Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Νέες απεργίες απο τους Γερμανούς μηχανοδηγούς! ΑΠΑΙΤΟΥΝ 37 ώρες δουλειά και Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με αυξήσεις 5%

Απεργιακές κινητοποιήσεις σε επιβατικά και φορτηγά τρένα ανακοίνωσε το συνδικάτο που εκπροσωπεί τους Μηχανοδηγούς των Σιδηροδρόμων της Γερμανίας (GDL).Συγκεκριμένα, η απεργία στα επιβατικά τρένα θα ξεκινήσει στις 02.00 το ξημερώματα της Τετάρτης και θα διαρκέσει 43 ώρες, ενώ η απεργία στα φορτηγά τρένα θα ξεκινήσει στις 15.00 το μεσημέρι της Τρίτης και θα διαρκέσει 66 ώρες.«Όπου δεν υπάρχει θέληση, δεν υπάρχει άλλη επιλογή», δήλωσε ο επικεφαλής του συνδικάτου Κλάους Βέσελσκυ, κατηγορώντας τη διοίκηση
της εταιρείας για την κατάρρευση των συνομιλιών. Το συνδικάτο GDL εκπροσωπεί περίπου 20.000 εργαζόμενους από τους περίπου 200.000 της Deutsche Bahn με τη διαμάχη να αφορά δικαιώματα και μισθούς.
Ο Ούρλιχ Βέμπερ, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, παρότρυνε το συνδικάτο να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, σημειώνοντας πως «κανείς δεν μπορεί να κατανοήσει αυτές τις απεργίες. Το συνδικάτο θα μπορούσε να πάρει σχεδόν όσα ζητούσε από τις συνομιλίες, αλλά τι συνέβη;»
Εκατομμύρια επιβατών χρησιμοποιούν το σιδηροδρομικό δίκτυο καθημερινά, βασιζόμενα στο γρήγορο δίκτυο του σε όλη τη χώρα, ενώ περίπου το 1/5 των γερμανικών φορτίων μεταφέρεται με αμαξοστοιχίες.
Οικονομολόγοι εκτιμούν πως μια απεργία στο σιδηροδρομικό δίκτυο παραπάνω από τρεις μέρες μπορεί να κοστίσει στην οικονομία κοντά στα 100 εκατ. ευρώ την μέρα.
Το συνδικάτο απαιτεί το δικαίωμα να διαπραγματευθεί εκπροσωπώντας και άλλους εργαζομένους όπως τους επιστάτες των τρένων. Επίσης διεκδικεί αύξηση 5% και μείωση των ωρών εργασίας σε 37 ώρες από 39 ώρες την εβδομάδα. Το συνδικάτο εξασφάλισε τη δέσμευση για εφάπαξ πληρωμή 510 ευρώ το 2014.
Πηγή: ΑΜΠΕ, Reuters

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου