Tην πεποίθηση ότι η Θεσσαλονίκη δεν πρόκειται να αποκτήσει μετρό πριν από το 2020 ή και το 2023, «όσο καλά και να πάμε από εδώ και πέρα και όποιον σταθμό και να καταργήσουμε», εξέφρασε σήμερα ο πρόεδρος των Σωματείου Εργαζομένων, Χάρης Κυπριανίδης, σε συνέντευξη Τύπου για το θέμα, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ.
Ισχυρίστηκε, δε, ότι οι καθυστερήσεις που έχουν ανακύψει με τις αρχαιότητες στον σταθμό Βενιζέλου του μετρό, είναι απλώς το "χαλί", κάτω από το οποίο, κρύβονται τα πραγματικά προβλήματα του έργου, ήτοι οι απαλλοτριώσεις, τα οικονομικά ζητήματα και τα θέματα μηχανικού.
Ακόμη και οι δύο μετροπόντικες, επισήμανε, που ανακοινώθηκε ότι "πιάνουν δουλειά", απλά θα αποθηκευτούν στον σταθμό της Ν. Ελβετίας, όπου μεταφέρονται και δεν πρόκειται να λειτουργήσουν, όσο δεν κατασκευάζονται οι διαφραγματικοί τοίχοι στη Βούλγαρη, εξαιτίας των εκεί προβλημάτων.
Ο γενικός γραμματέας του σωματείου, αρχαιολόγος Δημήτρης Παπάς, διευκρίνισε ότι απομένει να ολοκληρωθεί το 28% των ανασκαφών.
"Φοβόμαστε", είπε, ότι "οι πρόσθετοι πόροι, ύψους 42 εκατ. ευρώ, που τελούν υπό τελική έγκριση για τις αρχαιότητες, δεν είναι επαρκείς".
Πρόσθεσε, δε, ότι η σύμβαση γι΄ αυτά τα 42 εκατ. ευρώ (εκ των οποίων 10 εκατ. προορίζονται για την εφαρμογή οποιασδήποτε απόφασης -π.χ., περί απόσπασης κι ανάδειξης των αρχαιοτήτων- στον σταθμό Βενιζέλου), δεν έχει καν φτάσει στο Ελεγκτικό Συνέδριο, ώστε ακολούθως να κυρωθεί απ' τη Βουλή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου