Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει το στέκι της έλξης τις τελευταίες μέρες του χρόνου υπεγράφη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΝΕΑ σύμβαση με
συνταξιούχο σιδηροδρομικό ο οποίος και αναλαμβάνει καθήκοντα συμβούλου για το τροχαίο υλικό και την ασφάλεια (κυκλοφορίας ; ).
Εμείς απλά αναρωτιόμαστε (μετά κ την προχτεσινή μας ανάρτηση για την ΕΕΣΣΤΥ) μέχρι πόσους συμβούλους έχει δικαίωμα η εκάστοτε Διοίκηση να προσλαμβάνει;
Η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών που επαναστάτησε για τους συνταξιούχους που ....επισκευάζουν την ατμάμαξα στο ΚΕΠ , θα πεί ή μάλλον ακόμα καλύτερα θα κάνει κάτι ;
Επαναλαμβάνουμε ότι τα πρόσωπα δεν μας ενδιαφέρουν (ίσα - ίσα που κάποιους τους γνωρίζουμε και ξέρουμε ότι ήταν καλοί συνάδελφοι).
Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η απαράδεκτη πολιτική με την πρόσληψη συνταξιούχων που τείνει -μαζί με την διαδικασία πρόσληψης στρατιάς συμβούλων στις εταιρείες του Ομίλου-, να λάβει διαστάσεις επιδημίας.
Θυμίζουμε ότι πρόκειται για θέσεις που δημιουργούνται απο τις Διοικήσεις και οι οποίες δεν προκηρύσσονται πουθενά.
Την ίδια ώρα η ανεργία έχει ξεπεράσει το 27 %.
Αναμφίβολα το θέμα είναι βαθιά πολιτικό και οι Διοικήσεις οφείλουν να δώσουν απαντήσεις, η δε ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιμελώς δεν έχει βγάλει καμία απο αυτές τις συμβάσεις στην Διαύγεια.
Επαναλαμβάνουμε ότι πάγια θέση μας είναι η ΠΡΟΣΛΗΨΗ εργαζομένων με συγκροτημένα δικαιώματα όπου υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου