Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Πάτρα: Είπαν το …τρένο…τρενάκι – Ανάστατοι οι χρήστες του προαστιακού- Τι θέλουν να αλλάξει στην Αθήνα τα media

Ζητούν την ενεργοποίηση των φορέων.Oι υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών έφεραν στο προσκήνιο σε συνδυασμό με τα προβλήματα συντήρησης το μεγάλο θέμα του προαστιακού και της σωστής λειτουργίας των συρμών.

Oι ανωμαλίες που σημειώθηκαν – με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθούν οι χρήστες του
προαστιακού – ανέδειξαν παραμέτρους που είχαν «θαφτεί» κάτω από το χαλί ενώ δόθηκε συγχρόνως η ευκαιρία να κατατεθεί από την πλευρά των χρηστών προς το νέο φορέα το αίτημα για εκσυγχρονισμό των δρομολογίων 

Επίσης δίνεται η δυνατότητα προς τους αρμόδιους να αντιληφθούν ότι η ανάγκη για εκσυγχρονισμό τόσο του προαστιακού όσο και επέκτασης του είναι άμεση.
Να σημειωθεί πώς καταιγιστικά ήταν τα μηνύματα των πατρινών μετά τις ανωμαλίες που παρουσίασε ο προαστιακός τα τελευταία 24ωρα και μάλιστα εν μέσω καύσωνα να καταθέσουν το αίτημα της κοινωνίας προς τους φορείς για να αγκαλιάσουν τον προαστιακό και να τον εκσυγρονίσουν.
Aλλαγές στον Προαστιακό Αθήνας προτείνουν δημοσιογράφοι - Διαβάζουμε : 
Με τις υπογραφές για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μπαίνουν μέσα στις επόμενες μέρες – ακόμα και μέσα στη βδομάδα- θα ολοκληρωθεί η διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και ένα χρόνο. 
Ήταν Ιούλιος του 2016 όταν το ΤΑΙΠΕΔ επέλεξε την ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane(μοναδική εταιρεία που κατέθεσε δεσμευτική προσφορά) ως μειοδότη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι ανταλλάγματος 45 εκατομμυρίων ευρώ.

Σε λίγες μέρες λοιπόν και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Αθήνας (το κομμάτι που αφορά τα δρομολόγια) θα βρίσκεται και επισήμως σε ιδιωτικά χέρια. Τον πρώτο καιρό αποκλείεται να δούμε σημαντικές διαφορές, με εξαίρεση ίσως την επερχόμενη αλλαγή στα δρομολόγια εξαιτίας της ηλεκτροκίνησης της γραμμής ως στο σταθμό Λαρίσης, που ενδεχομένως να συμβεί μέσα στον Ιούλιο.

Πέρυσι είχαμε φτιάξει ένα αναλυτικό σχέδιο για αναδιάρθρωση της λειτουργίας του Προαστιακού της Αθήνας και πολύ θα θέλαμε να βλέπαμε όσα αναφέρονται σε αυτό να γίνουν πραγματικότητα. Ας δούμε όμως τι θα μπορούσε να κάνει η νέα ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσα στις πρώτες εβδομάδες της λειτουργίας της:


  • Αναδιάρθρωση των δρομολογίων. Αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων τις ώρες αιχμής, όπου απαιτείται. Δρομολόγηση (επιτέλους) απευθείας δρομολογίου Αεροδρόμιο – Αθήνα – Πειραιάς και διαφήμισή του.
  • Επέκταση του ωραρίου λειτουργίας. Είναι αυτονόητο ότι τα δρομολόγια πρέπει να ξεκινάνε νωρίτερα και να ολοκληρώνονται αργότερα καθώς το σημερινό ωράριο (6:00 – 22:00) είναι ανεπαρκές.
  • Χρήση του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου του ΟΑΣΑ για μετακινήσεις στον Προαστιακό. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΑΣΑ έχουν έρθει σε συμφωνία σχετικά με το τι μέλλει γενέσθαι με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και αναμένουν την κατάλληλη στιγμή για την ανακοίνωση.
  • Βελτίωση της πληροφόρησης των επιβατών. Ηχητικές ανακοινώσεις για καθυστερήσεις κλπ, πίνακες δρομολογίων σε σταθμούς, βελτίωση του site, εφαρμογή για κινητά, σύστημα τηλεματικής στις αποβάθρες.
  • Μέσο προσβάσιμο σε ΑΜΕΑ. Επιδιόρθωση βλαβών σε ανελκυστήρες, κυλιόμενες σκάλες αυθημερόν, μείωση του κενού στις αποβάθρες.
  • Αποκατάσταση και βελτίωση των σταθμών. Αν και οι σταθμοί του Προαστιακού (πλην των εκδοτηρίων εισιτηρίων) θα παραμείνουν υπό τη διαχείριση του κρατικού ΟΣΕ, η ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να πιέσει ή και να χρηματοδοτήσει την λειτουργική αποκατάσταση των σταθμών. Από τα απλά (ηλεκτρονικοί πίνακες, ρολόγια, κάμερες κλπ εκτός λειτουργίας, σπασμένα καθίσματα, καμένες λάμπες κλπ.) ως τα πιο σημαντικά (έλλειψη πυρασφάλειας, σκουριασμένες επιφάνειες, στατικά προβλήματα κ.ά.)
  • Καθαριότητα και ασφάλεια. Καθόλου τυχαίο ότι αυτά τα δύο πάνε μαζί. Αν και το σύστημα του Προαστιακού (σταθμοί και συρμοί) καθαρίζονται από συνεργεία καθαριότητας και φυλάσσονται από εταιρεία security, οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται αναποτελεσματικά. Η βρωμιά και η εγκατάλειψη χαρακτηρίζουν τους σταθμούς (η απαγόρευση του καπνίσματος εννοείται πως έχει καταλήξει ανέκδοτο) ενώ στα τρένα μπαίνει κυριολεκτικά όποιος θέλει και για όποιο σκοπό θέλει.
  • Αξιολόγηση και εκπαίδευση του προσωπικού. Οι γνώσεις και οι ικανότητες των πρώην δημοσίων υπαλλήλων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να αξιολογηθούν και όπου υπάρχουν ελλείψεις να γίνει (επαν)εκπαίδευση, τόσο στο τεχνικό κομμάτι όσο και σε αυτό της εξυπηρέτησης πελατών. Η εταιρεία θα πρέπει να προχωρήσει σε προσλήψεις προσωπικού όπου απαιτείται π.χ. στα εκδοτήρια εισιτηρίων που σήμερα διαχειρίζονται τρίτοι ιδιώτες.

Τα διαβάσαμε στο patrasnews και στο Athenstransport.com

5 σχόλια:

  1. O Προαστιακός Πάτρας γκρεμίζεται και ο μάστορας μοιράζει καρπούζια εν ώρα εργασίας!
    Γελάνε και τα τσιμέντα στην Πάτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο Προαστιακος της ΠΑΤΡΑΣ οσο και να θελετε μερικοι δεν θα γκρεμιστει ....οσο αφορα το μαστορα και το μοιρασμα τον καρπουζιων δεν μας ονοματιζεις ποιος ειναι ο μαστορας ....υποθετω ομως για να αναφερεις αυτο το περιστατικο ...θα εμεινες παραπονουμενος διοτι δεν πηρες και εσυ καρπουζι.Μην στεναχωριεσαι την επομενη φορα...

      Διαγραφή
  2. Αύξηση δρομολογίων στον Προαστιακό Αθήνας; Δεν τους είπε κανείς για την σπανιότητα των Μηχανοδηγών και τα χάλια του τροχαίου υυλικού; Που δεν φτάνει καλά-καλά να καλύψει τις σημερινές ανάγκες των προαστιακών γραμμών Αθηνών και Λάρισας-Θεσ/νίκης; Το σενάριο λέει ότι οι Χαλκίδες παραμένουν ανά 2ωρο, οι υπηρεσίες Αθήνας-Κιάτου και Αθήνας-Αεροδρομίου θα είναι ανα μια ώρα, θα υπάρχουν άλλα δύο τραίνα την ώρα Αεροδρομίου-Σημείου 0 (τα απευθείας δρομολόγια Κιάτου-Αεροδρομίου καταργούνται), ενώ θα καταργηθεί και ένα ζεύγος IC Αθηνών-Θεσσαλονίκης (έχει φωτογραφηθεί το ζεύγος 60-61), λόγω έλλειψης προσωπικού. Κατά τα άλλα πάμε μπροστά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλους η ανάγκη έκανε
    καρπούζια να μοστράρουνε
    στης Πάτρας το Μαρκάτο
    Γιατί δεν βλέπουν προκοπή
    απ’ το πολύ το δούλεμα
    μια που ‘μαστε στο πάτο

    Κι άλλοι που χρεωθήκανε
    να βγούνε άσπροι σαν αφρός
    της χώρας μας οι σκύλοι
    Προστάγματα μας έστειλαν
    τα τρένα πώς να φτιάξουμε
    για να γινούμε φίλοι

    Καθένας με τον πόνο του
    κ’εγώ με τον δικό μου
    Ότι υπάρχει πόλεμος
    δεν το γροικούν μωρό μου;

    Κι αυτό το δέκα (10) το καλό (◊)
    απ’τον πνευματικό μου.
    https://www.youtube.com/watch?v=0aRi4R01CZM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραιο ποιημα!!!!!!! που μοιραζουν καρπουζια να παμε και εμεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή