Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Βέλγιο, 66 παραβιάσεις κόκκινου φωτοσήματος το 2014 !

Δημοσιεύουμε αυτήν την ανάρτηση σε συνέχεια της προηγούμενης (Θριάσιο) για να δείξουμε σε όλους,την σημασία που δείχνουν στο εξωτερικό στην τήρηση κανονισμών ασφαλείας, αλλά και την αυστηρή καταγραφή των συμβάντων. Αναλυτικότερα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία πάνω απο
1.3 εκ τρένα τρέξαν στους Βελγικούς σιδηροδρόμους το 2014. 
Το περίφημο κόκκινο φωτόσημα παραβιάστηκε 66 φορές, αυξάνοντας τον αριθμό παραβιάσεων απο το 2013(που ήταν 56).Ωστόσο το νούμερο φανερώνει μείωση των παραβιάσεων κατά 37% απο τα στοιχεία του 2010 τόνισε η επίσημη αρχή σε Δελτίο Τύπου.
Φυσικά το πρόβλημα ελάχιστα καταλαβαίνουν οι επιβάτες.Συνολικά 34 επιβατικά τρένα περάσαν κόκκινο φωτόσημα,2 λιγότερα απο τα περιστατικά του 2013(36).Ωστόσο απο το 2010 η μείωση των περιστατικών σε επιβατικές αμαξοστοιχίες φτάνει το 50%.
Σε εμπορικές αμαξοστοιχίες είχαμε αύξηση των παραβιάσεων απο 20 το 2013 σε 32 το 2014!
Διάφορες μελέτες καταδεικνύουν ότι το νούμερο των παραβιάσεων μειώνεται δραματικά όταν και η υποδομή αλλά και το τροχαίο υλικό είναι εξοπλισμένα με συστήματα ασφαλείας.
Τα στατιστικά που αποδεικνύουν την δεδομένη μείωση με την ύπαρξη αυτών των συστημάτων (TBL +1)έχει ενθαρρύνει την ολοκλήρωση τοποθέτησης του σε όλο το δίκτυο και τροχαίο υλικό(μέχρι στιγμής όλα τα επιβατικά τρένα έχουν το σύστημα, όχι όμως και τα εμπορικά).
 Με αυτό το σύστημα η αμαξοστοιχία πεδίζει άμεσα μετά την παραβίαση κόκκινου φωτοσήματος και επιτρέπει την πορεία μέχρι το επόμενο(όταν αυτό είναι δυνατό) με ταχύτητα όχι μεγαλύτερη των 40 χιλιομέτρων.

Δικό μας σχόλιο 

Εμείς απλά βλέποντας την ακρίβεια στην λεπτομέρεια σε Ευρωπαϊκές χώρες γύρω απο τα συστήματα ασφαλείας , καθόμαστε και σκεφτόμαστε τι συμβαίνει στην Ελλάδα. (όπου στο 70% του Δικτύου δεν υπάρχουν φωτοσήματα) και πως θα αντιδρούσαν ξένοι μηχανοδηγοί αν έβλεπαν πόσο εμπειρικά  γίνεται η κυκλοφορία  απο το προσωπικό έλξης  με την δεδομένη επαγγελματική του επάρκεια.

Ωστόσο δεν μπορούμε παρά να μελαγχολήσουμε γιατί αυτά τα συστήματα θα έπρεπε να υπάρχουν εδώ και χρόνια στην Ελλάδα, αφού έχουν πληρωθεί στο ακέραιο και δεν λειτουργούν.
Όταν δε ξεκινήσει η λειτουργία τους, είναι δεδομένο ότι θα αποτελούν συστήματα που τα έχουν ξεπεράσει οι εξελίξεις.
Φυσικά και τα Σωματεία των μηχανοδηγών σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο δίνουν την μέγιστη προτεραιότητα σε θέματα ασφαλείας και τήρησης κανονισμών που προστατεύουν εργαζόμενους και επιβάτες.
Οι συγκρίσεις με το Ελληνικό γίγνεσθαι (βλέπε τι συμβαίνει στο Θριάσιο και όχι μόνο- και την παντελή έλλειψη αντίδρασης απο το Σωματείο μας ) είναι μοιραίες.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου