Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Αναζητείται η «χρυσή τομή» για τις ιδιωτικοποιήσεις. Τα σενάρια για ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μια κατ' αρχήν συμφωνία μεταξύ Αθήνας και εταίρων ως προς το πρωτογενές πλεόνασμα και τις ιδιωτικοποιήσεις φαίνεται ότι επιτεύχθηκε κατά τις διαπραγματεύσεις στο Brussels Group το Σαββατοκύριακο.
Σύμφωνα με πληροφορίες
που επικαλείται το Mega, το Σάββατο επήλθε συμφωνία των δύο πλευρών, ως προς το πρωτογενές πλεόνασμα, που υπολογίζεται στο 1,2% έως 1,5%.

Παράλληλα, την Κυριακή συζητήθηκε το θέμα των ιδιωτικοποιήσεων και σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες υπάρχει συμφωνία για διατήρηση της συμμετοχής του κράτους. Ωστόσο, οι δανειστές ζητούν τα κέρδη να πηγαίνουν στο χρέος, ενώ η κυβέρνηση να πηγαίνουν στην ανάπτυξη.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακούγονται ποικίλα σενάρια: Από ακύρωση του διαγωνισμού έως διατήρηση ποσοστού του δημοσίου και εκχώρηση σε ιδιώτες του management και πλειοψηφικού ποσοστού.
Ειδικότερα, για τον ΟΛΠ ακούγεται έντονα ότι προκρίνεται η πώληση του 51%, αντί του 67%. Το 51% φέρεται να είναι δεδομένο, ενώ εξετάζεται και η συμπερίληψη εκχώρησης δικαιωμάτων πρώτης άρνησης ή άλλης option αγοράς για το υπόλοιπο 23% περίπου, που θα διατηρήσει το Δημόσιο, στον επενδυτή που θα ανακηρυχθεί πλειοδότης.

Παράλληλα, ο επενδυτής θα δεσμευτεί με τη νέα σύμβαση παραχώρησης, για συγκεκριμένες επενδύσεις και για εργασιακά κι άλλα θέματα δημοσίου και κοινωνικού ενδιαφέροντος. 

Για τα περιφερειακά αεροδρόμια εξετάζεται η συμμετοχή του δημοσίου (π.χ. περιφέρειες) στο κοινοπρακτικό σχήμα εκμετάλλευσής τους και πιθανότατα, μείωση του χρόνου παραχώρησης. Το ζητούμενο εδώ είναι ότι οι Περιφέρειες δεν έχουν  τα χρήματα για να εισέλθουν στο μετοχικό ποσοστό της εταιρείας, που θα διαχειρίζεται τα περιφερειακά αεροδρόμια.

Τέλος, για τον ΟΛΘ πιθανολογείται η υιοθέτηση του μοντέλου των επιμέρους παραχωρήσεων (σταθμός εμπορυματοκιβωτίων, κρουαζιέρα, κ.α.).  

metaforespress.gr  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου