Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Που θα βρεί μηχανοδηγούς η κάθε " Rail" Cargo ;

Διαβάζουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα δημοσιεύματα του ημερήσιου τύπου (έντυπου και ηλεκτρονικού) για την τροχοδρόμηση της πρώτης ιδιωτικής εταιρείας μεταφοράς εμπορευμάτων με τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα. 
Διαβάζουμε ότι  θα αρχίσει να λειτουργεί στις αρχές του 2017, ότι 
ετοιμάζονται προσλήψεις μηχανοδηγών, ότι θα επενδυθούν εκατομμύρια και διάφορα άλλα ενδιαφέροντα πράγματα. Είναι μια είδηση που προφανώς πουλάει στο αναγνωστικό κοινό.

Το βασικό ερώτημα παραμένει όμως.

Είναι απολύτως φυσιολογικό να ιδρυθεί μια ιδιωτική εταιρεία και να λάβει άδεια σιδηροδρομικής εταιρείας (με βάση τις κοινοτικές οδηγίες ),ενώ το κόστος για την αδειοδότηση δεν ξεπερνά το ποσό των 65 χιλιάδων Ευρώ.
SMS (το λεγόμενο πιστοποιητικό ασφαλείας) επίσης μπορεί να καταθέσει κάποιος σχετικά εύκολα (αν έχει μάλιστα και άλλες θυγατρικές ανά την Ευρώπη).Κυκλοφορούν και πολλά στην αγορά....

Συνταξιούχους σιδηροδρομικούς για να την καθοδηγήσουν στο εγχώριο σιδηροδρομικό γίγνεσθαι, θα βρεί σχετικά εύκολα.

 Συνταξιούχους μηχανοδηγούς όμως,με βάση τον Ν.3911 δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει. (αν και για πολλούς έχει ανοίξει η όρεξη τελευταίως- όρεξη που κόπηκε μετά την άμεση αντίδραση της ΠΕΠΕ για την σχετικά "απλή" περίπτωση στα Καλάβρυτα).Είναι δύσκολο, σχεδόν ανέφικτο.

Αλλοδαποί μηχανοδηγοί ΔΕΝ μπορούν να μπούν στο Δίκτυο αν δεν γνωρίζουν άπταιστα Ελληνικά και δεν έχουν πιστοποιηθεί στην υποδομή....

Αυτό λοιπόν που δεν πολυκαταλαβαίνουμε είναι η βεβαιότητα που διοχετεύετε ότι η νέα ιδιωτική εταιρεία θα ξεκινήσει αρχές του 2017.
Για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει - εκτός απο προσλήψεις -  να γίνει και μαθητεία και πιστοποίηση των νέων μηχανοδηγών.

Απλά λοιπόν απορούμε....

Μηχανοδηγούς που θα βρεί η κάθε "νέα" σιδηροδρομική εταιρεία; 
Θα έρθει και θα κάνει προτάσεις στους εν - ενεργεία μηχανοδηγούς ;
Υπάρχουν κάποιοι που θα δεχτούν να μετακομίσουν σε ιδιωτικές εταιρείες μεταφοράς εμπορευμάτων όταν γνωρίζουν τι συμβαίνει στην Ευρώπη με τα εργασιακά δικαιώματα σε αντίστοιχες περιπτώσεις ;
Θα είναι τουλάχιστο ανόητο για κάποιον μηχανοδηγό να δελεαστεί απο εφήμερες προτάσεις λέμε εμείς. 

Παρακολουθούμε βέβαια τις εξελίξεις και θα ενημερώνουμε για οτιδήποτε νεώτερο.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου