό , να επεκτείνει το Λάρισα - Θεσσαλονίκη , μέχρι τον Παλαιοφάρσαλο (που έχει και ρεύμα η γραμμή ).
Εμείς αναδημοσιεύουμε το κείμενο απο τοπικό portal και ελπίζουμε να είμαστε εμείς , αυτοί που θα διαψευστούν !
Εμείς αναδημοσιεύουμε το κείμενο απο τοπικό portal και ελπίζουμε να είμαστε εμείς , αυτοί που θα διαψευστούν !
Του Βασίλη Αλεξίου - trikalavoice.gr
Στο στάδιο της σύνταξης της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων βρίσκεται η
Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013
Θέματα 155 ης συνεδρίασης ΔΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Ο συνάδελφος Ζαβογιάννης μας έστειλε τα θέματα της αυριανής συνεδρίασης του ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ . Αναλυτικά >
Σας προσκαλούμε να πάρετε μέρος στην 155η Συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Α.Ε., που θα πραγματοποιηθεί την 21η
Νοεμβρίου 2013, ημέρα Πέμπτη και
ώρα 15:00 μ.μ. στα γραφεία της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην οδό Καρόλου αριθ. 1-3
(6ος όροφος, αίθουσα συνεδριάσεων).
Σε ανοικτή συνεδρίαση το ΔΣ της ΠΕΠΕ
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας .
Σε αυτήν αποφασίστηκε , το ΔΣ να παραμένει σε ανοικτή συνεδρίαση ενόψει των εξελίξεων με το θέμα των απολύσεων σε ΔΕΚΟ .
Επιπλέον συζητήθηκε το θέμα του Οργανογράμματος , με την ουσιαστική αλλαγή να βρίσκεται στην
Aνακοίνωση ΠΟΣ για εκλογές σε ΕΕΣΣΤΥ και ΟΣΕ
Στις 10 Δεκεμβρίου οι εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπου εργαζομένων σε ΕΕΣΣΤΥ και ΟΣΕ .
Συνάδελφοι,
Όπως γνωρίζετε, το Δεκέμβριο του 2012 είχαν πραγματοποιηθεί οι εκλογές για το ΔΣ του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Βάση των αποτελεσμάτων εκλέχθηκαν οι συνάδελφοι ΝΙΚΟΣ ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗΣ και ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΖΑΒΟΓΙΑΝΝΗΣ αντίστοιχα, στα ΔΣ ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Όμως, με την υπ΄αριθ. 161/9.8.2013 ΚΥΑ των Υπουργών
Στα χιονοδρομικά με σιδηρόδρομο
Εκτός απο τα εμπορικά το Δεκέμβρη έχουμε και χιονο-εκδρομικά λέμε !
«Πακέτα» χιονοδρομικού τουρισμού για τους λάτρεις του σκι ετοιμάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία εστιάζει τις προσπάθειές της για προσέλκυση περισσότερων επιβατών στις σιδηροδρομικές εκδρομές.
Εκτός απο τα εμπορικά το Δεκέμβρη έχουμε και χιονο-εκδρομικά λέμε !
«Πακέτα» χιονοδρομικού τουρισμού για τους λάτρεις του σκι ετοιμάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία εστιάζει τις προσπάθειές της για προσέλκυση περισσότερων επιβατών στις σιδηροδρομικές εκδρομές.
Ετσι, από το τέλος Δεκεμβρίου ή τις αρχές Ιανουαρίου η εταιρεία θα ξεκινήσει την προσφορά ολοκληρωμένων εκδρομών σε χιονοδρομικά κέντρα
Kλείστε ΔΕΚΟ για να συμφωνήσουμε .....
Κατά τα άλλα , το success story πάει καλά !
Κίνηση-σοκ ζητά η τρόικα από την κυβέρνηση, καλώντας τη να κλείσει σημαντικό αριθμό δημόσιων φορέων και να δείξει έτσι την αποφασιστικότητά της να προχωρήσει σε διαρθρωτικές αλλαγές.
Μάλιστα, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η τρόικα έχει διαμηνύσει στην κυβέρνηση ότι αν φανεί τολμηρή σε αυτό το θέμα, τότε κι εκείνη θα υποχωρήσει σε άλλες απαιτήσεις της και θα μπορέσει να κλείσει η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών.
Τι αποφασίστηκε στην συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΟΣ
ΑΝ υπάρξει έστω και μια απόλυση ή διαθεσιμότητα σιδηροδρομικού θα υπάρξει άμεση απάντηση της Ομοσπονδίας με κινητοποιήσεις .
Πλειοψηφικά αποφασίστηκε οι εκλογές για ανάδειξη εκπροσώπου εργαζομένων στο ΔΣ της ΕΕΣΣΤΥ και του ΟΣΕ να πραγματοποιηθούν μέσα στον
Νέος τρόπος υπολογισμού του εφάπαξ ...
Περιουσία μείον ληξιπρόθεσμες οφειλές = ποσό προς διάθεση και προσπάθεια για 10 ετή απόσβεση των υποχρεώσεων ......
To θέμα του υπολογισμού του εφάπαξ, επεξεργάζεται το υπουργείο Εργασίας ανέφερε στη Βουλή ο υφυπουργός Βασίλης Κεγκέρογλου, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρη Στρατούλη.
To θέμα του υπολογισμού του εφάπαξ, επεξεργάζεται το υπουργείο Εργασίας ανέφερε στη Βουλή ο υφυπουργός Βασίλης Κεγκέρογλου, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρη Στρατούλη.
Όπως είπε ο κ. Κεγκέρογλου εξαιτίας των προβλημάτων που διαπιστώθηκαν και διαπιστώνονται στην εφαρμογή του νέου τρόπου υπολογισμού των εφάπαξ παροχών το θέμα συνεχίζει να αποτελεί αντικείμενο μελέτης και επεξεργασίας ούτως ώστε να υπάρξουν εναλλακτικές λύσεις.
H επιστολή του συναδέλφου Α. Ρίζου
Είναι γνωστό ότι το στέκι της έλξης κρατά ίσες αποστάσεις και εκθέτει τις απόψεις όλων των συναδέλφων . Για το λόγο αυτό αναδημοσιεύουμε απο το blog της Εκ-κίνησης την επιστολή - καταγγελία του συναδέλφου Άρη Ρίζου , μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων Προαστιακού , προκειμένου όλοι να γνωρίζουν τι ανέφερε ο συνάδελφος . Ολόκληρη η επιστολή >
Την Πέμπτη 14 Νοέμβριου πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Σωματείου Εργαζομένων Προαστιακού, του οποίου αποτελώ εκλεγμένο μέλος, και της Π.Ε.Π.Τ..Συνάντηση για την οποία δεν έλαβα ποτέ γνώση με επακόλουθο να μην
Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013
Επιστολή Π. Κολοκοτρώνη , Γενικού Γραμματέα Σωματείου Εργαζομένων Προαστιακού
Λάβαμε κ δημοσιεύουμε την επιστολή του συνάδελφου Κολοκοτρώνη Π.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Σχετικά με τα απαξιωτικά σχόλια του συναδέλφου Ρίζου τα
οποία και απευθύνονται στο πρόσωπο μου και την ιδιότητά μου ως Γ.Γραμματέας,
οφείλω να αναφερθώ στα εξής:
α) Δεν γνώριζα πως έπρεπε να ζητήσω και να εξασφαλίσω
πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων από τ
Αλλαγές στο Οργανόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Και πλήρης επιβεβαίωση για όσα γράψαμε μια βδομάδα πριν.
Την Πέμπτη στο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συζητούνται αλλαγές στο Οργανόγραμμα της Εταιρείας.
Δεν έχουμε την εισήγηση για να γνωρίζουμε τις αλλαγές ακόμα.
Επίσης συζητείται και η επέκταση του ασφαλιστήριου συμβολαίου σε όλους τους εργαζόμενους.
Την Πέμπτη στο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συζητούνται αλλαγές στο Οργανόγραμμα της Εταιρείας.
Δεν έχουμε την εισήγηση για να γνωρίζουμε τις αλλαγές ακόμα.
Επίσης συζητείται και η επέκταση του ασφαλιστήριου συμβολαίου σε όλους τους εργαζόμενους.
Ελληνικός Σιδηρόδρομος , τόση δημοσιότητα δεν είχε ποτέ !
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο , απο την Γεωργία Κανελοπούλου (ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) και τον Γιώργο Αναγνωστόπουλο (ΕΕΣΣΤΥ) το οποίο η Ριζοσπαστική Πρωτοβουλία Μηχανικών - ενόψει των εκλογών του ΤΕΕ- , υιοθέτησε και ανάρτησε στο site της .
Αναλυτικά >
Ο ελληνικός σιδηρόδρομος τα τελευταία χρόνια έχει την τιμητική του.
Έχει την τιμητική του, μαζί με άλλες δημόσιες υπηρεσίες, είναι η αλήθεια. Γιατί ο ΟΣΕ παρέχει δημόσια υπηρεσία: μαζί με όλες τις υπηρεσίες του που τις
απέσχισαν τα τελευταία χρόνια με τις ευλογίες, όχι όμως με τον εξαναγκασμό όπως μας λένε εκ του πονηρού, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και τις κάναν ξεχωριστές εταιρείες,
Κίνηση πολιτών για την δρομολόγηση 4ου τρένου για Φλώρινα - Θεσσαλονίκη !
Οι πολίτες πέρνουν την κατάσταση στα χέρια τους και ζητούν απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 4ο δρομολόγιο για το τρένο της Φλώρινας.
Προτείνουν μάλιστα η αμαξ/χια με ώρα άφιξης 17.27 (Αρ.739) στην Έδεσσα αντί να είναι ακινητοποιημένη περίπου 3.30 ώρες έως ότου αναχωρήσει για Θεσσαλονίκη στις 20.57 (Αρ.3744), να συμπληρώσει το 4ο δρομολόγιο για τη Φλώρινα (αναχώρηση περίπου 19.30).
Οι υπογραφές συγκεντρώνονται εδώΠοιος θα πληρώσει τελικά για τα φθαρμένα υποθέματα γραμμής κ την αλλαγή τους ;
Συνέχεια στο θέμα που είχε αναδείξει το στέκι της έλξης με τα φθαρμένα υποθέματα γραμμής .(Διαβάστε εδώ )
Από το έγγραφο δίπλα (πρακτικό ΔΣ ΕΡΓΟΣΕ ) φαίνεται ότι οι Γερμανοί θα παραδώσουν 1.630.000 υποθέματα
και θα καταβληθεί και ποσό 2.550.000 Ευρώ.
Από ποιον όμως και βεβαίως επαρκεί η ποσότητα ώστε να αντικατασταθούν όλα τα φθαρμένα υποθέματα;
Ποιος θα κάνει την αντικατάσταση (ο ΟΣΕ με αυτεπιστασία ή η ΕΡΓΟΣΕ με εργολάβο);
Εύλογα ερωτήματα που απαιτούν απαντήσεις, οι οποίες θα δοθούν με τη Σύμβαση , όταν δοθεί στη δημοσιότητα αλλά μεγάλο ζήτημα είναι ότι τόσο καιρό τα τρένα κυκλοφορούσαν
Μονοδρόμηση Αθήνα - ΣΚΑ και καθυστερήσεις
Μονή γραμμή ανόδου απο σήμερα μεταξύ Αθηνών και ΣΚΑ λόγω έργων στον σταθμό Αθηνών ( τοποθετείται κλειδί μεταξύ 2ης γραμμής και 3η γραμμής) με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις , ιδιαίτερα στα προαστιακά δρομολόγια της Χαλκίδας .
Δεν έλλειψαν τα μικροπροβλήματα , ενώ δεν είναι ακόμα γνωστό πότε θα δοθεί στην κυκλοφορία η γραμμή καθόδου .
2 μήνες κινητοποιήσεων και συνεχίζουν !
Μπλέξαμε..... |
Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι χιλιάδες Διοικητικοί Υπάλληλοι στα Πανεπιστήμια , που απολύονται με τους τελευταίους Νόμους (διαθεσιμότητα - κινητικότητα ).
Με την λογική ή όλοι ή κανένας , συνεχίζουν και προκαλούν ζαλάδα στην Κυβέρνηση , η οποία δεν τολμά καν να σκεφτεί την γνωστή λογική της επιστράτευσης , αφού κάτι τέτοιο μπορεί να έχει απρόβλεπτες συνέπειες σύμφωνα με τους Κυβερνώντες .
Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013
Ποια υλικά πρώτων βοηθειών υποχρεούνται να έχουν οι εργοδότες στους χώρους εργασίας
Ιδιαίτερα χρήσιμο για τους σιδηροδρομικούς που εργάζονται καθημερινά στα μηχανοστάσια και εργοστάσια.
Με απόφαση του υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας κ. Βασίλη Κεγκέρογλου επανακαθορίζεται η υποχρέωση όλων των εργοδοτών να προμηθευτούν συγκεκριμένα υλικά πρώτων βοηθειών στους χώρους εργασίας στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας που πρέπει να παρέχονται για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων.
Ξεκινούν οι μελέτες για την υπογειοποίηση του τμήματος Αθήνα-3 Γέφυρες
Μετά από χρόνια ακινησίας η ΕΡΓΟΣΕ δημοπρατεί την ολοκλήρωση των μελετών για την κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, μήκους 2,36 χλμ., που θα ξεκινά από την έξοδο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών και θα καταλήγει στις Τρεις Γέφυρες. Μιλάμε για ένα έργο το οποίο μας είχε απασχολήσει προ κρίσης και επανέρχεται στην επικαιρότητα.
Το πλήρως υπογειοποιημένο τμήμα θα είναι 1,3 χλμ., ενώ στην επιφάνεια του
Σύνταξη με 35ετία χωρίς όριο ηλικίας-Πίνακες με παραδείγματα
Απο το enikos.gr
Κρυφές ευκαιρίες που κάνουν ακόμη πιο ελκυστική τη συνταξιοδότηση χωρίς όριο ηλικίας με 35ετία, ακόμη και πριν από τα 58, περιλαμβάνουν οι διατάξεις του ισχύοντος ασφαλιστικού συστήματος για εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους που είχαν την πρώτη έναρξη της ασφάλισής τους πριν από το 1983 σε ταμεία ΔΕΚΟ, τραπεζών και στο δημόσιο.
Μερίδιο 10% διεκδικεί, από τα φορτηγά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Αθήνα - Θες/νίκη.
Μετά από προσπάθειες 1,5 έτους, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ετοιμάζεται, στις 2 Δεκεμβρίου, να εγκαινιάσει την υπηρεσία Intermodal Cargo Shuttle, δηλαδή τα καθημερινά εμπορευματικά δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Τα δρομολόγια θα διεξάγονται από το Θριάσιο προς τον εμπορευματικό σταθμό της Θεσσαλονίκης και αντιστρόφως, με αναχώρηση μετά τις 20.00 μ.μ. και
Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλει να προσλάβει logistics manager και δεν μπορεί
Γενικώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να κάνει προσλήψεις λέμε εμείς , με τα κενά -ιδιαίτερα στα περιφερειακά μηχανοστάσια όπου η κατάσταση πλέον είναι δραματική -, να ξεπερνούν σε αριθμό τους 100 μηχανοδηγούς ! Προσθέστε και το έγκλημα των μετατάξεων και έχετε ολόκληρη την εικόνα για την κατάσταση στην έλξη !
Πάντως εμείς γνωρίζουμε ότι 7 -10 μεταταχθέντες μηχανοδηγοί , θέλουν να επιστρέψουν και να προσφέρουν , αλλά η Ελληνική Πολιτεία δεν ακούει !
Απο metaforespress.gr
Πάντως εμείς γνωρίζουμε ότι 7 -10 μεταταχθέντες μηχανοδηγοί , θέλουν να επιστρέψουν και να προσφέρουν , αλλά η Ελληνική Πολιτεία δεν ακούει !
Απο metaforespress.gr
Oταν είσαι ΔΕΚΟ, δεν έχεις πολλά περιθώρια. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εδώ και αρκετό
Eπιστροφή και νίκη για την ομάδα μπάσκετ του Π.Μ.Κ. ΟΣΕ !
Μετά απο 18μηνη απουσία απο τα γήπεδα , η ομάδα οργανώθηκε και πάλι το τελευταίο δίμηνο και σήμερα έκανε και την πρώτη της νίκη στο τουρνουά ανεξαρτήτων ομάδων Αγ. Κοσμά !
Συμμετέχουν σιδηροδρομικοί και μάλιστα πολλοί μηχανοδηγοί !
Απο αριστερά προς δεξιά
Μητσέας Νίκος , Κοίλιαρης Κώστας , Κουρεντζής Βασίλης , Κατσιφαράκης Γιώργος ,
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013
Πολυτεχνείο , κανείς δεν ξεχνά , τίποτα δεν ξεχνιέται
Στις 3 το μεσημέρι στην πλατεία Κοτζιά , η συγκέντρωση Σιδηροδρομικών , Τραπεζικών και ΔΕΚΟ. Το τραγούδι είναι "Το Μεγάλο Μας Τσίρκο", Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλλης, Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος, Ερμηνεία: Νίκος Ξυλούρης & Τζένη Καρέζη, 1974. Οι στίχοι ( αξίζει να τους διαβάσετε ) >
Τον Φεβρουάριο στις ράγες τα δρομολόγια με φορτία της Hewlett-Packard
Παγώνει η συντήρηση του ΟΣΕ με ΣΔΙΤ – Υπόγειο γίνεται τμήμα του σιδηροδρομικό άξονα της Αθήνας
Προς επαναδημοπράτηση βαίνει το έργο Πειραιάς – Αθήνα – Τρεις Γέφυρες
Σοβαρές εξελίξεις καταγράφονται στον σιδηρόδρομο. Τον Φεβρουάριο του 2014 αναμένεται να ξεκινήσει τελικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το πιλοτικό πρόγραμμα μεταφοράς των φορτίων της Hewlett-Packard (HP) από το λιμάνι του Πειραιά στην Κεντρική Ευρώπη.
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες του «Βήματος», το υπουργείο Υποδομών
Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013
Χάσαμε το μέτρημα διαβάζοντας το Οργανόγραμμα της ΕΕΣΣΤΥ !
Το πάρτι της γραφειοκρατίας θα γίνεται καθημερινά μέχρι να συνεννοηθεί το ένα τμήμα με το άλλο και όλοι οι τμηματάρχες μεταξύ τους !
1 Γενική Διεύθυνση , 5 Διευθύνσεις , 35 τμήματα , πόσες άλλες Υπηρεσίες και τομείς και ομάδες για την ΕΕΣΣΤΥ των 600 - 700 εργαζομένων !
Διαβάστε εδώ το Οργανόγραμμα όπως δημοσιεύτηκε σήμερα στα Σιδηροδρομικά Νέα .
Ελλάδα 2013 ...Κλέβουν τους ξύλινους στρωτήρες από το σιδηροδρομικό δίκτυο για να ζεσταθούν!
Ανακοίνωση από την ΕΡΓΟΣΕ για τον κίνδυνο για την δημόσια υγεία
Σε πολλές περιοχές της χώρας απελπισμένοι συμπολίτες αναγκάζονται να κλέψουν τους ξύλινους στρωτήρες από το σιδηροδρομικό δίκτυο για να τους κάψουν στα τζάκια τους ή τιε ξυλόσομπες, αφού δεν έχουν χρήματα για να αγοράσουν καυσόξυλα. Η πληροφορία, υπό την μορφή καταγγελίας, έφθασε στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ η οποία σε ανακοίνωση που εξέδωσε επισημαίνει ότι οι
Για το 2014 (μαζί με την ανάπτυξη μάλλον ) η συμφωνία με Cosco .....
To μόνο σίγουρο , η πιστή εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπως αναφέρει το δημοσίευμα του newsit.gr
Tη Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου, αρχίζει το πρώτο καθημερινό δρομολόγιό του το εμπορικό τρένο στη γραμμή Αθήνα- Θεσσαλονίκη, μετά τη συμφωνία που έχει κλείσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον ΣΕΒ, για τη μεταφορά εμπορευμάτων μεγάλων επιχειρήσεων από την Αθήνα προς τη Βόρεια Ελλάδα. Επίσης, στις αρχές του 2014 θα ξεκινήσει το
Tη Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου, αρχίζει το πρώτο καθημερινό δρομολόγιό του το εμπορικό τρένο στη γραμμή Αθήνα- Θεσσαλονίκη, μετά τη συμφωνία που έχει κλείσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον ΣΕΒ, για τη μεταφορά εμπορευμάτων μεγάλων επιχειρήσεων από την Αθήνα προς τη Βόρεια Ελλάδα. Επίσης, στις αρχές του 2014 θα ξεκινήσει το
Μ. Χρυσοβελώνη : Θέμα Νομιμότητας για τις ιδιωτικοποιήσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ΕΕΣΣΤΥ
H τοποθέτηση της βουλευτού των Ανεξάρτητων Ελλήνων κ. Μ.Χρυσοβελώνη για το θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ κατά την οποία κάνει λόγο για την προσφυγή των σιδηροδρομικών στο ΣτΕ και μετά την οποία αναφέρει ότι υπάρχει πλέον
TΡΑΙΝΟΣΕ > Το τραίνο σας πάει κινηματογράφο
Σημερινό Δελτίο Τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Το τραίνο πρωταγωνιστεί σχεδόν από την αρχή του κινηματογράφου στη μεγάλη οθόνη με πλήθος ταινιών πολλές από τις οποίες έμειναν αξέχαστες στις μνήμες των σινεφίλ για περισσότερα από 60 χρόνια.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για άλλη μια χρονιά στηρίζει τις περιφερειακές εκδηλώσεις του 54ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και προτείνει στους φίλους του κινηματογράφου να αρχίσουν το μαγικό ταξίδι στη μεγάλη οθόνη, κλείνοντας τα οικονομικά εισιτήρια που προσφέρει η εταιρία μέσω της ιστοσελίδας της και να
Δελτίο Τύπου ΠΟΣ για πολυτεχνείο
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και όλοι οι εργαζόμενοι της χώρας τιμούν τη μνήμη των αγωνιστών της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.
Η 17η Νοέμβρη του 1973 είναι ημέρα αγώνα που απλοί σπουδαστές έδειξαν τι σημαίνει ηρωισμός, τι σημαίνει ξεσηκωμός, τι σημαίνει πάλη, που όλες οι επόμενες γενιές θα μνημονεύουν.
Τα αιτήματα του αγώνα τους φαίνεται ξεκάθαρα πόσο διαχρονικά ήταν, και πόσο επίκαιρα είναι σήμερα που πλήττονται όλα τα εργασιακά, οικονομικά, ασφαλιστικά και δημοκρατικά δικαιώματά μας. Πρέπει ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ να
Τίποτα το ιδιαίτερο στhν χτεσινή συγκέντρωση στο ΕΚΑ
Μεγάλη η προσέλευση από Σωματεία στην χτεσινή συνάντηση στο ΕΚΑ ,αλλά χωρίς καμία ουσιαστική απόφαση για συντονισμό των δράσεων. Πολλές οι διαπιστώσεις για τα κοινά προβλήματα , και ιδιαίτερα για το θέμα της αξιολόγησης στις συγκοινωνίες (κ το φόβο απολύσεων ) αλλά δυστυχώς για ακόμα μια φορά , οι αποφάσεις αφορούν την
Εργατικά ατυχήματα και ΤΡΑΙΝΟΣΕ ...Πλήρης άγνοια των Προισταμμένων - Δικαιώματα εργαζομένων , υποχρεώσεις εργοδότη
Για ακόμη μια φορά συνάδελφοι γνώρισαν την ταλαιπωρία γιατί οι υπεύθυνοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ( Προιστάμμενοι της ΔΙΚΑΜ ) αγνοούν παντελώς τα βασικά για την διαδικασία δήλωσης του εργατικού ατυχήματος .
Το στέκι της έλξης τους ενημερώνει (έπειτα και απο επικοινωνία με καλούς συναδέλφους που μας καθοδήγησαν ) για την διαδικασία προκειμένου να μην υπάρξει άλλη ταλαιπωρία όσων έχουν υποστεί εργατικό ατύχημα και είναι να πληρωθούν απο το ΙΚΑ.
Αναλυτικότερα >
Ο εργοδότης έχει υποχρεωση να αναγγείλει κάθε εργατικό ατύχημα:
Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013
Κάμερες στις αντλίες πετρελαιοδότησης ;
Σε τοποθέτηση καμερών δίπλα στις αντλίες της πετρελαιοδότησης σε όλα τα μηχανοστάσια θέλει να προχωρήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Προφανής σκοπός η καταγραφή της πετρελαιοδότησης , η ελαχιστοποίηση των απωλειών και η
Ψάχνουν πλεονάζοντες στις συγκοινωνίες
Ηδη στον ΟΣΕ κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς αντικείμενο εργασίας 400-500 άτομα που δουλεύουν στον τομέα της συντήρησης της γραμμής, δραστηριότητα η οποία μελετάται να δοθεί σε ιδιώτες.
Στην πόρτα εξόδου από το Δημόσιο ενδέχεται να βρεθούν εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο και στις συγκοινωνιακές εταιρείες, καθώς ήδη από την περασμένη εβδομάδα βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία αξιολόγησής τους από εξειδικευμένη εταιρεία.
Στόχος είναι να
Ρώσοι και Γάλλοι κατέβηκαν κατόπιν πολιτικών πιέσεων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Εάν δεν είχαν ασκηθεί πιέσεις από την ελληνική κυβέρνηση, Ρώσοι και Γάλλοι δεν θα είχαν κατέβει στο διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αυτό υποστηρίζει στέλεχος της αγοράς logistics, σημειώνοντας ότι τα μεγέθη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ακόμα κι εάν πάει καλά η συμφωνία με την Cosco και την HP, δεν
Αλλαγές στο Οργανόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εν όψει ;
Έντονη φημολογία ,για επικείμενες αλλαγές που θα υπάρξουν στο Οργανόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πριν αυτό μπεί στην τελική ευθεία για την υλοποίησή του ( με την προκήρυξη των θέσεων για τις τοποθετήσεις ).
Το κείμενο με τις αλλαγές - αν προχωρήσει το θέμα - θα δοθεί για διαβούλευση τις επόμενες μέρες
Εξώδικο ΠΟΣ στην ΕΕΣΣΤΥ για οργανόγραμμα-προσοντολόγιο
Όπως γράψαμε χτες , το Προεδρείο της ΠΟΣ αποφάσισε την επίδοση εξώδικου στην ΕΕΣΣΤΥ για το θέμα της έλλειψης διαλόγου για το Οργανόγραμμα . Διαβάστε το εξώδικο >
Κύριε Πρόεδρε,
Όπως γνωρίζετε στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής και ελληνικής έννομης τάξης έχει διαμορφωθεί και θεσπιστεί ένα γενικό πλαίσιο, που καθορίζει τις ελάχιστες απαιτήσεις όσον αφορά στο δικαίωμα για ενημέρωση και διαβούλευση των εργαζομένων και των συνδικαλιστικών τους οργανώσεων με σεβασμό των αμοιβαίων δικαιωμάτων και υποχρεώσεων εργαζομένων και επιχείρησης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)