Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Μετά τον ΟΛΠ, «απόβαση» της Cosco στο Θριάσιο εμπορευματικό. Αποκλειστικό απο το metaforespess

Μετά το λιμάνι του Πειραιά, κινεζική «απόβαση» στο Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο. Η Cosco είναι, σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, μεταξύ των έξι υποψηφίων που εκδήλωσαν μη δεσμευτικό ενδιαφέρον για την κατασκευή και εκμετάλλευση του εμπορευματικού κέντρου ιδιωτών στο Θριάσιο Πεδίο.


Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr

Ο διαγωνισμός, που προκήρυξε η ΓΑΙΑΟΣΕ, συγκέντρωσε μη δεσμευτικές προσφορές από τις εταιρείες: Cosco, Goldair, Foodlink,  MedLog, Eurobank Properties και Redeplan.

Η συμμετοχή που ξεχωρίζει είναι της Cosco, η οποία, μετά το δεδηλωμένο ενδιαφέρον για την εξαγορά του 67% του ΟΛΠ, καθιστά σαφές ότι επιδιώκει τη δημιουργία ενός σύγχρονου εμπορευματικού κέντρου, εκμεταλλευόμενη την αύξηση των φορτίων της, αλλά και την απευθείας σύνδεση του Θριάσιου εμπορευματικού με το σιδηροδρομικό δίκτυο (ήδη η κινεζική εταιρεία έχει ξεκινήσει συνέργιες με την TΡΑΙΝΟΣΕ).

Όπως σημειώνουν στελέχη της ναυτιλιακής αγοράς, «η Cosco διαβλέπει την ανάγκη δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου πλέγματος υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας, δηλαδή μεταφορά – αποθήκευση – διανομή, παρέχοντας ουσιαστικά το σύνολο των υπηρεσιών logistics στους πελάτες της».   
Υπενθυμίζεται ότι, μετά την επίτευξη του φιλικού διακανονισμού με τον ΟΛΠ για την επέκταση του δυτικό τομέα της προβλήτας ΙΙΙ, η Cosco θα μπορεί να διαχειρίζεται έως 6,2 εκατ. TEUS ετησίως και έως 7,2 εκατ., εάν πλειοδοτήσει για το 67% του ΟΛΠ (ο διαγωνισμός βρίσκεται στη φάση των δεσμευτικών προσφορών).

Μονάχα το 2013, η κινεζική εταιρεία διαχειρίστηκε 2,51 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, σημειώνοντας άνοδο 19,5%, σε σχέση με το 2012.

Άλλο μη δεσμευτικές προσφορές κι άλλο δεσμευτικές…

Όσον αφορά τις υπόλοιπες εταιρείες, οι Goldair, Foodlink και MedLog προέρχονται από τον κλάδο των logistics, έχοντας εμπειρία σε υπηρεσίες αποθήκευσης, ενώ η Eurobank Properties στον τομέα των ακινήτων και η Redeplan σε υπηρεσίες τεχνικού συμβούλου.

Ενδιαφέρον έχει να αποσαφηνιστεί, εάν βρίσκονται άλλες εταιρείες «πίσω» από την Eurobank Properties, οι οποίες, σε αυτή τη φάση, δεν θέλουν να κάνουν γνωστό το ενδιαφέρον τους.
Επίσης, είναι άλλο μη δεσμευτικές προσφορές κι άλλο δεσμευτικές. Για παράδειγμα, δεν σημαίνει ότι η Cosco θα υποβάλλει δεσμευτική προσφορά, διότι και παλαιότερα είχε επιδείξει αρχικό ενδιαφέρον για το Θριάσιο, ωστόσο δεν υπέβαλε προσφορά.

Πάντως, η ΓΑΙΑΟΣΕ, στα τέλη Αυγούστου, θα καλέσει τις εταιρείες για απευθείας διαπραγματεύσεις, με στόχο την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού το δίμηνο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου.  

Τα χαρακτηριστικά του έργου

Αναλυτικά, η ευρύτερη έκταση του συγκροτήματος εγκαταστάσεων του Θριασίου Πεδίου περιλαμβάνει τον σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1450 στρεμμάτων ιδιοκτησίας ΟΣΕ Α.Ε. και τον χώρο ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., έκτασης 588 στρεμμάτων, με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων.

Διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τον εμπορικό λιμένα του Πειραιά (Νέο Ικόνιο).

Στρατηγικός στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ αποτελεί η δημιουργία και λειτουργία ενός εμπορευματικού κέντρου διεθνούς εμβέλειας, που θα συμβάλει στην αύξηση των σιδηροδρομικώς μεταφερόμενων εμπορευματικών φορτίων και στην ανάδειξη της χώρας ως βασικής πύλης διακίνησης εμπορευμάτων στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου