Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Ξέφραγο αμπέλι ο ΟΣΕ - Όποιος γουστάρει μπαίνει στην γραμμή και κάνει ότι θέλει

Σήμερα στα Καλάβρυτα αποδείχτηκε ότι αυτοί που Διοικούν τον ΟΣΕ και τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο είναι απολύτως ανεύθυνοι,επικίνδυνοι και  ανεπαρκείς. Αν ο κ. Θεοφανόπουλος θέλει να παραιτηθεί  και να φύγει όπως ακούγεται,να δώσει την παραίτηση του αύριο. Δημόσιες σχέσεις με την ασφάλεια επιβατών, ο κ. Θεοφανόπουλος δεν μπορεί να κάνει.Σήμερα στα Καλάβρυτα παρά
το ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε καταργήσει  - έπειτα απο ενέργειες του Σωματείου των μηχανοδηγών- το δρομολόγιο της ατμάμαξας λόγω έλλειψης εκπαιδευμένου προσωπικού, συνταξιούχος ...βρήκε τα κλειδιά της αποθήκης (ΜΠΑΧΑΛΟ), έβαλε μπρός την ατμάμαξα (ΜΠΑΧΑΛΟ) και κυκλοφόρησε ΜΕ επιβάτες την ατμάμαξα για 100,200 κανείς δεν ξέρει πόσα μέτρα.
Χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ μηχανοδηγός στο σημείο. 
ΚΑΝΕΝΑΣ γιατί αυτήν ήταν η εντολή του Σωματείου, το δρομολόγιο ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ.

Ο κ. Θεοφανόπουλος είναι απόλυτα υπεύθυνος γιατί έθεσε σε κίνδυνο την ζωή των επιβατών του βαγονιού. 
To πως βρέθηκε βαγόνι, επιβάτες μέσα σε αυτό και κυκλοφόρησε στην γραμμή είναι ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί ΑΜΕΣΑ.

Ο σταθμάρχης που στην βάρδια του έδωσε την εντολή να βγεί το τρένο στην κυρία γραμμή είναι απόλυτα υπεύθυνος γιατί το τρένο ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ στο πρόγραμμα  κυκλοφορίας.
Όσοι νομίζουν ότι μπορούν να παίζουν παιχνιδάκια με αυτά τα θέματα,πρέπει να καταλάβουν ακριβώς τι μπορεί  να συμβεί.
Όσοι θεωρούν ότι έτσι θα προβάλουν την περιοχή τους , με ένα τσαμπουκά που δεν λαμβάνει υπόψην την ανθρώπινη ζωή και την ασφάλεια κυκλοφορίας ,επειδή ο Δημόσιος Οργανισμός Σιδηροδρόμων είναι ένα ξέφραγο αμπέλι θα καταλάβουν σύντομα ότι ΜΟΝΟ έτσι δεν γίνεται διαφήμιση αλλά αντίθετα μπορεί να προκαλέσουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ ζημιά στο προϊόν που θέλουν να προωθήσουν.
Ο συνταξιούχος , που ανέβηκε στην μηχανή κουβαλώντας επιβάτες θα βρεθεί και αυτός αντιμέτωπος με τα όσα απορρέουν απο την κείμενη Νομοθεσία.
Οι φίλοι του σιδηροδρόμου, θα πρέπει να αντιληφθούν τα όρια που υπάρχουν στην σχέση τους με τον σιδηρόδρομο και να καταλάβουν ότι τέτοιες ενέργειες μας γυρνάνε πολύ πίσω.Πάρα πολύ πίσω.
Όσον αφορά του εκπροσώπους της ΔΑΚΕ που μιλούν για ευθύνες του Προέδρου του Σωματείου, έχουν δίκιο.
Όταν το τρένο βγαίνει απο το πρόγραμμα κυκλοφορίας με ενέργειες του Σωματείου, θα πρέπει να στέλνουμε και μια Διμοιρία των ΜΑΤ να φυλάει την γραμμή και τις εγκαταστάσεις μπας και το βάλουν 1-2 ανεύθυνοι σιδηροδρομικοί  ή μη (εδώ πραγματικά έχει χαθεί η μπάλλα) που ενδεχομένως να εξυπηρετούν και κάποια σκοπιμότητα.
Αύριο τα σπουδαία.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

8 σχόλια:

  1. μπραβο καποτε να σταματησει η μαρμουλα ρε παιδια.. τι ειναι αυτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://www.youtube.com/watch?v=KTqQDZPvWbc&list=FLFZ1P7O8K3DRp6YNqOga6ag&index=1να παρω και εγω ενα τραινο να κανω βολτες τον κοσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αρπακτικο που εθεσε σε κινηση την ατμαμαξα ΔΚ8001 πρεπει το σωματειο να κινηθει νομικα πρωτο κατα του αρπακτικου και του σταθμαρχη που χωρις να εχει μπει στο προγραμμα κυκλοφοριας επετρεψε την αφη της ατμαμαξας και στην συνεχεια η αναζητηση και των υπολοιπων υπευθυνων γιατι το αρπακτικο θα το ξανακανει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια ερωτησει ρε παιδια. Τελικα κουμαντο ποιος κανει τελικα, η διοικηση δηλ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή τα σωματεια σας;; Γιατι αυτο που διαβαζω πιο πανω ειναι μ` εντολη του Σωματειου.
    Αφου σε προηγουμενο αναρτηση σας γραψατε οτι ενδιαφερεστε για θεματικα τραινα γιατι δεν ανεβηκαν εθελοντες απο εσας να μαθετε ;;
    Και ακτι τελευταιο οτι ειναι νομιμο δεν σημαινει οτι ειναι και ηθικο.
    Καλησπερα σας κυριοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ηρεμιστε παιδια.Δεν εκλεψε τον υπερσιβηρικο,εκανε αυτο που θα επρεπε να εχει κανει ο ΟΣΕ τοσα χρονια και να βγαζει χρηματα απο τους τουριστες που θελουν να μπουν και να κανουν μια βολτα.Απ την στιγμη που δεν εγινε ατυχημα,δεν ανοιξε ουτε μυτη,δεν βλεπω τον λογο που θα πρεπει να εκτελεσουμε τον συνταξιουχο μηχανοδηγο.Ναι εχετε δικιο,το πηρε χωρις να ειναι κανενας ενημερος,χωρις να δρομολογειο,ναι ηταν λαθος που το πηρε ξαναλεω,αλλα αν οσχυουν αυτα που λενε για μια διαδρομη 200 εως 500 μετρων,ε.....τοτε πιο πολυ το "σκαλιζεται" εσεις παρα ο οποιοσδηποτε αλλος.
    Αληθεια,αστυνομια κληθηκε για τον συνταξιουχο "κλεφτη" του τρενου;Πως καταδικαζουμε καποιον χωρις να εχει συλληφθει;
    Ας ηρεμησουμε και ας μην το κανουμε τοοοοσο μεγαλο θεμα
    Ναι εχετε δικιο ξαναλεω,αλλα μην το φτανουμε στα ακρα,μην κανουμε την τριχα ,τριχια!!!
    Οταν καποιος εχει μια περιουσια,την φυλαει.Κλεινει πορτες παραθυρα,περνει τα κλειδια.Δεν τα αφηνει εκει για να μπορει ο καθενας να κανει οτι του κατεβει και θελει οπως ο "συνταξιουχος κλεφτης".Για εμενα,πρωτα φταιει ο ΟΣΕ και μετα ολοι οι αλλοι.Ας κοιταξουμε να ριξουμε ευθυνες πρωτα στον ΟΣΕ και μετα στον παππου που "καβλωσε" και πηρε το τρενο,βλεπωντας κατι που το υπηρετουσε για τοσα χρονια να σκουριαζει και να το ριμαζει ο καιρος και οι γνωστοι αγνωστοι βανδαλοι.
    Για εμενα το θεμα θεωρηται ως μη γενομενο.
    Ηρεμιστε και σκεφτητε καλα πριν στηλετε τον εν λογω παππου (που δεν τον γνωριζω τον ανθρωπο καθολου) για "κρεμασμα" .Οχι οτι με αυτο τον τροπο τον επαινω και οτι θα πρεπει να το ξανακανει,αλλα εκανε κατι ΟΧΙ ΣΩΣΤΟ αλλα γιατι το ενιωθε και το πονουσε.
    Ας φροντισει ο ανευθυνουπευθυνος που περνει τα τοσα πολλα χρηματα απο τους δικους μας φορους για να συντηριθει το πτωμα που λεγεται ΟΣΕ να παρει τα κλειδια και γενικοτερα να κλειδωσει σωστα τους σταθμους που ειναι ανενεργοι και μετα ας κρεμασουμε τον παππου που εκανε μια αναιμακτη βολτα με το τρενακι που πιστευω οτι το ευχαριστιθηκαν τοσοι πολλοι παρα οι οσοι λιγοι πικραθηκαν.

    Φιλικα παντα
    Ενας σιδηροδρομοφιλος σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Takis.
    Αφού θέλουμε να έχουμε θεαματικά τρένα και τουρισμό γιατί η Τραινοσε δεν φρόντισε έγκαιρα να εκπαίδευση τους μηχανοδηγούς. Επίσης γιατί όταν έγινε η παρουσίαση της ατμομηχανής και του βαγονιού εκτός τον κ Θεοφανόπουλο και τον κ. Αγιάσογλου ήταν απών εκπρόσωπος της Τραινοσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κουμαντο κανουν οι κανονισμοι φιλε μου... οσο αναφορα γιατι δεν ανεβηκαμε να μαθουμε ειναι αλλο κεφαλαιο.... που σιγουρα ξερουμε εμεις.. εκτος και αν προτιμουσατε να κλεισουν τα τακτικα δρομολογια...κυριε Γεωργιου.. αυτο ομως δεν σημαινει πως οποιοσδηποτε χωρις αρμοδιοτητα παιρνει ενα τραινο και βαζει κοσμο μεσα και σουλατσαρει στο σταθμο.. νομιζω να σε κατατοπισα..αφου βεβαια ξερεις καλα για την διοικηση η τραινοσε θα ξερεις και τι ηταν ο κυριος που ανεβηκε πανω στην Α/Τ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συνιστούμε ψυχραιμία..
    Βαρεθήκαμε να λαμβάνουμε σχόλια για το θέμα και να τα κόβουμε γιατί μιλάνε για πολλά με ύφος προσβλητικό απέναντι στους σιδηροδρομικούς και πάντα ανώνυμα.
    Οπότε μην ταλαιπωρείστε άδικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή