Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Η Λ.Α.Ε. Μεσσηνίας επικαλείται το στέκι της έλξης και ζητά την επαναλειτουργία του Προαστιακού Μεσσηνίας


Η καλύτερη απάντηση στον μόνιμο υβριστή μας Παναγιώτη Τερζόγλου -κεντρικό πρόσωπο κ υπεύθυνο της Λ.Α.Ε. Σιδηροδρομικών - έρχεται απο την Μεσσηνία όπου η τοπική Οργάνωση επικαλείται την ανάρτηση μας για τις υπέρογκες χρεώσεις απο ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ ΕΕΣΣΤΥ ζητώντας και αυτή,την άμεση επαναλειτουργία του Προαστιακού. Για άλλη μια φορά το στέκι της έλξης, με την ουσιαστική προσέγγιση των θεμάτων, γίνεται
αναφορά σε αγώνα υπέρ της ανάπτυξης του σιδηροδρόμου.Το στέκι δεν υπηρετεί κόμματα, υπηρετεί την πολιτική ανάπτυξης του σιδηροδρόμου!Διαβάζουμε την ανακοίνωση της Λαϊκής Ενότητα Μεσσηνίας :


«Το βαθύ σύστημα της νεοφιλελεύθερης διαπλοκής» δεν επιθυμεί την επαναλειτουργία του σιδηρόδρομου, υποστηρίζει η Λαϊκή Ενότητα Μεσσηνίας και επισημαίνει σχετικά ότι διογκώθηκε ύποπτα το κόστος λειτουργίας της γραμμής Καλαμάτας-Μεσσήνης την περίοδο των εορτών, πιθανώς για να «καούν» οι προοπτικές της μόνιμης επαναλειτουργίας του προαστιακού. Η Λαϊκή Ενότητα ζητάει την πλήρη επαναλειτουργία του προαστιακού, σε ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Μεσσηνίας…

Ειδικότερα, σε ανακοίνωσή της με τίτλο «Σωστή και πλήρης επαναλειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου χωρίς εξωπραγματικές και ύποπτες χρεώσεις», η Λαϊκή Ενότητα Μεσσηνίας σημειώνει τα εξής: «Η Λαϊκή Ενότητα Μεσσηνίας με αφορμή την προσωρινή δοκιμαστική επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στο τμήμα Καλαμάτα – Μεσσήνη – Καλαμάτα τονίζει τα εξής:
1) Είναι αναγκαία και δυνατή η επαναλειτουργία του προαστιακού Καλαμάτας σε όλο του το μήκος, δηλαδή και στο τμήμα Καλαμάτα – Μεσσήνη – Καλαμάτα και στο τμήμα Καλαμάτα – Άρις – Διαβολίτσι – Κυπαρισσία – Καλαμάτα και θα στηρίξει κάθε πρωτοβουλία προς αυτή την κατεύθυνση.
2) Είναι θετικό το γεγονός ότι μετά από αίτημα της τοπικής κοινωνίας και του Δήμου της Μεσσήνης επαναλειτούργησε προσωρινά γι’ αυτό το μικρό χρονικό διάστημα η γραμμή Καλαμάτα – Μεσσήνη – Καλαμάτα.
3) Προκαλούνται όμως μεγάλες ανησυχίες για το αν πραγματικά η κυβέρνηση και οι διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλουν τη επαναλειτουργία του προαστιακού ή ο σκοπός τους ήταν και είναι να «κάψουν» οποιαδήποτε προοπτική επαναλειτουργίας με το επιχείρημα ότι είναι μεγάλο το κόστος. 
Η εκτίμησή μας αυτή ενισχύεται από το γεγονός ότι στην γνωστή και συνήθως πολύ καλά ενημερωμένη ιστοσελίδα των μηχανοδηγών του ΟΣΕ «Το Στέκι της Έλξης» δημοσιεύθηκε καταγγελία στις 8 Ιανουαρίου 2016, η οποία αναφέρει ότι οι διοικήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, χρέωσαν με εξωπραγματικά ποσά τη συντήρηση και κυκλοφορία του προαστιακού της Καλαμάτας (το τμήμα της Μεσσήνης). Η καταγγελία αυτή είναι πολύ σοβαρή και μας προξενεί εντύπωση ότι ουδείς αρμόδιος απάντησε  από τις 8 Ιανουαρίου που δημοσιεύθηκε.
Συγκεκριμένα  η καταγγέλλεται  ότι: «η ΕΕΣΣΤΥ  χρεώνει με 1.000 Ευρώ την ημέρα για κόστος συντήρησης την κάθε μέρα λειτουργίας του τρένου! Και μάλιστα χωρίς να έχει χρειαστεί ούτε ένα ανταλλακτικό όλες αυτές τις μέρες! Ένα απίστευτο ποσό για ένα δίκτυο μόλις 15 χιλιομέτρων και για 180 χιλιόμετρα λειτουργίας του ΜΑΝ καθημερινά. Με αυτήν την λογική εμείς ρωτάμε. Πόσο κοστίζει η συντήρηση αντίστοιχου τροχαίου υλικού σε άλλες περιοχές της χώρας;  Σε άλλα μέρη; Τα ίδια και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που χρεώνει πάνω από  1000 Ευρώ την ημέρα την 8ωρη - 9ωρη λειτουργία (340 Ευρώ τέλη υποδομής, 300 Ευρώ πετρέλαια κλπ)».
Η Λαϊκή Ενότητα εκφράζει  την έντονη  ανησυχία  της  διότι γνωρίζει πολύ καλά ότι: «το βαθύ σύστημα της νεοφιλελεύθερης  διαπλοκής» το οποίο έκλεισε το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου δεν θέλει την σωστή επαναλειτουργία του προαστιακού και κάνει ότι είναι δυνατόν όλα αυτά τα χρόνια για να εμποδίσει την επαναλειτουργία του.
Επειδή η καταγγελία είναι πάρα πολύ σοβαρή, καλούμε την κυβέρνηση και ιδιαίτερα το αρμόδιο Υπουργείο, καθώς και τις διοικήσεις των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ να απαντήσουν στις συγκεκριμένη  καταγγελία και φυσικά  να μην διανοηθούν να εμφανίσουν ως δικαιολογία για τη μη επαναλειτουργία του προαστιακού Καλαμάτας το εξωπραγματικό κόστος συντήρησης που οι  ίδιοι χρέωσαν τη δοκιμαστική επαναλειτουργία του τμήματος της Μεσσήνης.
4) Η ΛΑ.Ε. Μεσσηνίας απαιτεί την επαναλειτουργία του προαστιακού  σιδηροδρόμου Καλαμάτας σε όλη της τη διαδρομή  και με σωστό τρόπο και χωρίς εξωπραγματικές χρεώσεις για τη συντήρηση και την κυκλοφορία  του.  Δηλαδή   και στο τμήμα Καλαμάτα – Άρις – Διαβολίτσι – Κυπαρισσία – Καλαμάτα   και στο τμήμα Καλαμάτα – Μεσσήνη – Καλαμάτα. Τονίζουμε  ότι  για  να  βγουν σωστά  και  ακριβή  συμπεράσματα  πρέπει  η  δοκιμαστική  λειτουργία  να  αφορά  όλο  τον  προαστιακό και  όχι μόνο  ένα  τμήμα του  .
5) Η ΛΑΕ Μεσσηνίας καλεί τους πολίτες και τους φορείς και πρώτα απ’ όλα τους Δήμους Καλαμάτας, Μεσσήνης, Οιχαλίας και Τριφυλίας, αλλά και την Αντιπεριφερειαρχη  Μεσσηνίας να κινηθούν δραστήρια και να απαιτήσουν την σωστή επαναλειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου