Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

Στο ελληνικό δημόσιο μεταβιβάζεται η ΕΡΓΟΣΕ, το β’ τρίμηνο η έναρξη των διαγωνισμών ΣΔΙΤ του ΟΣΕ

Μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την ΕΕΣΣΤΥ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ, ο ΟΣΕ χάνει ακόμα μια θυγατρική εταιρεία. Ο οδικός χάρτης για τον διαχωρισμό του ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ περιλαμβάνει την απόσχιση της ΕΡΓΟΣΕ και τη μεταβίβασή της στο δημόσιο.

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

Συμβάντα σε Πάτρα και Καλάβρυτα


 Μικρός βράχος αποκολλήθηκε στα Καλάβρυτα με αποτέλεσμα να εκτροχιαστεί η αμαξοστοιχία του Οδοντωτού , ενώ στην Πάτρα ΙΧ πέρασε την φυλασσόμενη διάβαση (ΑΣΙΔ) και εμβόλισε συρμό του Προαστιακού. Επιβάτες και προσωπικό καλά στην υγεία τους. 

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2022

Μπλόκο στις αποζημιώσεις των επιβατών σιδηροδρόμου από το ίδιο το υπουργείο Μεταφορών


 Από την... τρικλοποδιά στη διεκδίκηση των αποζημιώσεών τους, την οποία τους έβαλε το ίδιο το υπουργείο Μεταφορών, που τώρα ήρθε να ανακοινώσει την αποζημίωση 1.000 ευρώ ανά επιβάτη, θα πρέπει να ξεφύγουν οι περίπου 700 επιβαίνοντες

Σενάρια για την ...Πελοπόννησο επεξεργάζεται ο ΟΣΕ

Μπορεί ο ΟΣΕ στην παρούσα φάση να εστιάζει σε «ανοιχτά μέτωπα» με αυξημένο ειδικό βάρος για τον ίδιο και το δίκτυο, όπως η αναβάθμισή του ή και ο εκσυγχρονισμός του ίδιου του Οργανισμού (το insider έχει αναδείξει τέτοιες δράσεις – μεταρρυθμίσεις και μέσω ΣΔΙΤ και Ταμείου Ανάκαμψης), ωστόσο, στα ευρύτερα σχέδιά

Ανακοίνωση Π.Ο.Σ.

 Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Οι Κυβερνήσεις των τελευταίων ετών εκμεταλλευόμενες την κρίση και τα Μνημόνια, έβαλαν «στην κατάψυξη» τα αντανακλαστικά της κοινωνίας, αποπροσανατολίζοντάς την και παράλληλα περιόρισαν κάθε προοδευτική πρόταση και κοινωνική αντίδραση.

Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

Συνέντευξη του Προέδρου του Σωματείου των Μηχανοδηγών για τα γεγονότα των τελευταίων ημερών

ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ "εξαφανίστηκαν" στο...χιονιά!

 Αποδεικνύοντας την ΕΜΠΡΑΚΤΗ στήριξη τους στην καταστροφική πολιτική που ασκείται στον σιδηρόδρομο και την εγκατάλειψη των 3 τελευταίων χρόνων, ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ δεν έβγαλαν...κιχ, με όσα συνέβησαν στο ανεπανάληπτο φιάσκο που διέσυρε τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Ας θυμηθούμε όμως

Με ορίζοντα το τέλος του 2023 ο διαχωρισμός ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ- Τι αναλαμβάνει κάθε εταιρεία

 Γεμάτη με εξελίξεις αναμένεται να είναι η χρονιά στο σιδηροδρομικό πεδίο, το οποίο δεν περνάει και τις καλύτερες μέρες του σε επίπεδο λειτουργίας. Στο πλαίσιο του εταιρικού διαχωρισμού των μεταξύ ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά βάσει του προγραμματισμού που έχει τεθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης.

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

Διπλωματούχοι Μηχανικοί ΟΣΕ : Συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις της Π.Ο.Σ.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών έχει προκηρύξει 4ωρες Πανελλαδικές στάσεις εργασίας, την Πέμπτη 3/2/2022 και την Παρασκευή 4/2/2022, από τις 12:00 έως τις 16:00, με αίτημα τις ελλείψεις προσωπικού. 
Η ανακοίνωσή μας δεν είναι, απλώς, μια κοινοποίηση. Είναι το κάλεσμά μας, σε όλους

Συνεδρίαση ΔΣ ΟΣΕ - Ημερήσια Διάταξη

 
Συνεδριάζει σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΣΕ με θέματα ημερήσιας διάταξης >

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

Π.Ε.Π.Ε. : Μαύρη σελίδα για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο

ΣΥΝΕΠΕΣ στην  διαχρονική στάση του το Σωματείο των μηχανοδηγών με Δελτίο Τύπου αναφέρετε σε όσα έγιναν τις τελευταίες ημέρες. Αναλυτικότερα η Π.Ε.Π.Ε. αναφέρει : 

Η κατάσταση που βιώσαν τις τελευταίες 2 μέρες χιλιάδες επιβάτες με την κατάργηση επιβατικών

Π.Ο.Σ. : Ανέστειλε τις στάσεις εργασίας - Ζητά συναντήσεις

 Επιστολή της Π.Ο.Σ. σε  Υπουργείο Μεταφορών και Διοικήσεις 

Με την παρούσα επιστολή, σας γνωστοποιούμε ότι λόγω των έκτακτων καιρικών  φαινομένων και προς αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας του Σιδηροδρόμου η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών αποφάσισε την ΑΝΑΣΤΟΛΗ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Με λεωφορεία οι επιβάτες αμαξοστοιχιών μεταξύ Οινόη και Λειανοκλάδι λόγω διακοπής ρεύματος

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω κομμένου καλωδίου μεταξύ Σ.Σ Σφίγγας και Κηφισού κοντά στην Τιθορέα, σταμάτησε η κυκλοφορία των τρένων. Οι επιβάτες των αμαξοστοιχιών 52 και 53 θα μεταφερθούν σε Οινόη και Λιανοκλάδι και αντίστροφα με λεωφορεία.

Δίκτυο Σιδηροδρομικών : Δεν λειτούργησε τίποτε, η πολιτική ηγεσία να αναλάβει τις ευθύνες της.

Ανακοίνωση απο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών 
Πάλι με χιόνια και βροχές...

 Δυστυχώς για ακόμη μία φορά στο σιδηρόδρομο με ένα καιρικό φαινόμενο που είχε προαναγγελθεί και

Πρώτες εκτιμήσεις για το φιάσκο -ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ σιωπή απο την "κομματική" Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών


Εξαφανισμένοι οι "λαλίστατοι" συνδικαλιστές. 

 Στις 12 Ιανουαρίου 2017 και μετά  την

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

Πηδάγανε απο την Αττική Οδό στον Προαστιακό για να βρούν λύση οι εγκλωβισμένοι οδηγοί (24/1/2022)


 

Ξεκινά αυτεπάγγελτη έρευνα για την ακινητοποίηση των αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με απόφαση της ΡΑΣ

 Τη διεξαγωγή αυτεπάγγελτης έρευνας για την ακινητοποίηση αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 24.01.2022, αποφάσισε η Ολομέλεια της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).

Με τη συγκεκριμένη απόφαση η Αρχή ζητάει από

Η διάλυση του επιτελικού Κράτους

 Από χτες βιώνουμε την διάλυση του επιτελικού Κράτους. 

Το μόνο που ευχόμαστε να τελειώσουν όλα καλά για εργαζόμενους & επιβάτες καθώς και τους συμπολίτες μας. Ο σιδηρόδρομος παραμένει κλειστός για πάνω από 24 ώρες και είναι άγνωστο πότε θα ξεκινήσει να λειτουργεί. Από χτες έχουν εξελιχθεί τραγικές  καταστάσεις.  Θα υπάρξει  ενημέρωση όταν τελειώσουν όλα & είναι ολοι ασφαλείς. 

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022

Προαστιακός Αθήνας : Επιστροφή σε Rail Bus & μετεπιβίβαση

 Επιστροφή στο …μέλλον για τους επιβάτες του Προαστιακού Αθήνας καθώς μετά από 5 χρόνια επιστρέφει η μετεπιβίβαση σε συρμούς  Rail bus στο σταθμό Ρεντη για όσους έχουν προορισμό

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022

Δεκάδες δρομολόγια ακυρώνονται κάθε μέρα


 Εικόνα αποσάθρωσης στα μέσα μεταφοράς την ώρα που η κυβέρνηση ξυπνάει και κοιμάται με το όραμα ιδιωτικοποίησης των πάντων

Ενα στα πέντε δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών λεωφορείων και τρόλεϊ κινδυνεύει καθημερινά με ακύρωση, ένα στα δέκα ακυρώνεται και ένα στα οκτώ δρομολόγια του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ μέσα στο 2021.

«Το πιο δίκαιο και πιο σωστό η μείωση μισθού στο μισό στην άδεια ειδικού σκοπού» δηλώνει γαλάζιος βουλευτής

 Την απάνθρωπη τροπολογία της κυβέρνησης στήριξε ο Βουλευτής Θεσπρωτίας Νέας Δημοκρατίας, Βασίλης Γιόγιακας, σύμφωνα με την οποία προβλέπεται χαράτσι στο 50% στις αποδοχές των γονέων με άρρωστα από κορονοϊό παιδιά.

Το πιο ΔΙΚΑΙΟ και το πιο ΣΩΣΤΟ, η μείωση μισθού στο μισό,

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022

Πένθος στην οικογένεια σταθμαρχών

 Έφυγε ένας καλός συνάδελφος. Η ανακοίνωση του Σωματείου Σταθμαρχών > 

Ολοκληρώθηκε η υποβολή των φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος (A΄ ΦΑΣΗ) των διαγωνισμών για 6 έργα

 Δελτίο Τύπου της ΕΡΓΟΣΕ 
Με σταθερά βήματα προχωρά ο σχεδιασμός της ΕΡΓΟΣΕ για την ολοκλήρωση κομβικών υποδομών που θα αναβαθμίσουν το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, με απώτερο στόχο να καταστεί η χώρα μας περιφερειακό «hub» στον τομέα των logistics στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2022

Η Γνωμοδότηση της Διυπουργικής Επιτροπής για τις αλλαγές στο καθεστώς του ανθυγιεινού επιδόματος (Δημόσιο - ΔΕΚΟ)

 Η Γνωμοδότηση της Διυπουργικής Επιτροπής για τη μεταρρύθμιση του «καθεστώτος χορήγησης επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας» που διαβιβάστηκε σήμερα, Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022, στη ΓΣΕΕ και στην ΑΔΕΔΥ, με το παραπάνω σχετικό έγγραφο

ΕΡΓΟΣΕ: Ολοκληρώθηκε η α’ φάση των διαγωνισμών για τα 6 έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου

 Προχωρά ο σχεδιασμός της ΕΡΓΟΣΕ για την ολοκλήρωση κομβικών υποδομών που θα αναβαθμίσουν το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, με απώτερο στόχο να καταστεί η χώρα μας περιφερειακό hub στον τομέα των logistics στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της ΝΑ Ευρώπης.

Τροποποιούνται τα δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κορωπί

Τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται από τον σταθμό των Α. Λιοσίων έως τον σταθμό της Κάντζας (ως τερματικός). Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από την 21.01.2022 και μέχρι νεοτέρας, τα δρομολόγια του Προαστιακού που εκτελούνται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή

ΓΣΕΕ : Η Κυβέρνηση τιμωρεί τους εργαζόμενους με την τροπολογία για τις άδειες ειδικού σκοπού

Ενημέρωση απο την ΓΣΕΕ 
Σε μια περίοδο που η μετάλλαξη «Ο» της COVID-19 σαρώνει απ’ άκρου εις άκρον τη χώρα, με τις μικρότερες ηλικίες να βρίσκονται και αυτές στο επίκεντρο της νόσου, οι εργαζόμενοι γονείς του ιδιωτικού τομέα υφίστανται σημαντική δυσμενή διάκριση

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022

Εξώδικο της ΠΟΣ για κινητοποιήσεις

 Το Διοικητικό Συμβούλιο της Δευτεροβάθμιας Συνδικαλιστικής Οργάνωσης, με την επωνυμία «Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.)», στη συνεδρίασή του την ΠΕΜΠΤΗ 23 Δεκεμβρίου 2021, αποφάσισε ομόφωνα την κήρυξη και πραγματοποίηση 4ωρων στάσεων εργασίας την ΠΕΜΠΤΗ και την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 και 28 Ιανουαρίου 2022 αντίστοιχα

ΚΑΙ Γ@@@ ΤΑ SHOW: Η επική φιέστα με την υποδοχή και τον αγιασμό των Rafale απο το Luben TV

 

Μείωση μισθού στους γονείς που κάνουν χρήση άδειας ειδικού σκοπού

 Νέο κερασάκι στην τούρτα Χατζηδάκη 
 Αντικίνητρο για να βρεθούν δίπλα στα παιδιά τους όταν και εάν αυτά νοσήσουν αποτελεί η τροπολογία που κατέθεσε η κυβέρνηση.

Ταβάνι πιάνει η αναλγησία της κυβέρνησης με την τροπολογία που κατέθεσε ο Κωστής Χατζηδάκης

Ερώτηση Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ : H γραμμή του Προαστιακού Κιάτο – Αίγιο δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού

Ερώτηση στη Βουλή προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσαν τέσσερις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με θέμα τη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Κιάτου και Αιγίου η οποία παραδόθηκε τον Ιούνιο του 2020.  Σύμφωνα με τους βουλευτές, «η πυκνότητα των ημερήσιων

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2022

Αναστολή δρομολογίων για 45 ημέρες στο τμήμα Λειανοκλάδι – Λαμία – Στυλίδα λόγω εργασιών

 Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωσε ότι, λόγω εκτέλεσης εργασιών υποδομής από την ΕΡΓΟΣΕ, στο τμήμα Λειανοκλάδι – Λαμία, αναστέλλονται όλα τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών στο τμήμα Λειανοκλάδι – Λαμία – Στυλίδα, από Δευτέρα 24/1/2022 και για 45 ημέρες.


Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

Σε ιδιώτες η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, προκηρύσσεται διαγωνισμός ΣΔΙΤ

Τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει διαγωνισμός με τη μορφή ΣΔΙΤ για τον ιδιώτη – φορέα λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα. Αυτό ανέφερε, σε σημερινή δήλωσή του, ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.

Ενεργοί Πολίτες της Ορεστιάδας/ Επιστολή στον ΥΠ. Μεταφορών για την αναβάθμιση του σιδηρόδρομου στον Έβρο

 

Επιστολή στον Υπουργό Μεταφορών Κωστή Καραμανλή απέστειλε η κίνηση  Ενεργών Πολιτών της Ορεστιάδας, με την οποία αιτείται να λάβει σοβαρά υπόψη την ένταξη στη νέα σύμβαση των επιδοτούμενων δρομολογίων, πέντε τουλάχιστον τοπικών επιβατικών δρομολογίων ημερησίως στον σιδηροδρομικό άξονα Αλεξανδρούπολη Δίκαια Ορμένιο.

ΓΣΕΕ : Ατελειώτη η λίστα με τους νεκρούς εν ώρα εργασίας

 
Η λίστα με τους νεκρούς εν ώρα εργασίας δε λέει να κλείσει. Τις τελευταίες ημέρες, δύο εργαζόμενοι έχασαν τη ζωή τους την ώρα που εργάζονταν

Συνταξιούχοι : Διεκδικούν την ένταξη τους στον Νόμο Κατρούγκαλου για τον επανυπολογισμό των συντάξεων τους

 Η μεγαλύτερη απόδειξη για τις αυξήσεις -έως και 50%-   που επέφερε στις συντάξεις των συνταξιούχων σιδηροδρομικών (και στο εφάπαξ τους) ο Νόμος Κατρούγκαλου,  αποτελεί η δικαστική διεκδίκηση συνταξιουχικών οργανώσεων σιδηροδρομικών προκειμένου να

ΠΕΣΟΣΕ : Καταγγελία για αδιαφανείς διαδικασίες στον ΟΣΕ

 Κύριε Σύμβουλε 

με την παρούσα επιστολή αναφέρουμε ότι την 10/01/2022 κυκλοφόρησε έγγραφο της υπηρεσίας υγείας και ασφάλειας της εργασίας με αριθμό πρωτοκόλλου 9177898 , το οποίο και σας

ΠΕΠ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Προτάσεις απο την τοπική γραμματεία Θεσσαλονίκης

 Αγαπητοί συνάδελφοι, 

Λαμβάνοντας υπόψη την απογοητευτική εικόνα της υποδομής και οργάνωσης του σιδηροδρομικού δικτύου της Β. Ελλάδας, κρίνεται επείγουσα

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

Σωματείο Εργαζομένων ΟΣΕ : Ως εδώ !!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

 Η κατάσταση η οποία βρίσκεται σήμερα ο ΟΣΕ είναι ίσως από τις πιο δύσκολες του Σιδηρόδρομου στην Ελλάδα

Δίκτυο Σιδηροδρομικών - Μια ακόμη χαμένη χρονιά για τον σιδηρόδρομο

Το 2021 ήταν μια καταστροφική χρονιά αναφέρει σε ανακοίνωση του το Δίκτυο Σιδηροδρομικών. Διαβάζουμε : 
 Μία ακόμη χαμένη χρονιά.

 Δυστυχώς για ακόμη μία χρονιά,

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022

Έρχεται το 1ο “Women in Rail Award”. Έως τις 17 Ιανουαρίου η κατάθεση υποψηφιοτήτων

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έτους Σιδηροδρόμων, ο σιδηρόδρομος με την υποστήριξη της Πλατφόρμας Γυναικών στις Μεταφορές της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θέσπισε το πρώτο «Women in Rail Award» για να τιμήσει τις προσπάθειες και την προώθηση εργασίας των γυναικών στον κλάδο.

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2022

Κουβέντα για σιδηρόδρομο απο Καραμανλή - Νίκα

 Στην συνάντηση του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών κ. Καραμανλή  με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου,  δεν ειπώθηκε τίποτα για τον σιδηρόδρομο, παρά τις δεκάδες εξαγγελίες

ΟΣΕ: Απολύουν εκπαιδευμένους φύλακες για να φέρουν σεκιούριτι

Ρεπορτάζ: Του Αχιλλέα Ροδίτη

Ένα βήμα πριν την λήξη συνεργασίας είναι ο ΟΣΕ με τους 175 συμβασιούχους φύλακες σιδηροδρομικών διαβάσεων σ’ όλη τη χώρα, 10 εξ αυτών εργάζονται στην περιοχή της Πάτρας, επειδή ο Οργανισμός, με τις υπουργικές «ευλογίες», έχει αποφασίσει

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022

Κ. Γενιδούνιας στον Αlpha 98.9 για τα προβλήματα στον σιδηρόδρομο

Προβλήματα και πάλι στον Προαστιακό Αθήνας

 Πρόβλημα στα κλειδια στους Αγίους Αναργύρους , πτώση τάσης μεταξύ Κορίνθου -Κιατου για μια ώρα, Railbus (ευτυχώς διπλό σήμερα). Σημαντικές καθυστερήσεις, επιβατες σε έξαλλη κατάσταση. Ακόμη μια μέρα από την ζωή των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο. ΝΤΡΟΠΗ σε όσους απαξιωνουν το μέσο μέρα με την μέρα. 

Ξεκινούν οι διαγωνισμοί για έξι μεγάλα σιδηροδρομικά έργα -Ποιες γραμμές αφορούν

Σε θέσεις μάχης έχουν τεθεί οι μεγάλοι όμιλοι της χώρας για καθώς ξεκινούν οι διαγωνισμοί για έξι μεγάλα σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ. ευρώ της ΕΡΓΟΣΕ. Αύριο έχει προγραμματιστεί η ταυτόχρονη υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος και για τα έξι.

«Είπαν στον μηχανοδηγό να ...προσέχει»! Βαθαίνει επικίνδυνα η εγκατάλειψη υποδομών στον ΟΣΕ

Βαθαίνει σε σημείο επικίνδυνο η εγκατάλειψη της σιδηροδρομικής υποδομής της χώρας με την κατάσταση να έχει χειροτερεύσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να κλείνουν ο ένας μετά τον άλλον οι σιδηροδρομικοί σταθμοί της χώρας εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού.

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2022

Τροπολογία ΣΥΡΙΖΑ για ειδική άδεια σε εργαζόμενους με παιδιά που νοσούν

 

«Κατάθεση τροπολογίας στη Βουλή της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ για την χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού στους εργαζόμενους γονείς του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα με παιδιά θετικά στον covid-19

Καθοδόν και το 4ο EtR

To 4ο  ETR 470 ξεκίνησε το μακρύ ταξίδι του προς την ελληνική χερσόνησο, αναχωρώντας αργά το βράδυ από το San Nicolò για τη Villa Opicina, από όπου αναμένεται να αναχωρήσει αύριο το πρωί για να διασχίσει τη Σλοβενία και να καταλήξει στην Ελλάδα. 
Απο το ferrovie.info

Άνοιγμα σχολείων: Και τώρα μπορείτε να πα’ να …μολυνθείτε

Η απόφαση για άρον άρον άνοιγμα των σχολείων αύριο, η ανικανότητα να εξασφαλιστούν επαρκείς ποσότητες σελφ τεστ για τους μαθητές, η ανεμελιά για τον υψηλό διψήφιο αριθμό καθημερινών θανάτων, η αδιαφορία για τα διαδοχικά αρνητικά ρεκόρ απωλειών και κρουσμάτων που καταγράφει η χώρα, και η πεισματική άρνηση της κυβέρνησης να ενισχύσει το σύστημα υγείας, θεμελιώνει τη στρατηγική Μητσοτάκη απέναντι στην πανδημία: Ανοσία της αγέλης, όσο το δυνατόν νωρίτερα, ανεξαρτήτως θυμάτων.


Εκφρασμένο με τη γηπεδική κραυγή που απευθύνουν οι νικητές στους ηττημένους: “Και τώρα μπορείτε να πα’ να … ”


Δεν υπάρχουν χυδαίες λέξεις, αλλά χυδαίοι άνθρωποι και χυδαίες πολιτικές. Μια τέτοια χυδαία πολιτική είναι η πλήρης παράδοση της χώρας σε όσα φέρνει η τύχη. Κυριολεκτικά, η πολιτική της κυβέρνησης απέναντι στην πανδημία είναι το “όσα έρθουν κι όσα πάνε”.


Η ανοσία της αγέλης, λένε πολλοί, δεν είναι μια στρατηγική, αλλά το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα μιας πανδημικής κρίσης. Ας μην τη φοβόμαστε λοιπόν.


Δυστυχώς όμως, μεταμορφώνεται σε υγειονομική πολιτική, όταν πέφτει λευκή πετσέτα σε κάθε πρόκληση: Από το επαρκές σύστημα ανίχνευσης των κρουσμάτων, μέχρι την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας που θα μπορούσε να καθοδηγήσει με έγκαιρη διάγνωση τους ασθενείς και να μειώσει κατακόρυφα βαριές νοσηλείες και θανάτους.


Και ακόμα χειρότερα: Δεν έχουμε απλώς λευκή πετσέτα, δηλαδή πλήρης παραδοχή ήττας και ανικανότητας, αλλά μετατροπή της ήττας σε πεδίο κερδοσκοπίας για τους λίγους και τους εκλεκτούς. Η Ελλάδα έγινε διεθνώς ρεζίλι με τις συγκρίσεις (και τις προσβολές) που έκανε ο Άδωνης Γεωργιάδης για τα κυπριακά τεστ (τις οποίες μάζεψε σαν βρεγμένη γάτα). Σε όλη την Ευρώπη τα πρωτόκολλα για την ανίχνευση των κρουσμάτων είναι εμφανώς πιο ανθρώπινα, με το pcr test να είναι δωρεάν σε περίπτωση που έχεις συμπτώματα. Το pcr test στη Γερμανία, στην Ολλανδία ή στη Γαλλία γίνεται μέσα σε λίγες ώρες από τη στιγμή που δηλωθεί συμπτωματολογία συμβατη με Covid. Δοκιμάστε να κλείσετε ραντεβού στην Ελλάδα για pcr σε δημόσια δομή υγείας. Στη χώρα μας, η κατάρρευση της ΠΦΥ οδηγεί σε έκρηξη κερδών των διαγνωστικών κέντρων. Επιλογή απολύτως συνειδητή από μια κυβέρνηση αγυρτών και μαυραγοριτών.


Ποιος αλήθεια πιστεύει ότι το άνοιγμα των σχολείων αύριο Δευτέρα, 10/1 γίνεται αποκλειστικά και μόνο με γνώμονα την υγεία των παιδιών και των γονιών τους;


Ποιος δεν καταλαβαίνει ότι μόνο κριτήριο είναι η άρνηση του κράτους να εγγυηθεί εισοδήματα και άδειες σε γονείς που θα αναγκαστούν να κρατήσουν τα παιδιά στο σπίτι;


Ποιος γονιός παιδιού δημοτικού σχολείου δεν σκέφτηκε σοβαρά αυτές τις μέρες να κρατήσει τα παιδιά στο σπίτι;


Και ποιοι γονείς έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κάτι τέτοιο;


Όχι αυτοί που εργάζονται για να ζήσουν και “εξαρτώνται από το μισθό τους” (ας θυμηθούμε και πάλι την έκφραση του Μητσοτάκη – Λουδοβίκου).


Ποιος δεν καταλαβαίνει ότι στα σχολεία την εβδομάδα αυτή θα διεξαχθεί ένα μεγάλο πείραμα σε βάρος των παιδιών και των γονιών τους;


Μήπως όμως πρόκειται να δώσει η Επιτροπή Ειδικών στη δημοσιότητα, πόσοι από τα κρούσματα της μεθεπόμενης εβδομάδας είναι γονείς με παιδιά στα δημοτικά σχολεία, στα γυμνάσια και στα λύκεια;


Μήπως πρόκειται να δημοσιοποιήσει πόσοι από γονείς και παπούδες θα νοσήσουν βαριά και πόσοι από αυτούς θα καταλήξουν;


Όχι, θα κρυφτεί και πάλι πίσω από την (ευτυχή) συγκυρία τα παιδιά και οι έφηβοι να μην παρουσιάζουν συμπτώματα ή τουλάχιστον όχι ισχυρά.


Ποιος δεν καταλαβαίνει ότι τα κενά εκατοντάδων ή και χιλιάδων εκπαιδευτικών που νοσούν, δεν πρόκειται να καλυφθούν από ένα υπουργείο που με το σταγονόμετρο εγκρίνει αναπληρώσεις σε μακροχρόνιες απουσίες εκπαιδευτικών;


Ποιος δεν φοβάται τι θα γίνει με τα τμήματα που δεν θα έχουν δασκάλους, όπου τα παιδιά θα μοιράζονται στις άλλες τάξεις, τινάζοντας στον αέρα τις μπούρδες θεωρίες του κ.Μαγιορκίνη και τις φρούδες προσδοκίες των ανεπίγνωστων στελεχών του υπουργείου για κρούσματα που περιορίζονται μαγικά ανά τμήμα/bubble;


Ποιος δεν ξέρει ότι οι διευθυντές παρακαλούν ή και συνιστούν (άτυπα και προφορικά) τα παιδιά να μείνουν σπίτι, τουλάχιστον για την πρώτη εβδομάδα;


Και τι είναι μια κυβέρνηση που κωφεύει σε όλα αυτά, πέρα από μια κυβέρνηση ακριβώς όπως την αποκάλεσε ο ουδόλως συμπαθής στον γράφοντα κ. Κουρουμπλής;


Μα, λένε οι απολογητές της κυβερνητικής πολιτικής, ότι έτσι γίνεται και στην Ευρώπη.


Ως συνήθως κρύβουν τη μισή αλήθεια.


Τα σχολεία πράγματι, ανοίγουν στην Ευρώπη, αλλά:


α. Στην Ευρώπη το κύμα νοσηλειών της Δέλτα υποχώρησε, προτού αυξηθεί το κύμα νοσηλειών της Όμικρον. Εδώ τα δύο κύματα συγχωνεύτηκαν σε ένα. Αυτό σημαίνει ότι η πολυαναμενόμενη ελαφρύτερη συμπτωματολογία της Όμικρον, ακόμα και αν ισχύει γενικά (που είναι άλλης τάξης συζήτηση), στην Ελλάδα θα προστεθεί σε ένα ήδη τσακισμένο σύστημα υγείας που λειτουργεί (για την ακρίβεια υπολειτουργεί) εδώ και μήνες, διατηρώντας καθημερινά διψήφιο (ή και τριψήφιο για μεγάλο διάστημα) αριθμό διασωληνωμένων εκτός ΜΕΘ. Το σύστημα υγείας στην Ευρώπη μπορεί να στηρίξει επιπλέον φόρτο, στην Ελλάδα όχι. Τόσο απλά.


β. Στην Ευρώπη, από τις αρχές Νοεμβρίου οι θάνατοι και από τέλη Δεκεμβρίου τα κρούσματα αναλογικά με τον πληθυσμό, είναι περίπου τα μισά από ότι στην Ελλάδα.






Η αναλογία είναι πολύ χειρότερη για την κυβέρνηση Μητσοτάκη, αν συγκριθεί μόνο με τη Δυτική Ευρώπη και όχι με το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όταν λοιπόν τόσο η υγειονομική άμυνα και η κατάσταση των συστημάτων υγείας, όσο και η ίδια η εξέλιξη της πανδημίας, είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση στην υπόλοιπη Ευρώπη, από ότι στην Ελλάδα (σύμφωνα πάντα με τους αριθμούς), από πού κι ως πού προκύπτει ότι μέτρο σύγκρισης πρέπει να είναι αποκλειστικά η ημερομηνία στην οποία ανοίγουν τα σχολεία;

Για να μην αναφερθούμε στην πραγματικότητα των ίδιων των σχολικών τάξεων (πλήθος μαθητών ανά τμήμα, πυκνότητα ανά τετραγωνικό, συστήματα εξαερισμού με κατάλληλα φίλτρα, πλήθος εκπαιδευτικών ανά σχολική μονάδα, κάλυψη κενών και αναπληρώσεων κοκ). Αυτές οι παράμετροι, οι τόσο διαφορετικές στην Ελλάδα από ότι στην Ευρώπη, που η εξασφάλισή τους κοστίζει λεφτά σε μια κυβέρνηση που θέλει εμμονικά να τσακίσει το δημόσιο σχολείο, κάνουν την απόφαση για το άνοιγμα των σχολείων χωρίς την παραμικρή ουσιαστική αλλαγή (εκτός από το ένα επιπλέον σελφ τεστ – και αν αυτό βρεθεί δηλαδή), μνημείο ασυνείδητης πολιτικής.

Τα σχολεία γενικά πρέπει να είναι ανοικτά. Και στον καιρό της πανδημίας. Η τηλεκπαίδευση (που εμμέσως πλην σαφώς η κυβέρνηση παραδέχεται ότι δεν αποδίδει), διαμόρφωσε μια γενιά μαθητών με ισχυρές μαθησιακές και κοινωνικο-ψυχολογικές δυσκολίες. Έγκλημα, για το οποίο παρεμπιπτόντως, ουδείς λογοδοτεί. Όμως δεν μπορεί τα σχολεία πέρυσι, με καλύτερους δείκτες σε όλους τους τομείς, να είναι επί πέντε μήνες κλειστά, και σήμερα, να μην δίνεται παράταση ούτε καν πέντε ημερών (οι οποίες ούτως ή άλλως αναπληρώνονται από τις εκδρομές που δεν έγιναν)

Δεν μπορεί, ακόμα και αυτή η εμφανώς ανίκανη στη διαχείριση και αδιάφορη στα προβλήματα της κοινωνίας κυβέρνηση να είναι ακριβή στα πίτουρα και φτηνή στο αλεύρι. Δεν μπορεί να μετατρέπει τους εκπαιδευτικούς σε φαρμακοποιούς, τους μαθητές και τις οικογένειές τους σε πειραματόζωα και την εκπαίδευση σε υγειονομικό ναρκοπέδιο.


Του Πάσχου Λαζαρίδη - www.antapocrisis.gr 

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2022

ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Μέχρι την Έδεσσα τα τρένα την Πέμπτη 13/1

 

Ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 

Ανακοίνωση ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών

 
Καλούμε τα Σωματεία, την Π.Ο.Σ. και όλους τους εργαζόμενους να συμμετέχουν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας καθώς και στη συνέντευξη τύπου των εργατικών Σωματείων που θα πραγματοποιηθεί έξω από το Υπουργείο Υγείας την ΠΕΜΠΤΗ 13 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ στις  17.00’.

Σαν σήμερα, 4 χρόνια πριν. Όταν ο σιδηρόδρομος ήταν Κυβερνητική προτεραιότητα.

 ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ 

Σαν σήμερα, 4 χρόνια πριν γινόταν το επίσημο πρώτο δρομολόγιο στην σήραγγα Καλλίδρομου και 15 μέρες μετά δινόταν προς χρήση, παρουσία του Χρήστου Σπίρτζη.

Ένα έργο που ξεκίνησε

Ακόμα κλειστή η γραμμή προς Φλώρινα (μέχρι Σκύδρα τα τρένα) , προβλήματα στην ηλεκτροκίνηση ΣΚΑ-Οινόη

Επί ποδός συνεργεία του ΟΣΕ για την αποκατάσταση της ηλεκτροκίνησης.  
Μέχρι την Σκύδρα ταξιδεύουν τα τρένα προς Φλώρινα για δεύτερη μέρα σήμερα, ενώ σοβαρά προβλήματα υπάρχουν στην ηλεκτροκίνηση μεταξύ ΣΚΑ-Οινόης, η οποία απο χτες είναι

Θα καταφέρει να κατασκευαστεί η Ανατολική Σιδηροδρομική Εγνατία; Τι προβλέπει το «γιγαντιαίο» έργο Θεσσαλονίκη – Ξάνθη (1,69 δις)

 Θα καταφέρει να κατασκευαστεί η Ανατολική Σιδηροδρομική Εγνατία; Θα προσελκύσει το ενδιαφέρον κατασκευαστικών εταιρειών το «γιγαντιαίο» έργο των 1,69 δις ευρώ για τη νέα, πεδινή σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022

Νεαρός σε ζωντανή σύνδεση “ισοπεδώνει” κυβέρνηση και ΜΜΕ

Ο νεαρός, μιλώντας στο Δελτίο του MEGA, «κόλλησε στον τοίχο» κυβέρνηση και ΜΜΕ αναφερόμενος στην εγκληματική, πολιτική διαχείριση της πανδημίας από το επιτελικό κράτος.«Υπάρχουν τρομερές ελλείψεις προσωπικού στο νοσοκομειακό τομέα. Υπάρχουν πάρα